Az egymillió forintos hívás. Előfordult már veled, hogy a rendelőd kapott egy telefonhívást, amelyet valamilyen okból kifolyólag nem válaszoltatok meg, vagy rossz tájékoztatást kapott az érdeklődő? Kiszámoltad már egyszer mennyibe kerül Neked egy, a recepciósnál elúszott új érdeklődő? Remélem nem, mert menten szívrohamot kapnál..:)
A fogászatok jelentős hányada nagyon komoly, akár milliós nagyságrendű összegeket költ el fizetett Google (Adwords) vagy Facebook hirdetésekre, azért, hogy leadeket generáljanak. Vajon mindegy, hogy 10 érdeklődőből 2-3 jön el a rendelődbe konzultációra vagy esetleg 6-7? Ha igazán jól csinálod, akkor pedig 8-9? Hidd el, van különbség!
A recepciós vagy az asszisztens, aki felveszi a telefont egy beérkező érdeklődés esetén, a legfontosabb embere a rendelődnek. Klasszikus mondás, hogy az első benyomásra nincs második lehetőséged. Az első kérdések megválaszolása, tájékoztatás, és a profi és a páciens magas szintű kiszolgálása a rendelőben alapvetően meghatározza a Te munkádat is.
Apropó, Te tudod mit mond a recepciósod/asszisztensed a telefonba? Tudod, hogy az e-mailek úgy vannak megválaszolva, ahogy az szerinted is megfelelő? Tudod, hogy mikor mi történik éppen a beteggel attól a pillanattól kezdve, hogy először felhívott Téged, egészen odáig, hogy átadod a végleges fogművet? Nem kontrollálhatsz minden pillanatot, de mégis felelős vagy a szolgáltatott színvonalért.
Nem meglepő módon, ha a páciens folyamatosan a megfelelő szolgáltatást és kiszolgálást kapja, akkor a kezelés végére az önkéntes marketing nagyköveteddé válik és elmondja ismerőseinek, barátainak és családtagjainak, hogy milyen szuper rendelőbe jár. A páciens élmény maximalizálása a legköltséghatékonyabb marketing csatornád.
Keress meg bizalommal és segítek Neked felépíteni egy tökéletes kiszolgáló rendszert a telefonos kommunikációtól kezdve, az e-mailes kapcsolattartáson át a rendelői viselkedésig és páciens nyomon követésig.