fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
fogászati recepciós képzés

Fogászati recepciós képzés

Az első benyomás NEM az orvos szakmai felkészültségén múlik!

Hanem azon a személyen, aki a telefonokat kezeli, aki először köszönti a belépő pácienst és aki rámosolyog a félős betegre.

A recepciósod vagy pácienskoordinátorod az, aki alapjaiban határozza meg a rendelőd sikerességét. Vagy nagy mértékben megkönnyíti a dolgod, vagy – ha nem megfelelően teljesít – ő lesz az, aki miatt elveszíthetsz pácienseket azelőtt, mielőtt valaha is találkoztál volna velük. 

Küldd el hozzánk a tréningre recepciósodat, hogy átadhassuk neki évtizedes fogászati, vezetői és páciens koordinátori tapasztalatunkat! Tőlünk olyan képzést kap, ami Magyarországon ezidáig még garantáltan nem létezett! Engedd, hogy segítsünk, ha nem ítéled hasznosnak, visszafizetjük az árát!

 

Képzési információk
Dátum:
2024. 03. 20. 9:00
Tréning időpontok:
  • március 20. (9:00-17:30)
  • március 21. (9:00-17:30)
Akinek szól: Recepciósok és Pácienskoordinátorok
Helyszín: 1077 Budapest, Wesselényi utca 4., Rumbachspace Konferenciaterme
Ár: 69 900 Ft + ÁFA
Képzés akkreditációs kódszám: K/2022/115521
fogászati recepciós képzés
Trénerek
Máté Zoltán
Tréner, fogászati közgazdász, korábbi praxismenedzser

Máté Zoltán vagyok a Dental Menedzser alapítója, vezető tanácsadója és trénere, fogászati közgazdász. Több, mint 10 éven keresztül menedzseltem hazai és külföldi praxisokat. A Dental Menedzser vezető trénereként számos képzést tartottam már fogászati csapatoknak, szakterületem a kommunikáció, a gazdasági gondolkodás és a csapatvezetői készségek fejlesztése.

Bővebben rólam >
Sziklási Beáta (Bejci) Praxis tanácsadó
Sziklási Beáta
Praxistanácsadó, korábbi praxismenedzser és páciens koordinátor

Sziklási Beáta vagyok, a Dental Menedzser praxistanácsadója és hatósági megfelelés specialistája. Az utóbbi több mint 11 évben fogorvosi rendelők munkáját segítem. Több mint 6 évig foglalkoztam nagy értékű fogászati kezelések értékesítésével helyi- és külföldről beutaztatott páciensek körében. Pályám során számos enyhébb vagy komolyabb panaszügy kezelésében vettem részt. A későbbi években praxisvezetőként, majd tanácsadóként arra törekedem és törekszem máig, hogy segítsek a páciensekkel való kommunikáció Nyugat-európai sztenderdjeinek elsajátításában.

Bővebben rólam >
Részletes tematika

Részletes tematika

A kétnapos Fogászati Recepciós képzésen az alábbi kérdésekre kapsz választ:

  • Mi alapján választ rendelőt egy páciens?
  • Mit tapasztal a páciens, amikor először veszi fel a kapcsolatot egy fogászattal?
  • Hogyan tegyél maradandó első benyomást az érdeklődőkre?
  • Hogyan használd a testbeszéded a kommunikáció során?
  • Hogyan előzheted meg a panaszok kialakulását?
  • Hogyan kezelhetsz egy dühös, kiabáló pácienst?
  • Hogyan oszthatod be az idődet hatékonyan?

1. Képzési nap

Trénerek: Máté Zoltán, Sziklási Beáta
Dátum: 2024. március 20., szerda

Tematika:

  • Hogyan választunk fogászatot – nézzük meg a páciens szemével!
  • A telefonos érdeklődések kezelésének 5 lépése – konkrét kommunikációs praktikákkal, kulcsmondatokkal
  • Személyes pácienskoordináció – kapcsolatteremtés páciensekkel
  • A páciensek elégedettségének kulcsa – elvárások vs. teljesítés
  • A nonverbális kommunikáció szerepe
  • Rendelői adminisztratív teendők

2. Képzési nap

Trénerek: Máté Zoltán, Sziklási Beáta 
Dátum: 2024. március 21. csütörtök

Tematika:

  • Panaszok megelőzése és kezelése
  • Tipikus rendelői élethelyzetek professzionális kezelése
  • Időgazdálkodás a recepción
  • Feladatok priorizálása és menedzsmentje
  • A tanult elméleti alapok gyakorlása feladatok, szerepjátékok segítségével

 

 

Nézd meg, mit gondolnak mások képzéseinkről!
Ha eljöttél a tréningünkre és úgy érzed nem azt kaptad, amit vártál, nem találtad hasznosnak, jelezd és AZONNAL VISSZAFIZETJÜK a díját!

Jelentkezem a képzésre!

Számlázási adatok:
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
* A hatályos felsőoktatási törvények értelmében, a képzés szervezőjének jelentési kötelezettsége van, ezért a képzésen résztvevők adatait regisztrálnunk kell. A számla kiállítás folyamatának egyszerűsításe miatt itt kérjük Önöket az adószám és egyéb számlázási adatok megadására is.

    Ügyfeleink rólunk
    • positive review  Végtelenül profi csapat! Bea volt segítségemre a működési engedélyem ügyintézésében. Nem is jól fogalmazok, hiszem nem segített hanem konkrétan megcsinált helyettem szinte mindent, nekem csak hátra kellett dőlni. :) Kedvessége , közvetlensége és talpraesettsége csak hab volt a tortán. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy rábíztam ezt a számomra idegen terepet. Azt hiszem még mindig összeroskadva ülnèk a papírok felett, ha nem találok rá!

      Kiss-Galántai Laura Avatar Kiss-Galántai Laura
      2023-02-21
    • positive review  Végtelenül profi csapat! Bea volt segítségemre a működési engedélyem ügyintézésében. Nem is jól fogalmazok, hiszem nem segített hanem konkrétan megcsinált helyettem szinte mindent, nekem csak hátra kellett dőlni. :) Kedvessége , közvetlensége és talpraesettsége csak hab volt a tortán. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy rábíztam ezt a számomra idegen terepet. Azt hiszem még mindig összeroskadva ülnèk a papírok felett, ha nem találok rá!

      Kiss-Galántai Laura Avatar Kiss-Galántai Laura
      2023-02-21
    • positive review  Végtelenül profi csapat! Bea volt segítségemre a működési engedélyem ügyintézésében. Nem is jól fogalmazok, hiszem nem segített hanem konkrétan megcsinált helyettem szinte mindent, nekem csak hátra kellett dőlni. :) Kedvessége , közvetlensége és talpraesettsége csak hab volt a tortán. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy rábíztam ezt a számomra idegen terepet. Azt hiszem még mindig összeroskadva ülnèk a papírok felett, ha nem találok rá!

      Kiss-Galántai Laura Avatar Kiss-Galántai Laura
      2023-02-21
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Kedves Dental Menedzser csapat! A Covid alatt "találtam" meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. :) És nem csalódtam!!! :) :) Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!! Szilvia Reider Győr

      Szilvia Reider Avatar Szilvia Reider
      2021-11-22
    • positive review  Kedves Dental Menedzser csapat! A Covid alatt "találtam" meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. :) És nem csalódtam!!! :) :) Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!! Szilvia Reider Győr

      Szilvia Reider Avatar Szilvia Reider
      2021-11-22
    • positive review  Kedves Dental Menedzser csapat! A Covid alatt "találtam" meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. :) És nem csalódtam!!! :) :) Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!! Szilvia Reider Győr

      Szilvia Reider Avatar Szilvia Reider
      2021-11-22
    Akik már minket választottak és nem csalódtak
    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
    Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra