fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?

Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 09. 20.
Végig olvasás kb. < 1 Tények:
  1. Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés.
  2. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, ami csúszást eredményez
  3. Ez normális
További tények:
  1. A páciensek úgy gondolják, hogy az ő idejük a legdrágább, nem szeretnek várni
  2. Elvárják, hogy ha fizetnek egy magánrendelésen, akkor ne várassák őket
  3. Ez normális

Közzétette: Dental Menedzser – Üzletvezetés A Fogászatban – 2018. január 19., péntek
A kérdés NEM az, hogy hogyan szervezhetünk meg egy rendelést úgy, hogy ne legyen késés! A kérdés AZ, hogy Te mit teszel és hogyan kezeled a pácienseiddel azt a szituációt, amikor váratlanul 20 perccel később tudod elkezdeni a következő beteg időpontját? Megteszel mindent, hogy a páciens rendelői élménye ne csökkenjen egy ilyen szituációban?
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra

    PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com