fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Futnak hirdetéseid? Ezeket állítsd be, mielőtt szabadságra mész

Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*

    Polgári Edit
    2021. 07. 07.
    Végig olvasás kb. 2 perc

    A fogászati marketing különböző csapdáiról és csatornáiról már többször írtunk korábban. Ebben a cikkben kifejezetten a Google Ads hirdetésekre koncentrálunk, mint fogászati marketing hirdetés, ezen belül is a nyári időszakra, amikor szeretnél 1-2-3 hetet gond nélkül pihenni és a páciensekre nem is gondolni. Íme 3 dolog, amit mindenképp javaslok, hogy állíts át a hirdetéseiden, mielőtt elmész pihenni. 

    Miért kell erről beszélni? 

    Amellett, hogy a Dental Menedzsernél elsősorban a szájhagyomány marketingben hiszünk, mi magunk is futtatunk fizetett kampányokat ügyfeleink részére, hiszen adott rendelői élethelyzetben abszolút megvan a Google Ads és (kisebb mértékben) a Facebook hirdetések létjogosultsága. Az elmúlt hetekben az imént említett ügyfeleink közül kettő is jelezte, hogy elmegy 2,5 hét szabadságra, állítsuk le addig a hirdetéseket. Mozgalmas és fárasztó időszakon vannak túl, szeretnének kicsit “megszabadulni” a páciensektől. Teljesen érthető, hiszen mindenki a teljes kikapcsolódásra vágyik nyaralás alatt. Ugyanakkor ennek komoly gazdasági következményei lehetnek, így ehelyett 3 dolgot javasoltam (és változtattam meg) az éppen futó kampányokban. 

    1. Ne állítsd le a hirdetéseket! 

    Never-ever, ahogy szép angolsággal mondjuk, Nem szabad leállítani a kampányokat 1-2 hétre, mert már ez hatással van a későbbi megjelenésekre. A Google, csakúgy mint a többi online kommunikációs csatorna, algoritmusokkal működik és az algoritmusok bizony nézik, hogy mely hirdetés megjelenésekre kattintottak korábban az érdeklődők és azokat helyezi továbbra is előtérbe. Ha leállítod a hirdetéseidet, a hirdető versenytársaidat segíted abban, hogy eléd kerüljenek. Ne tedd! 

    Ehelyett javaslom, hogy csökkents a költségkereten és módosíts a hirdetés szövegén. Írd bele nyugodtan, hogy eddig és eddig csak online bejelentkezés lehetséges, telefonon nem vagy elérhető. 

    2. A landing oldalnak ilyenkor is fontos szerepe van! 

    Mint ahogy módosíthatsz a hirdetés megjelenéseken, bármikor módosíthatsz a landing (érkeztető) oldal szövegén is. Legyen egy pop up ablak, vagy egy fölső banner, ahol tájékoztatod a pácienseidet, hogy eddig és eddig szabadságon vagy, emiatt nem veszed fel a telefont, de online fogadod a bejelentkezéseket. Akár úgy, mint a lenti képen. 

    fogászati marketing hirdetés

    3. A legjobb, ha valaki kezeli a hívásokat!

    Elsősorban a kisebb rendelőknél fordul elő, hogy mindenki (orvos és asszisztensek) egyszerre megy el szabadságra és nincs, aki kezelje a beérkező hívásokat. Ilyen esetben mi mindig felajánljuk az ügyfeleinknek, ahol nincs recepció, hogy kezeljük a hívásaikat szabi alatt. A legjobb, ha Te is keresel valakit, aki kisegít ebben a pár hétben. Érthető, hogy nem szeretnél páciens hívásokkal vesződni a szabi alatt, viszont milyen jó érzés az, amikor a szabadság után egy tökéletesen feltöltött naptár fogad?!? Ki ne vágyna erre? 

    A nyár változó, egyes rendelőknél ez holt szezon, míg mások naptára már most tele van július végéig. Ha már elkezdtél felépíteni egy Google Ads fiókot, folyamatosan költesz hirdetésekre, akkor ne hagyd ki ezt az időszakot sem, hozd ki belőle a legtöbbet! 

    facebook csoport banner

    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

      Elfogadom, hogy a Dental Menedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra