Szerintünk a fogászati marketing NEM egyenlő a reklámmal. NEM egyenlő a hirdetéssel. Szerintünk a marketing történetmesélés, az adott rendelő történetének elmesélése folyamatosan és fáradhatatlanul. Történeteken keresztül közvetíteni a rendelő
értékeit és a munkatársak elköteleződésének miértjét a szakma iránt. Elmesélni azt, hogy hogyan változik meg emberek élete a fogászati kezelések által: szebbé, működőképessé tenni az emberek mosolyát és fogazatát, vagy csak egyszerűen
megszüntetni a fájdalmat.
Minden történet más és más. Minden történet egyedi. Minden rendelőnek van egy saját hangja, amire rá kell találnia. Minden rendelőnek a saját sztoriját kell fáradhatatlanul mesélnie, ezzel erősítve a szájhagyományt, a meglévő páciensek
ajánlásait az online térben és a való életben egyaránt. Ezekre vannak eszközök, a sztori azonban mindig egyedi.