Rólunk
Képzéseink
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Fogászati recepciós képzés
Fogászati menedzser képzés
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Kommunikácós tréning fogorvosoknak
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Írásaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Fogászati recepciós képzés
Fogászati menedzser képzés
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Kommunikácós tréning fogorvosoknak
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Írásaink
Kapcsolat
Írásaink Fogászati marketing és páciensszerzés témakörben
Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Cégér, reklámtábla – 5 tipp a működőképes rendelői táblához
Végig olvasás kb.
3
perc
2010 előtt azzal is rengeteg embert tudtunk a rendelőbe varázsolni, ha kitettünk egy világító cégtáblát a rendelő falára. Manapság egy […]
Így dobsz ki jó sok pénzt az ablakon a fogászati weboldal készítése során
Végig olvasás kb.
6
perc
József 8 éve diplomázott a Sote-n, tanult, dolgozott, félrerakott és megnyitotta vadonatúj rendelőjét. Már csak a fogászati weboldal hiányzik a […]
Rendelő nyitás extrákkal
Végig olvasás kb.
3
perc
A saját rendelő megnyitása hatalmas lépés minden orvos életében. Jó pár év szakmai tapasztalat, nagy anyagi ráfordítás és rengeteg munka […]
Miről készíts fogászati videós tartalmat? 3 tipp példával
Végig olvasás kb.
2
perc
A videós tartalmak, így a fogászati videós tartalmak fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni! Dolgozunk olyan rendelővel, akinek ez az egy […]
Egyedi, arculatba illő grafikák egyszerűen – Fogászati marketing a gyakorlatban
Végig olvasás kb.
3
perc
Fogászati marketing a gyakorlatban a cikk címe, így kezdjük is egy gyakorlattal! Nyisd meg a Facebookodat, vagy az Instádat a […]
Mit adott nekünk 2021?
Végig olvasás kb.
3
perc
Hogy hogyan fogunk visszatekinteni a 2021-es évre 10, 20, vagy 30 év távlatából, az még a jövő zenéje. Egy biztos: […]
A fogászati turizmus buktatói – így NE csináld!
Végig olvasás kb.
6
perc
Még emlékszem, amikor tízen-jónéhány éve először állásinterjúztattak egy fogászati céghez. A leendő főnököm mesélt arról, mivel foglalkozik a cégük, és […]
Végre! Pályázati lehetőség fogászatok számára (is)!
Végig olvasás kb.
2
perc
Az elmúlt 1 év, a koronavírus okozta nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel több pályázati lehetőséget biztosított számos szektor, köztük a […]
Google vélemények – Kapcsoljuk ki!
Végig olvasás kb.
3
perc
Fogadjunk, hogy mindenki gondolt már a címben szereplő mondatra, egy-egy negatív komment beérkezése után. Ha gondoltál már rá, akkor gyorsan […]
Árajánlat, emailes levelezés, szerződések – számítanak a külsőségek?
Végig olvasás kb.
3
perc
Egy szolgáltatás esetén, legyen az fogorvos, ácsmester, vagy ügyvéd, ahol az a fontos számomra, hogy az adott szakember megfelelő szaktudással […]
Mutatkozz be úgy, mint senki más!
Végig olvasás kb.
3
perc
A fogászati marketing további csapdái, különösen fogászati honlap témában…„A Pécsi Tudományegyetemen szereztem fogorvosi diplomámat 2001-ben. Kezdettől érdekelt a fogszabályozás, ezért […]
A rendelőd legerősebb fegyvere az odafigyelés!
Végig olvasás kb.
3
perc
Egy személyes történetet szeretnék megosztani. Ádámnál és Évánál kezdem, de a story végeztével, ha átgondoljuk ennek a fogászatra vetített aspektusát, […]
Top3 online kommunikációs csatorna, amit használnod KELL!
Végig olvasás kb.
4
perc
Hihetetlen korát éli a kommunikáció és a digitális szájhagyomány! Túlzás nélkül mondom, hogy napi szinten döbbenek le, hogy milyen insta […]
Honlapkészítési útmutató fogorvosoknak – Megvalósítás szakasza
Végig olvasás kb.
4
perc
A korábbi cikkünkben végigvettük, hogy milyen fontos mérföldköveken érdemes végigmenni, mielőtt honlapba vágod a fejszédet. Ebben a fogászati honlap készítés […]
Pácienskommunikáció járvány idején
Végig olvasás kb.
3
perc
Pácienskommunikáció a második hullámbanA második hullámról tudtuk, hogy el fog jönni, de egy kicsit reméltük, hogy minket valami csoda folytán […]
A metakommunikáció szerepe a páciens-életútban I. – A beszélő váró
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban ledöntött a lábamról egy kellemetlen, lázas-köhögős nyavalya, amelyet persze egy évvel ezelőtt vállrándítással és citromos teával kezeltem volna, […]
Az egyik legdrágább rossz szokásod…
Végig olvasás kb.
2
perc
-Doktornő, a Szabó úrnak milyen híd készül? -Fémkerámia. -Nem akarta a cirkont? -Ááá, nem is mutattam neki. Iskolában tanító, a […]
Honlapkészítési útmutató – Tervezés szakasza
Végig olvasás kb.
4
perc
Honlapja ma már egy egyszemélyes vállalkozásnak is van, ez a honlapkészítési útmutató a saját tapasztalatainkat summázza, kifejezetten fogorvosok számára. Akár […]
Hogyan veszítsünk el egy pácienst 10 másodperc alatt?
Végig olvasás kb.
2
perc
Gondolkodtál már azon, hová lesznek azok a pácienseid, akik kezelési tervet kaptak Tőled, aztán soha többé nem hallottál felőlük? Beleadtad […]
Találd meg a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Szerettem volna adatot gyűjteni (Edit) fogászati marketing témában a magyarok internetezési szokásairól, hogy alátámasszam az online kommunikációs tér mindent átütő […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végig olvasás kb.
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
Hány csillagos a rendelőd?
Végig olvasás kb.
3
perc
Ideje megbarátkozni a gondolattal, hogy pácienseid a döntéseik meghozatalakor egyre gyakrabban támaszkodnak az online felületek értékelési platformjaira. Minél nagyobb értékű […]
Miért félünk az értékesítéstől?
Végig olvasás kb.
2
perc
Kezdjük egy kis játékkal! Hunyd be a szemed, és képzelj magad elé egy értékesítőt. Mit látsz? … Netán egy férfit, […]
Mit tudsz, amit mások nem? – 6 lépés, hogy megtaláld a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Miért lehet az, hogy a közeledben lévő, kifejezetten drága rendelőbe sokkal több páciens megy, mint Hozzád, aki megfizethető árakon dolgozol? […]
A fogászati marketing csapdái III.: Kipukkad a mosolylufi
Végig olvasás kb.
3
perc
Érdemes elvégezni egy kísérletet. Igényel némi energiabefektetést, de mindenképpen tanulságos. Futtass le egy keresést az összes olyan szöveges tartalomban, amely […]
A fogászati marketing csapdái V.: A stockfotók tündöklése és bukása
Végig olvasás kb.
3
perc
“Az gyümölcsnek képmását, melybe asszony mélyeszté hófehér fogát, ne posztoljátok, azt meg se illessétek, szemetek világát reá ne vessétek.” -Praxismanagerek […]
A fogászati marketing csapdái IV.: Családias hangulattal várunk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ismeritek azokat a szellemes szövegeket, amelyekben leleplezik az ingatlanhirdetésekben található szépítő szándékú körülírásokat? Pl.: „napfényes lakás”= el fogsz pusztulni a […]
A fogászati marketing csapdái II.: “A legkorszerűbb eszközökkel felszerelt rendelő”
Végig olvasás kb.
3
perc
A honlapod és marketing akcióterved összeállítása közben valóban van néhány olyan kifejezés és kulcsmondat, mely mágnesként vonz, és remek ötletnek […]
Kedvezményvadászok vs. Potenciális páciensek
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran megkérdeztek a rendelőtökkel kapcsolatos egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? […]
Amire büszkék lehetünk – mi a páciensekért, a páciensek értünk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Októberben a Dental World Hungary kiállításon megkérdeztem néhány látogatót (fogorvosokat), hogy az alábbi kategóriák közül, ők mit tartanának a […]
A Digitális Szájhagyomány
Végig olvasás kb.
< 1
Ha olvasod ezt a bejegyzést, biztos, hogy van Facebook profilod. Biztos, hogy “like-oltál”, “kommenteltél” és valószínűleg már posztoltál is. Biztos, hogy […]
Valaki pénzt akar adni? Bánj vele rendesen!
Végig olvasás kb.
< 1
Gondolkodjunk egy kicsit másképp! Azt tudjuk, hogy a páciens, aki először felkeresi a rendelődet abban a reményben teszi, hogy egy […]
Ilyen egy több százezres árajánlat? – NEM! NEM! NEM!
Végig olvasás kb.
< 1
Van egy barátom, aki egy magas jövedelemmel rendelkező, önmagára és a megjelenésére igényes, tájékozott, harmincas évei elején járó férfi. […]
Hiányos a naptár? Hol a páciens? Arra vár, hogy jöhessen hozzád….
Végig olvasás kb.
< 1
Szinte biztos vagyok benne, hogy előfordult már veled, hogy nem volt tele a naptárad. Talán volt már veled olyan is, […]
Amit csinálsz, az megváltoztatja az emberek életét
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem a megszokott hétfő reggellel kezdődik a hét. A repülőterén várom épp a beszállítást, hogy egy intenzív és nagyon inspiratív […]
Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3
Végig olvasás kb.
< 1
Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő […]
Miben különbözik a Kezelési terv és a Marketing terv?
Végig olvasás kb.
2
perc
Képzelj el egy komplex, bonyolult kezelést, melyben sebészeti, általános és fogszabályzós kezelésre is szükség van. A páciens szeretne szép és […]
Connect vs. Disconnect – A digitális világ kihívása
Végig olvasás kb.
2
perc
Emlékszem, a kilencvenes évek második felében jártunk, és serdülő fiatalként megőrültem Anna Kournikova orosz teniszezőnőért. Minden újságcikket begyűjtöttem, minden meccsét […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #2
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #1
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszem, hogy a szájhagyomány a legerősebb fegyver a fogászatban. Pár apró trükk elsajátításával a mindennapokban, hihetetlen módon tudod erősíteni az elégedett páciensek számát, akik ajánlani fognak téged újabb páciensek számára.
Figyelj a páciensedre és keress többet!
Végig olvasás kb.
2
perc
A marketing tevékenységeddel bevonzod a pácienseket a rendelőbe, de hogyan kíséred őket végig azon a hosszú úton, ami az első telefonhívástól a kezelés elvégzéséig és kifizetéséig tart? Melyik szakaszban ki van ott és miként kommunikál a pácienssel?
Mi a termék a fogászatban? – gondolatok az üzletről.
Végig olvasás kb.
< 1
Product, Price, Place, Promotion – a 4P, amely minden üzlet hosszú távú marketing stratégiájának alapja. Meghatározza, hogy mit adsz el, […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld