fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

„Jóvanazúgy”

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Lucifer
2022. 01. 26.
fogászati képzések Végig olvasás kb. < 1

-Most rendeltünk lenyomatanyagot 120 ezer forintért, közben a hátsó szekrényben van 3 bontatlan doboz.

-Nem kellene valamilyen készletkezelési rendszert bevezetni?

-Jóvanazúgy.

***

-A recepciósom megfullad a munkában, miközben az asszisztensek a konyhában nevetgélnek.

-Gondoltál már rá, hogy letisztázd a felelősségi köröket a csapatban, hogy egyenletesebben osszák meg a feladatokat?

-Jóvanazúgy.

***

-Őrületesen sokat költök facebook és google hirdetésekre, mégse lesz több a bevételem.

-Megpróbálhatnád erősíteni a szájhagyomány marketinget, értékeléseket kérni a páciensektől, sok esetfotót készíteni…

-Jóvanazúgy.

***

 

 

-Valójában fogalmam sincs, mennyi pénze van a cégnek, gyanakszom, hogy van, aki lop a kasszából.

-Nézd, van egy nagyon jó ellenőrző rendszer, így biztosan nem…

-Jóvanazúgy.

***

-Nem tudunk nagyobb értékű kezeléseket eladni, itt szegény emberek élnek, nem úgy, mint Pesten.

-De látod, két sarokra innen a Százszorszép Dentalban rengeteget implantálnak. Lehet, hogy el kellene mennünk valamilyen kommunikációs képzésre?

-Jóvanazúgy.

***

-Én nem azért tanultam az orvosi egyetemen, hogy számítógépet nyomkodjak.

-De már 2 éve kellett volna csatlakoznunk az EESZT-hez, felszólítást is küldtek, hogy elvehetik a működési engedélyünket!

-Jóvanazúgy.

***

-6 hétre előre tele a naptáram, nem tudok már új pácienst fogadni, mert akkor mikor kezelem a régieket?

-Hallottam, hogy a naptárstruktúrába be lehet építeni konzultációs sávokat, akkor senkinek nem kell sokat várnia…

-Jóvanazúgy.

***

 

Állj Te is a változás útjába! Jelentkezz a DentalMenedzser egyedülálló „Ne változtass – ne változz!” képzésére!

A tematika főbb elemei:

Kezdő változásszkeptikusoknak:

  • Miért rossz a fejlődés, és hogyan akadályozd meg minden eszközzel?
  • Személyi konfliktusok szőnyeg alá söprése – gyakorlati útmutató
  • Fölösleges készletbeszerzések MINDEN TERMÉKKATEGÓRIÁBAN!!
  • A várakozás pszichológiája – törd meg pácienseid egóját minél hosszabb várakozási időkkel!

Haladó változásszkeptikusoknak:

  • A bizonytalan profit szexy!
  • Miért idióta minden páciens?
  • A záróvonal nem betonfal AVAGY: hogyan kerüld meg az idegesítő jogszabályokat?

Amennyiben a fentieket már mind elsajátítottad, jelentkezhetsz megszokott, unalmas képzéseinkre is:

Fogászati Menedzser

Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?

Fogászati recepciós képzés

Kommunikációs képzés fogorvosoknak

Készletmenedzsment workshop

 

Hasonló írásaink
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra