Nem mindegy azonban hogy mennyit, és egyáltalán mi a deviza!
Örökzöld kérdés, hogy milyen összegeket érdemes költeni a páciensszerzésre. Persze kapjuk a választ, hogy „én szívesen költök milliókat is, ha az behozza aztán a pácienst, aki majd ennél sokkal többet költ”. Van, aki egyáltalán nem fizet hirdetésekért, mert neki „már csak úgy jönnek”, és van, aki egyetlen fizetett hirdetéstől vagy platformtól várja a csodát.
A marketingnek gyakran a „devizája” az időnk, extra energiabefektetés, plusz munka. Előfordul, hogy azonban ez nem elég. Ilyenkor hirdetésekre is költeni kell.
Tényleg halott a Facebook? Tényleg csak olyan páciensek jönnek a Google-ről, akik „idióták” és nem elkötelezettek?
Oszlassunk el néhány kételyt közösen és találjuk meg az egyensúlyi pontot közösen a szájhagyomány és a hirdetések között!
Mennyibe is kerül egy pácienst behozni az ajtón Magyarországon 2025-ben?
Dátum: |
2024. 10. 12. 9:00
|
Akinek szól: | Fogorvosok, praxismenedzserek, rendelő vezetők |
Helyszín: | Dental World - HUNGEXPO Vásárközpont, 'A' Pavilon (1101, Albertirsai út 10.) |
Ár: | 49 900 Ft+ ÁFA |
Máté Zoltán vagyok a Dental Menedzser alapítója, vezető tanácsadója és trénere, fogászati közgazdász. Több, mint 10 éven keresztül menedzseltem hazai és külföldi praxisokat. A Dental Menedzser vezető trénereként számos képzést tartottam már fogászati csapatoknak, szakterületem a kommunikáció, a gazdasági gondolkodás és a csapatvezetői készségek fejlesztése.
Bővebben rólam >