Van egy hely, egy fogászat, ahova havonta egyszer járok. Kimutatást és pénzügyi elemzést készítek nekik, és a megállapodás szerint nem küldözgetünk anyagokat, hanem a helyszínen készítem el a riportot és beszéljük át az eredményeket.
Amikor ott vagyok mindig egyeztetjük nem csak a következő találkozót, hanem 2-3 hónapra előre. – KISZÁMÍTHATÓSÁG.
Ezt beírjuk a naptárba és jellemzően mindkét fél tartja is. Tudom, hogy ők nem fogják elfelejteni, nem „jön közbe valami” és nem csúszik lejjebb a prioritáslistájukon. Már eleve körültekintően járnak el a közös találkozónk időpontjának lefoglalása terén. – KISZÁMÍTHATÓSÁG, BIZTONSÁG, TISZTELET A MUNKÁM IRÁNT.
Amikor megérkezem mindig kedvesen fogadnak, röviden beszélgetünk és MINDIG elő van készítve az anyag a megbeszéltek és a kéréseim szerint. – TISZTELET A MUNKÁM IRÁNT, EMBERI KAPCSOLAT, KISZÁMÍTHATÓSÁG
Persze a számok hónapról hónapra változnak, a rendelői teljesítmény és nehézségek állandó változást mutatnak, de a mi munkánk MINDIG ugyanarra a keretrendszerre épül: a kapott anyagokat feldolgozom, hiányzó tételeket szóban hozzáteszik, leülünk és a két vezetővel kb. másfél-két órában megbeszéljük. Ugyanazokat a mutatószámokat vizsgáljuk hónapról hónapra, ők mindig megosztják az aktuális dilemmákat, amikben igyekszem segíteni nekik. A közös napunk keretrendszere már évek óta állandó, a konkrét témák folyamatosan változnak. – KISZÁMÍTHATÓSÁG, SZAKMAI KIHÍVÁS
A közös megbeszélés után hoznak döntéseket, amiket végigvisznek a következő időszakban. Ezekben a döntésekben nagy segítség a riportom és a gondolataim. A megbeszélés gondolatait a tettek mezejére viszik és jellemzően már a következő hónapra látszódik a döntéseik eredménye. – TISZTELET A MUNKÁM IRÁNT, SZAKMAI ÉS EMBERI MEGBECSÜLÉS, SZAKMAI EREDMÉNYESSÉG ÉRZÉSE
A megbeszélések szakmai része előtt és után mindig beszélgetünk egy kicsit, érdeklődnek Alíz iránt, a cég iránt, beszélgetünk utazásokról, sportról – BIZALOM ÉS EMBERI KAPCSOLAT.
Mindig rendben és időben megkapom a megbeszélt tanácsadói díjat – ANYAGI MEGBECSÜLÉS.
Mivel tudom, hogy ez mindig így zajlik és ők mindig felkészültek lesznek, ezért nem engedhetem meg magamnak, hogy ne 100%-os állapotban és felkészültséggel érkezzek. Náluk nem lehet, elütni a felkészületlenséget egy-egy „kommunikációs bravúrral” – INSPIRÁLÓ, ÖSZTÖNZŐ ÉS MOTIVÁLÓ. 100%-T KÍVÁNJA TŐLEM.
A nap végére elfáradok, kivesz belőlem a közös munka – HASZNOSNAK ÉRZEM MAGAM, ÚGY ÉRZEM FEJLŐDTEM.
Időről időre kapok tőlük egy nagyon értékes gesztust, egy közös vacsorameghívást, csapatépítő után egy ebédmeghívást, egy sms-t a korábban elvégzett munkám eredményével kapcsolatban. – MEGBECSÜLÉS.
A pénz fontos, de pont a nagyon sokadik szempont.
Nincs olyan, hogy kedvenc ügyfél, de ha lenne, ők lennének azok. Hálás vagyok nekik a közös munkáért és ha rajtam múlik, sosem hagyom el őket.
Te mennyire tudod biztosítani az első 10 pontot?
„Meglocsolhatod” a fizetéseket, de ha az első 10 pontra nem fordítasz energiát és figyelmet, akkor a legjobb, ami történhet, hogy ideig óráig nálad maradnak a munkatársaid. Aztán „20 forinttal többért továbbáll, mert neki csak ez számít”.
Rossz esetben jó drága trójai falovak fogják rombolni belülről a cégedet és kikészítenek, kiégetnek, elveszik a kedved még az élettől is.