Dr. Miskolczy Zoltán neve sokaknak ismerősen csenghet – különösen, ha korábban szétnéztetek a piacon, hogy hogyan és milyen rendszerben lehet ma fogászati széket bérbe adni. A „Miskolczy-modell” általunk is gyakran emlegetett példája a fogászati infrastruktúra hasznosításának. A másik – fogorvosi, rendelőtulajdonosi – oldalról pedig olyan lehetőséget biztosít, amiben egy induló orvos el tudja kezdeni építeni saját praxisát anélkül, hogy súlyos százmilliókat kellene azonnal beleinvesztálnia a működésbe.
Ha esetleg nem vagy ismerős témában, biztos lehetsz benne, hogy nem olyan dolgot takar ez a szókapcsolat, ami először eszedbe juthatna: nem egy tipikus rendelővezetői módszerről, vagy fogorvosi marketingkommunikáció-típusról beszélünk.
Dr. Miskolczy Zoltán 2016-ban kezdte el építeni a – mára már franchise-nak is mondható – klinikahálózatát: jelenleg 4 budapesti klinikán 13 kezelőegység bérelhető nála, a budapesti fogászati élet meghatározó alakjaival épített ki hosszú távú együttműködést.
Az ötlet alapját az adta, hogy nem talált igazán professzionálisan felszerelt, minden szakmai igénynek megfelelő modern, bérelhető rendelőt vagy klinikát – így épült meg a hálózat első tagja. Ezt követően a kedvező fogadtatásnak köszönhetően indult el fokozatosan a bővülés – ennek minden buktatójával, tanulságával és örömével.
Egy nagyon izgalmas, sokszínű történet Zolié, amiből rengeteget tanulhat bármelyik kolléga – éppen ezért gondoltuk úgy, hogy szeretnénk vendégül látni a Dental Menedzser podcastban. Az egy órás beszélgetés végére érve még korántsem merítettünk ki minden fontos aspektust, de így is egy nagyon élvezhető, tanulságos beszélgetés lett. Itt éred el az epizódot!