fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Apokalipszis útikalauz túlélőknek – avagy tanulj meg lehajolni az apróért! – VIDEÓ

Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2022. 09. 29.
fogászati kommunikáció Végig olvasás kb. < 1

Ha bejön hozzád egy páciens, mi az, ami jobban lázba hoz? Ha rögtön látod, hogy itt bizony alsó-felső All-on-4 van kilátásban, vagy ha mindössze egy fogtömés és egy fogkő eltávolítás remélhető a konzultációt követően? Teljesen érthető, hogy az első. 

A 2 héttel ezelőtti Apokalipszis a fogászati szektorban  blog cikkünkben egy általános képet igyekeztünk adni arra vonatkozóan, hogy mi várható a jövőben és hogy mire érdemes koncentrálni. Nem tisztünk a pánikkeltés, sőt! Mindig is az építő jellegű, pozitív gondolatok mentén dolgoztunk. Mi megoldást szeretünk nyújtani, nem pedig a kétségbeesés indokoltságát erősíteni.  

Teljesen érthető, hogy a fent említett esetek közül most valószínűleg az utóbbiból lesz több, és ezt fontos fejben is tisztába tenni. Mert igenis meg kell tanulni “lehajolni az apróért”, meg kell becsülni a betérő pácienst, ápolni kell mindenkivel folyamatosan a kapcsolatot, után kell követni minden egyes konzultációt, fel kell a recepciósnak emelni a telefont és vissza kell hívnia a pácienst, ha a következő kezelése, vagy kontroll időpontja esedékes lenne. Gyerekként mindenki megtanulta, hogy “sok kicsi sokra megy”, ezt a mondást ne felejtsük el most sem. 

Az előttünk álló időszakban ebből lehet a következő All on four. A videóból megtudod, hogy miért éri meg megfelelő figyelemmel és odafigyeléssel lenni minden egyes eset irányába

 

 

 

 

 

Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*

fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra

    PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com