fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra

8

„Ahhoz, hogy sikeres fogorvos légy 3 dolog kell: 1. szakmailag jól csináld a munkád; 2. legyen egy jó technikusod; 3. el tudd adni a tudásod” – az ország egyik legnagyobb rendelőjének tulajdonosának szájából.


A verseny nő, a páciensek többsége több rendelőbe is ellátogat, mielőtt meghozná a döntését egy költségesebb beavatkozásról. Csak azokat a fogorvosokat várjuk a képzésen, akik tudják, hogy a szakmai tudásuk mellé meg kell tanulniuk kommunikálni is, hogy vonzóvá tudják tenni a szaktudásukat. Értékesítési és meggyőzési technikákat tanítunk a tökéletes első konzulátcióhoz!

  • Ha szeretnéd, hogy a páciens lássa az értéket a szaktudásodban
  • Ha valóban szeretnéd, hogy a páciens úgy érezze, nálad van a legjobb kezekben
  • Ha nem hiszed el a kifogásokat, hogy „covid van”, „háború van”, „nincs páciens”
  • Ha szeretnéd azt csinálni, amihez a legjobban értesz: nagyértékű kezeléseket végezni,

akkor várunk a 12 hely egyikén! Kiscsoportos, gyakorlatias képzés, konkrét eszközöket ad a kezedbe!

Képzési információk
Dátum:
2024. 11. 21. 9:00

Tréning időpontok:

  • november 21. (9:00-17:30)
  • november 22. (9:00-17:30)
Akinek szól: Fogorvosok
Helyszín: 1077 Budapest, Wesselényi utca 4., Rumbachspace Konferenciaterme
Ár: 125 000 Ft (ÁFA mentes!)
Képzés akkreditációs kódszám: PTE ÁOK/2024.II/00044
Kreditpont: 8
etikus értékesítés fogászati tréning
8kreditpont
Trénerek
Máté Zoltán
Tréner, fogászati közgazdász, korábbi praxismenedzser

Máté Zoltán vagyok a Dental Menedzser alapítója, vezető tanácsadója és trénere, fogászati közgazdász. Több, mint 10 éven keresztül menedzseltem hazai és külföldi praxisokat. A Dental Menedzser vezető trénereként számos képzést tartottam már fogászati csapatoknak, szakterületem a kommunikáció, a gazdasági gondolkodás és a csapatvezetői készségek fejlesztése.

Bővebben rólam >
Részletes tematika

Trénerek:

  • Máté Zoltán

A kétnapos fogászati értékesítés mesterképzésen választ kapsz a következő kérdésekre:

  • Hogyan lehet könnyen kezelhetővé tenné egy bizalmatlan és kételkedő pácienst?
  • Hogyan érd el, hogy a legnehezebb páciens is együttműködő legyen?
  • Hogyan érd el, hogy azt mondja: "Doktor Úr/Nő, Ön az orvos, csináljuk, ahogy jónak látja" (Még akkor is, ha tudjuk, miket lehet olvasni a neten...)?
  • Hogyan szűrd és szelektáld a betegeidet?
  • Hogyan menedzselt a páciensed elvárásait és tartsd reális keretek között?
  • Hogyan kommunikálj kényes témákat, úgy hogy a páciens is tökéletesen értse? Olyanokat, mint:
    • a kezelés ára
    • egy bonyolultabb kezelés lépései
    • a nem várt kockázatok kialakulása és más váratlan szituációk
    • azt ha nem szeretnéd őt kezelni...
  • Hogyan előzd meg a panaszokat és kezeld hatékonyan, ha mégis kialakulnak?
  • Hogyan érd el, hogy több nagyértékű kezelést kezdjenek el nálad?
  • Hogyan növeld a páciens számot és a bevételeidet anélkül, hogy egyetlen plusz forintot költenél marketingre?

 

1. nap - 2024. november 21. csütörtök 9:00-17:30

  1. Értékesítő vagyok? Mit jelent az etikus értékesítés fogalma?
  2. "Meg kell beszélnem a feleségemmel!" - mikor és miért mondja ezt a páciens?
  3. Együttműködési spirál - ha szimpátia és bizalom van, minden van! Hogyan alakul ez ki?
  4. Kapcsolat- és bizalomépítés technikái
  5. Kérdezés technika - hogyan találod meg a páciens valós motivációját és érzelmi mozgatórugóját?
  6. Értő figyelem és megerősítés technikája

 

2. nap - 2024. november 22. péntek 9:00-17:30

  1. Értékteremtő kommunikáció - hogyan lesz értéke a páciens számára annak, amit mondasz?
  2. Árkommunikáció - hogyan töltsd meg tartalommal az árat?
  3. 5 tankönyvi kifogásmondat és ami mögötte van. Hogyan kezeld a kifogásokat?
  4. Kötelezd el a pácienst, hozzon döntést vagy tudd meg, mi hátráltatja még.
  5. Egy tökéletes első konzultáció modellezése

Mindegyik kommunikációs technika esetében közös élményen keresztül ismerjük meg a szituációk jelentőségét, melyre az adott technika választ ad. Gyakorlatok, szerepjátékok, csoportfeladatok és együtt gondolkodás révén jutunk el az egyénre szabott megoldásokig, melyekhez konkrét eszközöket adunk. A kommunikációs technikák részletes megismerésén túl írásos kivonatot, kulcsmondatokat és szituáció leírásokat adunk.

 

Felnőttképzési regisztrációs szám: K/2024/132197
A Dental Menedzser Kft felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2022/000619
A képzést elvégzők, sikeres teljesítés esetén a tréning elvégzését igazoló oklevelet kapnak. 
Szerezhető kreditpontok száma: 8
Nézd meg, mit gondolnak mások képzéseinkről!
Vedd meg most!

Takaríts meg 25 000 ft-ot! (-20%)
Amennyiben július 31-ig jelentkezel a képzésre, a listaárból 25 000 ft kedvezményt adunk! 
125 000 ft helyett 100 00 ft

 

Megveszem
Ha eljöttél a tréningünkre és úgy érzed nem azt kaptad, amit vártál, nem találtad hasznosnak, jelezd és AZONNAL VISSZAFIZETJÜK a díját!

Jelentkezem a képzésre!

Kérem a kedvezményt
Számlázási adatok:
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
* A hatályos felsőoktatási törvények értelmében, a képzés szervezőjének jelentési kötelezettsége van, ezért a képzésen résztvevők adatait regisztrálnunk kell. A számla kiállítás folyamatának egyszerűsításe miatt itt kérjük Önöket az adószám és egyéb számlázási adatok megadására is.

    Ügyfeleink rólunk
    • positive review  Végtelenül profi csapat! Bea volt segítségemre a működési engedélyem ügyintézésében. Nem is jól fogalmazok, hiszem nem segített hanem konkrétan megcsinált helyettem szinte mindent, nekem csak hátra kellett dőlni. :) Kedvessége , közvetlensége és talpraesettsége csak hab volt a tortán. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy rábíztam ezt a számomra idegen terepet. Azt hiszem még mindig összeroskadva ülnèk a papírok felett, ha nem találok rá!

      Kiss-Galántai Laura Avatar Kiss-Galántai Laura
      2023-02-21
    • positive review  Végtelenül profi csapat! Bea volt segítségemre a működési engedélyem ügyintézésében. Nem is jól fogalmazok, hiszem nem segített hanem konkrétan megcsinált helyettem szinte mindent, nekem csak hátra kellett dőlni. :) Kedvessége , közvetlensége és talpraesettsége csak hab volt a tortán. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy rábíztam ezt a számomra idegen terepet. Azt hiszem még mindig összeroskadva ülnèk a papírok felett, ha nem találok rá!

      Kiss-Galántai Laura Avatar Kiss-Galántai Laura
      2023-02-21
    • positive review  Végtelenül profi csapat! Bea volt segítségemre a működési engedélyem ügyintézésében. Nem is jól fogalmazok, hiszem nem segített hanem konkrétan megcsinált helyettem szinte mindent, nekem csak hátra kellett dőlni. :) Kedvessége , közvetlensége és talpraesettsége csak hab volt a tortán. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy rábíztam ezt a számomra idegen terepet. Azt hiszem még mindig összeroskadva ülnèk a papírok felett, ha nem találok rá!

      Kiss-Galántai Laura Avatar Kiss-Galántai Laura
      2023-02-21
    • positive review  Végtelenül profi csapat! Bea volt segítségemre a működési engedélyem ügyintézésében. Nem is jól fogalmazok, hiszem nem segített hanem konkrétan megcsinált helyettem szinte mindent, nekem csak hátra kellett dőlni. :) Kedvessége , közvetlensége és talpraesettsége csak hab volt a tortán. Életem egyik legjobb döntése volt, hogy rábíztam ezt a számomra idegen terepet. Azt hiszem még mindig összeroskadva ülnèk a papírok felett, ha nem találok rá!

      Kiss-Galántai Laura Avatar Kiss-Galántai Laura
      2023-02-21
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Kedves Dental Menedzser csapat! A Covid alatt "találtam" meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. :) És nem csalódtam!!! :) :) Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!! Szilvia Reider Győr

      Szilvia Reider Avatar Szilvia Reider
      2021-11-22
    Akik már minket választottak és nem csalódtak
    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
    Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra