Ismerősek ezek a kijelentések? Hogyan érheted el azt, hogy a páciens tudja, hogy létezel, a sok száz rendelő közül épp a Te rendelődet válassza, és aztán mit kell tenned azért, hogy el is kezdje a kezelést Nálad?
A fogászati marketing és páciensszerzés az egyik legfontosabb eleme egy fogászati rendelő életben maradásának, hiszen hiába vagy Te a gyökérkezelés legjobb szakembere a városban, ha ezt a páciensek nem tudják rólad. Ahhoz, hogy megtudják, mondd el nekik egyszer, kétszer, tízszer.. folyamatosan, különböző kontextusokban, más-más platformokon. Mondd el a weboldaladon, a közösségi média csatornáidon, adott esetben hirdetésekkel, majd keltsd ugyanezt a profi benyomást akkor is, amikor ott ül a székedben a páciens.
A folyamat egyszerűnek tűnik, de mégsem az. A Google és a marketing is van olyan bonyolult, mint a gyökérkezelés! Ezen az 1 napos tréningen segítünk eligazodni a (gyökér)csatornák közt, hogy átlásd a Te rendelődnek milyen marketingre van szüksége az érvényesüléshez.
Dátum: |
2023. 10. 27. 9:00
|
Akinek szól: | Fogorvosok, praxismenedzserek, rendelő vezetők |
Helyszín: | 1077 Budapest, Wesselényi utca 4., Rumbachspace Konferenciaterme |
Ár: | 69 900 Ft+ ÁFA |
Képzés akkreditációs kódszám: | PTE ÁOK/2023.II/00117 |
Máté Zoltán vagyok a Dental Menedzser alapítója, vezető tanácsadója és trénere, fogászati közgazdász. Több, mint 10 éven keresztül menedzseltem hazai és külföldi praxisokat. A Dental Menedzser vezető trénereként számos képzést tartottam már fogászati csapatoknak, szakterületem a kommunikáció, a gazdasági gondolkodás és a csapatvezetői készségek fejlesztése.
Bővebben rólam >Az elmúlt évek során számtalan kisebb és nagyobb rendelővel dolgoztunk, Soprontól Nyíregyházáig. Az összes munkában volt 1 állandó tényező: személyre szabott, a rendelő élethelyzetéhez leginkább illeszkedő megoldásokat nyújtunk, a marketing eszköztárából azokat az elemeket felhasználva, amik valóban működhetnek az adott rendelőnél. Ezt a tudást és tapasztalatot fogom átadni a marketing modul során.
Bővebben rólam >