Ezt a kérdést naponta teszik fel nekem a munkám során. A válaszokat valóban nem könnyű kinyomozni. Ha önerőből szeretnéd ezeket megoldani, jogszabályokat kell böngészned és értelmezned, jó kapcsolatot kell ápolnod a hatóságokkal vagy megfelelő szakemberekkel, ismerned kell ezen információk hiteles online vagy nyomtatott forrásait, és nem árt, ha némi informatikai alapműveltséggel is rendelkezel. Egy rendelővezető munkáját azonban sokkal fajsúlyosabb stratégiai- és azonnali cselekvést igénylő operatív feladatok alkotják melyek mellett nem marad energia erre a kutatómunkára.
Ezért dolgoztuk ki Hatósági Megfelelés Audit szolgáltatásunkat, mely során alaposan átvilágítjuk a rendelődet, azonosítjuk a kockázatokat és elkészítjük a cselekvési tervet, hogy ne érhessenek kellemetlen meglepetések!
Alaposan felmérjük rendelőd működésének minden területét az alábbiak tekintetében:
Ezt követően egy részletes értékelést és cselekvési tervet nyújtunk át számodra.
Mindezek viszont sajnos nem mentesítenek a kötelezettségek alól. Gyakorlatilag bármikor kaphatsz egy váratlan szemlét az ÁNTSZ-től, az Atomenergia Hivataltól, a Katasztrófavédelemtől, hogy a munkaügyi és adatvédelmi ellenőrzéseket ne is említsük.
A hatósági megfelelés auditunk során betekintünk a rendelőd működésének adminisztratív hátterébe (értsd: átbogarásszuk a dokumentációdat, szerződéseidet, nyilvántartásaidat), megvizsgáljuk a napi rutin működéseteket a gyakorlatban, interjúkat végzünk az érintett munkavállalóiddal. A folyamat végén a kezedbe kerül egy dokumentum, amely feketén-fehéren megmutatja, mely területen teljesítetek kifejezetten jól, és hol vannak hiányosságaid, melyeket mielőbb orvosolni javasolt – mindezt a fontossági sorrend megjelölésével. Ebben tudok Neked segíteni.