fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Kommunikácós tréning fogorvosoknak

“A siker 15%-ban függ a szakmai tudástól, míg 85%-ban az emberekkel való bánásmód képességében rejlik”


Eddig Dr. Jurácsik Tímea tartotta a legszínvonalasabb fogorvosoknak szóló kommunikációs képzést az országban. A másik Nyugat-Európai színvonalú tréning Máté Zolié volt. Most ketten alkottak egy programot…

  • Ha valóban szeretnél megtanulni hatékonyan kommunikálni a páciensekkel
  • Ha valóban képes szeretnél lenni minden szituációt kontrollálni
  • Ha valóban vágysz rá, hogy a páciens menjen utánad és ne fordítva

Akkor várunk a 12 hely egyikén! Kiscsoportos, gyakorlatias, konkrét eszközöket ad a kezedbe!

Képzési információk
Dátum:
2022. 11. 17. 9:00

Tréning időpontok: november 17. és 18., 9:00-16:30

Akinek szól: Fogorvosok
Helyszín: Budapest, Rumbachspace Konferenciaterme
Ár: 99.900 ft + ÁFA
Trénerek: Máté Zoltán - Tréner, fogászati közgazdász, korábbi praxismenedzser
Dr. Jurácsik Tímea - Fogszakorvos, HR szakértő, rendelőtulajdonos, nemzetközi minősítésű coach (ACC),Gordon&TA által képzett tréner
Felnőttképzési regisztrációs szám: K/2022/115508
Trénerek
Máté Zoltán Vezető tanácsadó
Máté Zoltán
Tréner, fogászati közgazdász, korábbi praxismenedzser

Máté Zoltán vagyok a Dental Menedzser alapítója, vezető tanácsadója és trénere, fogászati közgazdász. Több, mint 10 éven keresztül menedzseltem hazai és külföldi praxisokat. A Dental Menedzser vezető trénereként számos képzést tartottam már fogászati csapatoknak, szakterületem a kommunikáció, a gazdasági gondolkodás és a csapatvezetői készségek fejlesztése.

Bővebben rólam >
Dr. Jurácsik Tímea
Dr. Jurácsik Tímea
Fogszakorvos, HR szakértő, rendelőtulajdonos, nemzetközi minősítésű coach (ACC),Gordon&TA által képzett tréner

Dr. Jurácsik Tímea vagyok, végzettségemet tekintve fogszakorvos, ám az élet mára sokkal inkább a rendelővezetés, humán menedzsment és coaching irányába vitt el. Miről lesz szó a tréningen? Humánmenedzsment, konfliktuskezelés, asszertív kommunikáció és coaching alapú vezetési eszköztár, melyek a sikeres páciens- és csapaton belüli kommunikáció alapját képezik.

Bővebben rólam >
Részletes tematika

Trénerek:

  • Máté Zoltán
  • Dr. Jurácsik Tímea

A kétnapos kommunikációs mesterképzésen választ kapsz a következő kérdésekre:

  • Hogyan lehet könnyen kezelhetővé tenné egy bizalmatlan és kételkedő pácienst?
  • Hogyan érd el, hogy a legnehezebb páciens is együttműködő legyen?
  • Hogyan érd el, hogy azt mondja: "Doktor Őr/Nő, Ön az orvos, csináljuk, ahogy jónak látja" (Még akkor is, ha tudjuk, miket lehet olvasni a neten...)?
  • Hogyan szűrd és szelektáld a betegeidet?
  • Hogyan menedzselt a páciensed elvárásait és tartsd reális keretek között?
  • Hogyan kommunikálj kényes témákat, úgy hogy a páciens is tökéletesen értse? Olyanokat, mint:
    • A kezelés ára
    • Egy bonyolultabb kezelés lépései
    • A nem várt kockázatok kialakulása és más váratlan szituációk
    • Azt ha nem szeretnéd őt kezelni...
  • Hogyan előzd meg a panaszokat és kezeld hatékonyan, ha mégis kialakulnak?
  • Hogyan érd el, hogy több nagyértékű kezelést kezdjenek el nálad?
  • Hogyan növeld a páciens számot és a bevételeidet anélkül, hogy egyetlen plusz forintot költenél marketingre?

1. Nap - 2022. november 17., csütörtök 9:00-16:30

  1. Kapcsolat- és bizalomépítés technikája
  2. Igényfelmérés és páciens minősítés technikája
  3. A megoldás prezentálásának technikája
  4. Asszertív kommunikáció alapvető technikái

2. Nap - 2022. november 18., péntek 9:00-16:30

  1. A kifogáskezelés technikái
  2. Lezárástechnikák
  3. Gyakorlatok fogászatokból hozott valós példákon keresztül
Mindegyik kommunikációs technika esetében közös élményen keresztül ismerjük meg a szituációk jelentőségét, melyre az adott technika választ ad. Gyakorlatok, szerepjátékok, csoportfeladatok és együtt gondolkodás révén jutunk el az egyénre szabott megoldásokig, melyekhez könkrét eszközöket adunk. A kommunikációs technikák részletes megismerésén túl írásos kivonatot, kulcsmondatokat és szituáció leírásokat adunk.

 

Felnőttképzési regisztrációs szám: K/2022/115508
A Dental menedzser Kft felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2022/000619
A képzést elvégzők, sikeres teljesítés esetén a tréning elvégzését igazoló oklevelet kapnak. 
Nézd meg mit gondolnak mások képzéseinkről!
Szuper early bird kedvezmény!

Takaríts meg 15 000 ft-ot!
Amennyiben július 10-ig jelentkezel a képzésre, a listaárból 15 000 ft kedvezményt adunk! 
99 900 ft helyett 84 900 ft + ÁFA

 

Megveszem
Ha eljöttél a tréningünkre és úgy érzed nem azt kaptad, amit vártál, nem találtad hasznosnak, jelezd és AZONNAL VISSZAFIZETJÜK a díját!

Jelentkezem a képzésre!

Kérem a kedvezményt
Számlázási adatok:
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
* A hatályos felsőoktatási törvények értelmében, a képzés szervezőjének jelentési kötelezettsége van, ezért a képzésen résztvevők adatait regisztrálnunk kell. A számla kiállítás folyamatának egyszerűsításe miatt itt kérjük Önöket az adószám és egyéb számlázási adatok megadására is.

    Ügyfeleink rólunk
    • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

      Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
      2022-04-26
    • positive review  Kedves Dental Menedzser csapat! A Covid alatt "találtam" meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. :) És nem csalódtam!!! :) :) Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!! Szilvia Reider Győr

      Szilvia Reider Avatar Szilvia Reider
      2021-11-22
    • positive review  A recepciós képzésen vettem/vettünk részt. Gyakorlatias volt, jó tippeket kaptunk és jó hangulatban telt a 3 alkalom.

      Anna Halász Avatar Anna Halász
      2021-10-05
    • positive review  Nagyon jó szívvel ajánlom Zoliék képzéseit minden fogorvos kollégának. A tudásanyagot és megoldásokat olyan valaki adja át, aki régóta ebben dolgozik, tehát ténylegesen a gyakorló fogorvos mindennapi problémáira reagál, életszagú és hiteles módon; több olyan dologra is kaptam egyszerű, jól használható megoldást, amit eddig a fogorvoslás kötelező velejáró problémájának gondoltam, “amivel együtt kell élni”. Ez viszont hol láthatóan nincs így: Zoli egy jól felépített rendszert ad át, ami szorongásmentes, tudatos és magabiztos pácienskommunikációt eredményez. Én nagyon-nagyon hasznosnak találtam, minőségi változást hozott a munkámba, örülök, hogy részt vettem a képzésen!

      Orsolya Fügedi-Hegedűs Avatar Orsolya Fügedi-Hegedűs
      2021-03-26
    • positive review  Nagyon jó szívvel ajánlom Zoliék képzéseit minden fogorvos kollégának. A tudásanyagot és megoldásokat olyan valaki adja át, aki régóta ebben dolgozik, tehát ténylegesen a gyakorló fogorvos mindennapi problémáira reagál, életszagú és hiteles módon; több olyan dologra is kaptam egyszerű, jól használható megoldást, amit eddig a fogorvoslás kötelező velejáró problémájának gondoltam, “amivel együtt kell élni”. Ez viszont hol láthatóan nincs így: Zoli egy jól felépített rendszert ad át, ami szorongásmentes, tudatos és magabiztos pácienskommunikációt eredményez. Én nagyon-nagyon hasznosnak találtam, minőségi változást hozott a munkámba, örülök, hogy részt vettem a képzésen!

      Orsolya Hegedűs Avatar Orsolya Hegedűs
      2021-03-26
    • positive review  Legkönnyebben jókedvűen lehet tanulni és fejlődni. Zoltán ezt szenzációsan ötvözi 😀🤘

      Szekely Zsolt Avatar Szekely Zsolt
      2021-01-31
    • positive review  Legkönnyebben jókedvűen lehet tanulni és fejlődni. Zoltán ezt szenzációsan ötvözi 😀🤘

      Szekely Zsolt Avatar Szekely Zsolt
      2021-01-31
    • positive review  A Székelydental csapata nagyon sokat fejlődött amióta járunk Zoltán kurzusaira, érthető, érdekes, az egész napos időtartam ellenére is maximálisan fenntartotta az érdeklődésünk, a figyelmünk, úgy gondolom, hogy minden a mai világban beilleszkedni akaró fogászati csapatnak szüksége lenne erre a képzésre. Köszönjük!

      Simon Ildus Avatar Simon Ildus
      2020-10-24
    • positive review  A Székelydental csapata nagyon sokat fejlődött amióta járunk Zoltán kurzusaira, érthető, érdekes, az egész napos időtartam ellenére is maximálisan fenntartotta az érdeklődésünk, a figyelmünk, úgy gondolom, hogy minden a mai világban beilleszkedni akaró fogászati csapatnak szüksége lenne erre a képzésre. Köszönjük!

      Csibi Ildus Avatar Csibi Ildus
      2020-10-24
    • positive review  Jó ideje keresgéltünk olyan szakembert/szakembereket, akik kiegészítik fogászati rendelőnket a marketing területen. Több cég kipróbálása után találtunk Rátok, ez már kb. 8 hónapja... azóta is maximálisan meg vagyunk elégedve mindennel!! Itt valóban személyre szabott szolgáltatást kapunk, ami nagyon hamar hozott, "kézzel fogható" eredményt! Röviden összefoglalva, amit kapunk... KIMAGASLÓ SZAKMAI HOZZÁÉRTÉS!!! 🙏😁🦷

      Harman Róbert Harmanné Anita Avatar Harman Róbert Harmanné Anita
      2020-07-20
    Eddigi partnereink 2022-ben
    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
    Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra