fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
Megtelt
fogászati recepciós képzés

Fogászati recepciós képzés

Az első benyomás NEM az orvos szakmai felkészültségén múlik!

Hanem azon a személyen, aki a telefonokat kezeli, aki először köszönti a belépő pácienst és aki rámosolyog a félős betegre.

A recepciósod vagy pácienskoordinátorod az, aki alapjaiban határozza meg a rendelőd sikerességét. Vagy nagy mértékben megkönnyíti a dolgod, vagy – ha nem megfelelően teljesít – ő lesz az, aki miatt elveszíthetsz pácienseket azelőtt, mielőtt valaha is találkoztál velük. 

Küldd el hozzánk a tréningre, hogy átadhassuk neki évtizedes fogászati, vezetői és páciens koordinátori tapasztalatunkat! Tőlünk olyan képzést kap, ami Magyarországon ezidáig még garantáltan nem létezett! Engedd, hogy segítsünk, ha nem ítéled hasznosnak, visszafizetjük az árát!

Képzési információk
Dátum:
2023. 03. 23. 9:00
Tréning időpontok:
  • március 23. (9:00-16:30)
  • március 24. (9:00-16:30)
Akinek szól: Recepciósok és Pácienskoordinátorok
Helyszín: 1077 Budapest, Wesselényi utca 4., Rumbachspace Konferenciaterme
Ár: 69 900 Ft + ÁFA
Képzés akkreditációs kódszám: K/2022/115521
fogászati recepciós képzés
Trénerek
Máté Zoltán
Tréner, fogászati közgazdász, korábbi praxismenedzser

Máté Zoltán vagyok a Dental Menedzser alapítója, vezető tanácsadója és trénere, fogászati közgazdász. Több, mint 10 éven keresztül menedzseltem hazai és külföldi praxisokat. A Dental Menedzser vezető trénereként számos képzést tartottam már fogászati csapatoknak, szakterületem a kommunikáció, a gazdasági gondolkodás és a csapatvezetői készségek fejlesztése.

Bővebben rólam >
Sziklási Beáta (Bejci) Praxis tanácsadó
Sziklási Beáta
Praxistanácsadó, korábbi praxismenedzser és páciens koordinátor

Sziklási Beáta vagyok, a Dental Menedzser praxistanácsadója és hatósági megfelelés specialistája. Az utóbbi több mint 11 évben fogorvosi rendelők munkáját segítem. Több mint 6 évig foglalkoztam nagy értékű fogászati kezelések értékesítésével helyi- és külföldről beutaztatott páciensek körében. Pályám során számos enyhébb vagy komolyabb panaszügy kezelésében vettem részt. A későbbi években praxisvezetőként, majd tanácsadóként arra törekedem és törekszem máig, hogy segítsek a hatósági- és jogi megfelelésekkel kapcsolatos tudatosságot erősíteni a rendelőkben.

Bővebben rólam >
Részletes tematika

Részletes tematika

A kétnapos Fogászati Recepciós képzésen az alábbi kérdésekre kapsz választ:

  • Mi alapján választ rendelőt egy páciens?
  • Mit tapasztal a páciens, amikor először veszi fel a kapcsolatot egy fogászattal?
  • Hogyan tegyél maradandó első benyomást az érdeklődőkre?
  • Hogyan használd a testbeszéded a kommunikáció során?
  • Hogyan előzheted meg a panaszok kialakulását?
  • Hogyan kezelhetsz egy dühös, kiabáló pácienst?
  • Hogyan oszthatod be az idődet hatékonyan?

1. Képzési nap

Trénerek: Máté Zoltán, Sziklási Beáta
Dátum: 2023. március 23. csütörtök


Tematika:
  • Hogyan választunk fogászatot – nézzük meg a páciens szemével!
  • A telefonos érdeklődések kezelésének 5 lépése – konkrét kommunikációs praktikákkal, kulcsmondatokkal
  • Személyes pácienskoordináció – kapcsolatteremtés páciensekkel
  • A páciensek elégedettségének kulcsa – elvárások vs. teljesítés
  • A nonverbális kommunikáció szerepe
  • Rendelői adminisztratív teendők
  • Adatvédelemmel és hatósági megfeleléssel kapcsolatos ismeretek

2. Képzési nap

Trénerek: Máté Zoltán, Sziklási Beáta 
Dátum: 2023. március 24. péntek

Tematika:
  • Panaszok megelőzése és kezelése
  • Tipikus rendelői élethelyzetek professzionális kezelése
  • Időgazdálkodás a recepción
  • Feladatok priorizálása és menedzsmentje
  • A tanult elméleti alapok gyakorlása feladatok, szerepjátékok segítségével



 

Nézd meg mit gondolnak mások képzéseinkről!
Ha eljöttél a tréningünkre és úgy érzed nem azt kaptad, amit vártál, nem találtad hasznosnak, jelezd és AZONNAL VISSZAFIZETJÜK a díját!

Jelentkezem a képzésre!

Számlázási adatok:
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
* A hatályos felsőoktatási törvények értelmében, a képzés szervezőjének jelentési kötelezettsége van, ezért a képzésen résztvevők adatait regisztrálnunk kell. A számla kiállítás folyamatának egyszerűsításe miatt itt kérjük Önöket az adószám és egyéb számlázási adatok megadására is.

    Ügyfeleink rólunk
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Kedves Dental Menedzser csapat! A Covid alatt "találtam" meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. :) És nem csalódtam!!! :) :) Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!! Szilvia Reider Győr

      Szilvia Reider Avatar Szilvia Reider
      2021-11-22
    • positive review  A recepciós képzésen vettem/vettünk részt. Gyakorlatias volt, jó tippeket kaptunk és jó hangulatban telt a 3 alkalom.

      Anna Halász Avatar Anna Halász
      2021-10-05
    • positive review  Nagyon jó szívvel ajánlom Zoliék képzéseit minden fogorvos kollégának. A tudásanyagot és megoldásokat olyan valaki adja át, aki régóta ebben dolgozik, tehát ténylegesen a gyakorló fogorvos mindennapi problémáira reagál, életszagú és hiteles módon; több olyan dologra is kaptam egyszerű, jól használható megoldást, amit eddig a fogorvoslás kötelező velejáró problémájának gondoltam, “amivel együtt kell élni”. Ez viszont hol láthatóan nincs így: Zoli egy jól felépített rendszert ad át, ami szorongásmentes, tudatos és magabiztos pácienskommunikációt eredményez. Én nagyon-nagyon hasznosnak találtam, minőségi változást hozott a munkámba, örülök, hogy részt vettem a képzésen!

      Orsolya Fügedi-Hegedűs Avatar Orsolya Fügedi-Hegedűs
      2021-03-26
    • positive review  Nagyon jó szívvel ajánlom Zoliék képzéseit minden fogorvos kollégának. A tudásanyagot és megoldásokat olyan valaki adja át, aki régóta ebben dolgozik, tehát ténylegesen a gyakorló fogorvos mindennapi problémáira reagál, életszagú és hiteles módon; több olyan dologra is kaptam egyszerű, jól használható megoldást, amit eddig a fogorvoslás kötelező velejáró problémájának gondoltam, “amivel együtt kell élni”. Ez viszont hol láthatóan nincs így: Zoli egy jól felépített rendszert ad át, ami szorongásmentes, tudatos és magabiztos pácienskommunikációt eredményez. Én nagyon-nagyon hasznosnak találtam, minőségi változást hozott a munkámba, örülök, hogy részt vettem a képzésen!

      Orsolya Hegedűs Avatar Orsolya Hegedűs
      2021-03-26
    • positive review  Legkönnyebben jókedvűen lehet tanulni és fejlődni. Zoltán ezt szenzációsan ötvözi 😀🤘

      Szekely Zsolt Avatar Szekely Zsolt
      2021-01-31
    • positive review  Legkönnyebben jókedvűen lehet tanulni és fejlődni. Zoltán ezt szenzációsan ötvözi 😀🤘

      Szekely Zsolt Avatar Szekely Zsolt
      2021-01-31
    • positive review  A Székelydental csapata nagyon sokat fejlődött amióta járunk Zoltán kurzusaira, érthető, érdekes, az egész napos időtartam ellenére is maximálisan fenntartotta az érdeklődésünk, a figyelmünk, úgy gondolom, hogy minden a mai világban beilleszkedni akaró fogászati csapatnak szüksége lenne erre a képzésre. Köszönjük!

      Simon Ildus Avatar Simon Ildus
      2020-10-24
    • positive review  A Székelydental csapata nagyon sokat fejlődött amióta járunk Zoltán kurzusaira, érthető, érdekes, az egész napos időtartam ellenére is maximálisan fenntartotta az érdeklődésünk, a figyelmünk, úgy gondolom, hogy minden a mai világban beilleszkedni akaró fogászati csapatnak szüksége lenne erre a képzésre. Köszönjük!

      Csibi Ildus Avatar Csibi Ildus
      2020-10-24
    • positive review  Jó ideje keresgéltünk olyan szakembert/szakembereket, akik kiegészítik fogászati rendelőnket a marketing területen. Több cég kipróbálása után találtunk Rátok, ez már kb. 8 hónapja... azóta is maximálisan meg vagyunk elégedve mindennel!! Itt valóban személyre szabott szolgáltatást kapunk, ami nagyon hamar hozott, "kézzel fogható" eredményt! Röviden összefoglalva, amit kapunk... KIMAGASLÓ SZAKMAI HOZZÁÉRTÉS!!! 🙏😁🦷

      Harman Róbert Harmanné Anita Avatar Harman Róbert Harmanné Anita
      2020-07-20
    Akik már minket választottak és nem csalódtak
    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
    Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra