Ha nő a céged, nő a pácientúrád, hónapról hónapra új kihívásokkal kell megkűzdened. Minden ami ma még működött és kiszolgálta a pácienseidet és a rendelőd működését, az holnap már nem biztos, hogy jó lesz. “Elvesznek” az új páciensek a rendszerben? Nem hívjátok vissza őket?
Egyre több a félreértés, kommunikációs elcsúszás? Kinek a felelőssége az adott feladat? Először volt elégedetlen egy páciens? Talán ismerősek ezek a kérdések…
A jó hír az, hogy ezeknek a mérföldköveknek mind van szakirodalma, jól beazonosíthatóak és külső segítséggel képes leszel áthidalni ezeket a fázisokat. Ha úgy érzed, hogy a rendelő szervezettségét a következő szintre kell juttatni, keress bizalommal, számos esetben segítettem már fogorvosoknak újraszervezni és hatékonnyá tenni a rendelőjüket, úgy, hogy a pácienseknek nyújtott szolgáltatás színvonala is nőni tudott.