fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
Megtelt
fogászati recepciós képzés

Fogászati Recepciós Képzés

Az első benyomás NEM az orvos szakmai felkészültségén múlik!

Hanem azon a személyen, aki a telefonokat kezeli, aki először köszönti a belépő pácienst és aki rámosolyog a félős betegre.

A recepciósod vagy pácienskoordinátorod az, aki alapjaiban határozza meg a rendelőd sikerességét. Vagy nagy mértékben megkönnyíti a dolgod, vagy – ha nem megfelelően teljesít – ő lesz az, aki miatt elveszíthetsz pácienseket azelőtt, mielőtt valaha is találkoztál velük. 

Küldd el hozzánk a tréningre, hogy átadhassuk neki évtizedes fogászati, vezetői és páciens koordinátori tapasztalatunkat! Tőlünk olyan képzést kap, ami Magyarországon ezidáig még garantáltan nem létezett! Engedd, hogy segítsünk, ha nem ítéled hasznosnak, visszafizetjük az árát!

Képzési információk
Dátum:
2021. 09. 14. 14:00
2021. 09. 21., kedd 14:00-18:00
2021. 10. 05., kedd 14:00-18:00
Akinek szól: Recepciósok és Pácienskoordinátorok
Helyszín: Budapest, FRoffice Coworking - Közösségi Iroda
Ár: 69 900 forint
Trénerek: Máté Zoltán - Tréner, fogászati közgazdász, korábbi praxismenedzser
Sziklási Beáta - Praxistanácsadó, korábbi praxismenedzser és páciens koordinátor
Tovább a részletes tematikára
fogászati recepciós képzés
Trénerek
Máté Zoltán
Tréner, fogászati közgazdász, korábbi praxismenedzser

Máté Zoltán vagyok a Dental Menedzser alapítója, vezető tanácsadója és trénere, fogászati közgazdász. Több, mint 10 éven keresztül menedzseltem hazai és külföldi praxisokat. A Dental Menedzser vezető trénereként számos képzést tartottam már fogászati csapatoknak, szakterületem a kommunikáció, a gazdasági gondolkodás és a csapatvezetői készségek fejlesztése.

Sziklási Beáta
Praxistanácsadó, korábbi praxismenedzser és páciens koordinátor

Sziklási Beáta vagyok, a Dental Menedzser praxistanácsadója és hatósági megfelelés specialistája. Az utóbbi több mint 11 évben fogorvosi rendelők munkáját segítem. Több mint 6 évig foglalkoztam nagy értékű fogászati kezelések értékesítésével helyi- és külföldről beutaztatott páciensek körében. Pályám során számos enyhébb vagy komolyabb panaszügy kezelésében vettem részt. A későbbi években praxisvezetőként, majd tanácsadóként arra törekedem és törekszem máig, hogy segítsek a hatósági- és jogi megfelelésekkel kapcsolatos tudatosságot erősíteni a rendelőkben.

Részletes tematika

1. Modul - Mit jelent páciens koordinátornak lenni? 

Tréner: Sziklási Bea, Máté Zoltán
Dátum: 2021. szeptember 14. 14:00-18:00

Tematika: 

  • Mit jelent páciens koordinátornak lenni?
  • Miben áll a páciens koordinátor szerepe és felelőssége?
  • Hogyan lehetsz a rendelő arca, lelke és motorja?
  • Miért nélkülözhetetlen és kritikus jelentőségű a munkád a rendelőben?
  • Hogyan kezeld az első érdeklődéseket professzionálisan?
  • Telefonos kommunikáció alapvető technikának megismerése


2. Modul - Rendelői élethelyzetek, időgazdálkodás és feladatmenedzsment

Tréner: Máté Zoltán, Sziklási Bea
Dátum: 2021. szeptember 21.  14:00-18:00

Tematika: 

  • Személyes pácienskoordináció: mit tehetsz a beteg időpontja előtt és után a maximális páciens élmény érdekében?
  • Tipikus rendelői élethelyzetek professzionális kezelése
  • Hatékony technikák panaszmegelőzéshez és panaszkezeléshez
  • Etikus értékesítés alapjai
  • Időgazdálkodási módszertanok megismerése
  • Feladatmenedzsment és priorizálási módszertanok megismerése


3. Modul - Kommunikáció a csapaton belül és sok gyakorlati feladat

Tréner: Máté Zoltán, Sziklási Bea
Dátum:
2021. október 05. 14:00-18:00

Tematika:

    • Információáramlás a rendelőben: hogyan kommunikálhatsz hatékonyan orvosokkal, asszisztensekkel?
    • Kötelező adminisztráció és jogi megfelelés
    • Gyakorlatok, szituációs játékok, általatok hozott élethelyzetek közös megoldása, személyes kommunikációs példák.

     

    Nézd meg mit gondolnak mások képzéseinkről!
    Ha eljöttél a tréningünkre és úgy érzed nem azt kaptad, amit vártál, nem találtad hasznosnak, jelezd és AZONNAL VISSZAFIZETJÜK a díját!

    Jelentkezem a képzésre!

      Számlázási adatok:
      * A hatályos felsőoktatási törvények értelmében, a képzés szervezőjének jelentési kötelezettsége van, ezért a képzésen résztvevők adatait regisztrálnunk kell. A számla kiállítás folyamatának egyszerűsításe miatt itt kérjük Önöket az adószám és egyéb számlázási adatok megadására is.

      Ügyfeleink rólunk
      • positive review  Nagyon jó szívvel ajánlom Zoliék képzéseit minden fogorvos kollégának. A tudásanyagot és megoldásokat olyan valaki adja át, aki régóta ebben dolgozik, tehát ténylegesen a gyakorló fogorvos mindennapi problémáira reagál, életszagú és hiteles módon; több olyan dologra is kaptam egyszerű, jól használható megoldást, amit eddig a fogorvoslás kötelező velejáró problémájának gondoltam, “amivel együtt kell élni”. Ez viszont hol láthatóan nincs így: Zoli egy jól felépített rendszert ad át, ami szorongásmentes, tudatos és magabiztos pácienskommunikációt eredményez. Én nagyon-nagyon hasznosnak találtam, minőségi változást hozott a munkámba, örülök, hogy részt vettem a képzésen!

        Orsolya Hegedűs Avatar Orsolya Hegedűs
        2021-03-26
      • positive review  Legkönnyebben jókedvűen lehet tanulni és fejlődni. Zoltán ezt szenzációsan ötvözi 😀🤘

        Szekely Zsolt Avatar Szekely Zsolt
        2021-01-31
      • positive review  A Székelydental csapata nagyon sokat fejlődött amióta járunk Zoltán kurzusaira, érthető, érdekes, az egész napos időtartam ellenére is maximálisan fenntartotta az érdeklődésünk, a figyelmünk, úgy gondolom, hogy minden a mai világban beilleszkedni akaró fogászati csapatnak szüksége lenne erre a képzésre. Köszönjük!

        Simon Ildus Avatar Simon Ildus
        2020-10-24
      • positive review  Jó ideje keresgéltünk olyan szakembert/szakembereket, akik kiegészítik fogászati rendelőnket a marketing területen. Több cég kipróbálása után találtunk Rátok, ez már kb. 8 hónapja... azóta is maximálisan meg vagyunk elégedve mindennel!! Itt valóban személyre szabott szolgáltatást kapunk, ami nagyon hamar hozott, "kézzel fogható" eredményt! Röviden összefoglalva, amit kapunk... KIMAGASLÓ SZAKMAI HOZZÁÉRTÉS!!! 🙏😁🦷

        Harman Róbert Harmanné Anita Avatar Harman Róbert Harmanné Anita
        2020-07-20
      • positive review  A Dental Menedzser csapata kiváló segítsége a fogorvosi rendelőknek minden olyan témában, ami a fogorvosi szakmai képzésekből kimarad. 👍🙂 Legyen szó válságkezelésről, hatósági megfelelésről, pénzügyekről, marketingről, kommunikációról: csupa olyan téma, amit velük részletekbe menően meg lehet ismerni és a gyakorlatban felhasználni. ✅Nagyon tetszik a csapat könnyed stílusa, segítőkészsége, alapossága és több éves fogászati üzleti tapasztalata. ✅Tetszik, hogy az online programok mellett, személyes segítséget is nyújtotok.✅ A fogászati rendelőm további fejlődéséhez kaptam kulcsot tőletek, ezt nagyon köszönöm nektek! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

        Éva Járomi Avatar Éva Járomi
        2020-07-17
      • positive review  Kedves Dental Menedzser Csapat! Nagyon jól éreztük magunkat a felkészítő program alatt, rengeteg hasznos információhoz jutottunk. Köszönöm, hogy segítettetek átvészelni az elmúlt nehéz időszakot! Új lendületet adtatok azáltal, hogy más perspektívából közelítetek a fogászat felé. Kicsit morbid, de mégis jól jött ez a vírus, hiszen ez adta a lehetőséget arra, hogy találkoztunk Veletek. Komoly szakmai ismeret mellett, a jó hangulat, a precízség jellemezte a webinárokat. Köszönjük! Az Alba+Dental Kft résztvevői nevében dr. Aracsi Anikó

        Anikó Aracsi Avatar Anikó Aracsi
        2020-07-09
      • positive review  Nekem ezen a Tavaszon a Dental Menedzser Csapatának megismerése volt a "korona". Elfeledtetve a karantént, profi rendszerben felépített előadásaikkal, saját élményeken alapuló és ezáltal hiteles útmutatásaikkal egyedülálló támogatást adtak a fogászati ellátásba történő beilleszkedésemhez. Válságkezelés, Pénzügyek, Marketing, Páciens életút, Hatósági megfelelés, Humán management: a jól működő fogászati rendelő működtetéséhez egy ízig-vérig elhivatott Csapat iránymutatása elengedhetetlen. Az, hogy csak ajánlani tudom minden rendelőnek: "kevés"... : A Dental Menedzser egy olyan "intézmény", amit meg kell ismerni minden Fogászatnak, hogy az általuk nyújtott szolgáltatás igénybe vételével tudjanak fejlődni. Köszönöm a nyíltságot, a profizmust, a kedvességet, örülök hogy sokat tanulhattam és remélem még sokáig dolgozhatunk együtt!

        Klementina Varga Avatar Klementina Varga
        2020-07-01
      • positive review  Sokoldalú problémamegoldás, segítőkészség ambíció, kedvesség. Ezekkel a szavakkal jellemezném a csapatot. Köszönöm a munkátokat. :)

        Robert Poncz Avatar Robert Poncz
        2020-06-30
      • positive review  Minden háttérmunka, ami ma egy sikeres rendelőhöz elengedhetetlen! Marketing, praxis menedzsment, pácienskoordinátor képzés, csapatépítés, vagy bármilyen hatósági megfelelés, esetleg egy bosszantó EESZT csatlakozás. Ők Mindent, Precízen, Pontosan és Gyorsan! Jó hogy vagytok!!!

        Erdős Bálint Avatar Erdős Bálint
        2020-06-16
      • positive review  Mindenkinek csak ajánlani tudom,mert mi csak a fogászati szakmához értünk,ha értünk, a cégvezetés pedig egy másik szakma. A sikeres fogászat pedig csak 25%-ban függ a fogászati szakmaiságtól a maradék 75% pedig praxis menedzsment.Ebben tudnak Zoliék nekünk nagyon profin segíteni,tanácsot adni! Amióta velük dolgozom tudatosabb döntéseket tudok hozni a cégvezetés területen,személyi kérdésekben,marketing kérdésekben, a kommunikációnk is sokat fejlődött. Mindenkinek akinek nincs marketing,közgazdasági vagy kommunikációs előképzettsége, csak ajánlani tudom őket!

        Réti Csík Avatar Réti Csík
        2020-05-14
      Akikkel együtt dolgozunk
      fogorvos képzés, fogászati menedzsment

      Visszahívást kérek!

        Elfogadom, hogy a Dental Menedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra