Rólunk
Képzéseink
Hogyan lépek ki a saját rendelőmből? – Exit Workshop (Online)
Munkaerőszerzés és megtartás a fogorvosi rendelőben – Online tréning
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus
Hatósági megfelelések a fogorvosi rendelőben – Online tréning
Kommunikációs tréning fogorvosoknak
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Hogyan lépek ki a saját rendelőmből? – Exit Workshop (Online)
Munkaerőszerzés és megtartás a fogorvosi rendelőben – Online tréning
Fogászati recepciós képzés
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus
Hatósági megfelelések a fogorvosi rendelőben – Online tréning
Kommunikációs tréning fogorvosoknak
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Kapcsolat
Címke: Fogászat
Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
Podcast fogorvosoknak? Avagy: mit hallgass mosogatás közben?
Végig olvasás kb.
< 1
Szoktál podcasteket hallgatni?Bevallom, én amióta 4-5 évvel ezelőtt felfedeztem magamnak ezt a platformot, valóságos függővé váltam. Hihetetlen, milyen könnyedén és […]
Kinyisson-e a rendelő a két ünnep között?
Végig olvasás kb.
3
perc
A praxismenedzsment és a karácsonyA fogászati praxismenedzsment karácsonykor sem mentes a kihívásoktól. A teljesség igénye nélkül idéznék néhány mondatot, melyeket […]
Az Akronimisztikus Szörnyek támadása – EESZT; GDPR; ANTSZ; NAV; KATA!!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ivan Petrovics Pavlov 1904-ben orvostudományi Nobel-díjban részesült a feltételes reflex jelenségének felfedezéséért. A kísérletet mindenki ismeri: kutyák emésztési funkcióit vizsgálta […]
Az elégedetlen páciens III. – „Addig jó, amíg csönd van”
Végig olvasás kb.
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Két szó, ami többszörösére növeli vezetői hatékonyságod!
Végig olvasás kb.
< 1
Kérlek. Köszönöm.
Kedvezményvadászok vs. Potenciális páciensek
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran megkérdeztek a rendelőtökkel kapcsolatos egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld