Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 tavasz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 tavasz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Zoltan Mate írásai
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
Házipénztár – A nemlétező aranykrajcár története
Végig olvasás kb.
3
perc
Egyszer volt hol nem volt, az Óperenciás tengeren is túl, élt egyszer egy legény, úgy hívták Bryan. Bryan nagyon segítőkész […]
Egy Űrhajós tanácsai Földlakó Fogorvosoknak
Végig olvasás kb.
2
perc
Egy Űrhajós tanácsai Földlakó Fogorvosoknak Mostanában érdeklődöm a fekete lyukak iránt.Nyáron Stephen Hawking – „Az idő rövid története” könyve megnyitotta számomra […]
100 évesen, életem utolsó napján is…
Végig olvasás kb.
2
perc
100 évesen, életem utolsó napján is… Néhány hete kaptunk egy megbízást egy soproni rendelőtől, egy komplex praxis audit elvégzésére. Ez nagyjából […]
Hosszú távú károk 400 forintért
Végig olvasás kb.
3
perc
Hosszú távú károk 400 forintértAz emberek nem arra emlékeznek, hogy mit mondtál, nem arra emlékeznek, hogy hogyan mondtad, hanem arra […]
Van remény! – VIDEÓ
Végig olvasás kb.
< 1
Tényleg mindenki hülye? Tényleg nem lehet találni olyan munkatársat, aki elvégzi normálisan a dolgát? Tényleg saját magától kéne tudnia, hogy […]
Ezt kérdezd és NE kérdezd az első interjún
Végig olvasás kb.
< 1
NE kérdezd!Mikor lehet magasabb majd a fizetés? Van-e szabadság és hány nap? Kell-e túlórázni? Lehet-e csak délelőttös műszakot vállalni? Ha […]
Apokalipszis a fogászati szektorban? Nincsenek jó híreim… (VIDEO)
Végig olvasás kb.
< 1
Válságban lesz a fogászati szektor is?Sok a bizonytalanság a következő időszak alakulásában, nem tudjuk meglesz-e a megfelelő kereslet a fogászati […]
Emeljek az áraimon? De mennyit? – visszanézhető élő webinár
Végig olvasás kb.
< 1
Fogászati pénzügyi alapok II.A megfelelő árak meghatározása az egyik legfontosabb feladat egy vállalkozás, így egy fogászat életében is, hiszen ez […]
Olyan sokat vágok fát, hogy nincs időm megélezni a fejszét! – VIDEO!
Végig olvasás kb.
< 1
Időgazdálkodás Élezd meg a fejszédet! Nagyon nehéz megtalálni azt az időt, amikor a cégedet tudod fejleszteni és azon […]
Napi cashflow kontroll – mond valamit? – VIDEO
Végig olvasás kb.
< 1
Fogászati pénzügyek alapok II. Napi cashflow kontroll A napi fizetési kontroll alapja, hogy párosítsd a termelésedet (elvégzett kezelések) […]
Te mennyit költesz WC-papírra? – VIDEO
Végig olvasás kb.
< 1
Fogászati pénzügyek alapok I. Te mennyit költesz wc papírra? Ezt a bagatellnek tűnő kérdést szokta feltenni Korpai Erika […]
Varázslat: a tréningből születő Gin-tonik
Végig olvasás kb.
2
perc
Nem voltam ott. Csak az elején. Fogászati képzés címszó alatt indult, ám ettől sokkal több lett. Közösség épült, amely önszerveződő iparági […]
A bevétel erősíti a szabályt?
Végig olvasás kb.
2
perc
“Rendben, ha ilyen sürgős… akkor bent maradok még egy órát.““Jövő hét elején már utazik is vissza? Oké, akkor megoldjuk valahogy.”“Nem […]
Így kezdted az évet?
Végig olvasás kb.
< 1
Ezt a videósorozatot decemberben készítettük, hogy segítsük a rendelőket felkészülni a 2021-es évre. 6 részen keresztül végigvezetünk az éves pénzügyi […]
Miért akad meg a fejlődésben a fogászatok 80%-a?
Végig olvasás kb.
3
perc
Fogorvos vagy cégvezető?Sugár Marci kérdései jutnak eszembe…A jó péknek növekvő és jövedelmező péksége van?Egy nagy pékséget egy jó pék irányít?Egyáltalán […]
Hoz-e áremelkedést a fogászatban koronavírus?
Végig olvasás kb.
3
perc
Az egészséges árazás kialakítása minden üzleti tevékenység alapja, így ez alól nem kivétel a fogászati rendelő vezetés sem. A fogászati […]
Mit tesz ilyenkor a közgazdász?
Végig olvasás kb.
2
perc
A fogászati praxismenedzsment egyik eleme, hogy önműködő, hatékony és jól átlátható rendszereket építsünk ki a rendelőnkben, melynek fontos célja, hogy […]
Pozitív COVID-19 teszt a rendelőmben? Mi a teendőm?
Végig olvasás kb.
2
perc
Sajnos ezt már ismerjük… A praxismenedzsment nehézségei. Tavasszal az élet belekényszerített minket egy egészen extrém szituációba, egy olyan válsághelyzetbe, amikor […]
Jó pihenést és sok készpénzt!
Végig olvasás kb.
2
perc
Amikor Angliában üzletvezetőként dolgoztam (Business Manager) a Premier Orthodontics-nál, időm elenyésző százaléka ment el különböző adójogszabályok, bérszámfejtéshez, számlázáshoz köthető feladatok […]
Fogászati pénzügyi tudatosság – Hogy még egy Covid ne ingathasson meg
Végig olvasás kb.
2
perc
Néhány napot kivettem. Balatonon vagyok és próbálom összegezni az elmúlt 3-4 hónap tapasztalatait. Mondanom sem kell a 2020-as évre elkészített […]
Mit tegyek most? – Válságkezelési stratégiák (Covid-19)
Végig olvasás kb.
4
perc
A közelmúltig a tömegmédiában csak számunkra megfoghatatlan, távoli események, a világ túloldalán történő, ránk közvetlen hatást nem gyakorló történésekről hallottunk. […]
Maradj éhes, maradj alázatos!
Végig olvasás kb.
2
perc
“Stay hungry, stay humbled” – mindig is szerettem az ilyen és ehhez hasonló mondatokat.Legutóbb ezt a szószerkezetet Dr. Kisznyér Sándor […]
Etikus értékesítés és kommunikáció továbbképzés fogorvosoknak – 2020. március 21.
Végig olvasás kb.
< 1
Tanulj meg úgy kommunikálni, hogy nyomulás és erőltetés nélkül el tudd kötelezni a páciensed. Öszintén, természetesen… Hiszen egy első konzultáció […]
13 szó, ami elvisz téged a tökéletes jövőbe!
Végig olvasás kb.
< 1
Három éves vízió Éves célkitűzés Negyedéves terv Havi teljesítménymutatók Heti időbeosztás Napi feladatok
Amit ma letehetsz, ne cipeld holnapig! – gondolatok a praxisfejlesztésről
Végig olvasás kb.
2
perc
Mindnyájunkban van egy rossz beidegződés… MINDENKIBEN, bennem is, benned is. Egy rossz szokás, amit minél előbb leteszünk, annál hamarabb szabadulunk […]
„Eddig is így csináltuk, és azzal is működtünk” – gondolatok a fejlődés gátjairól
Végig olvasás kb.
3
perc
„To improve is to change; to be perfect is to change often.” A mondat Winston Churchill szájából hangzott el, és […]
Hányféle kezelési tervet készítsek?
Végig olvasás kb.
2
perc
Mit válaszolnál, ha a páciensed feltenné neked a következő kérdések valamelyikét? Van Önöknél fehérítés?Ha koronát szeretnék csináltatni, akkor az mennyibe […]
13 szó, ami jelentősen megnöveli a bevételeidet
Végig olvasás kb.
< 1
Léteznek olyan technikák, melyek azonnal elsajátíthatók, nem igényelnek anyagi vagy időbeli ráfordítást, a hatásuk azonban szinte azonnal megmutatkozik a rendelőd […]
Két szó, ami többszörösére növeli vezetői hatékonyságod!
Végig olvasás kb.
< 1
Kérlek. Köszönöm.
Miért félünk az értékesítéstől?
Végig olvasás kb.
2
perc
Kezdjük egy kis játékkal! Hunyd be a szemed, és képzelj magad elé egy értékesítőt. Mit látsz? … Netán egy férfit, […]
A fogászati marketing csapdái IV.: Családias hangulattal várunk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ismeritek azokat a szellemes szövegeket, amelyekben leleplezik az ingatlanhirdetésekben található szépítő szándékú körülírásokat? Pl.: „napfényes lakás”= el fogsz pusztulni a […]
A fogászati marketing csapdái II.: „A legkorszerűbb eszközökkel felszerelt rendelő”
Végig olvasás kb.
3
perc
A honlapod és marketing akcióterved összeállítása közben valóban van néhány olyan kifejezés és kulcsmondat, mely mágnesként vonz, és remek ötletnek […]
Hogyan tudod megtartani az asszisztenseidet?
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem, nem Te vagy az egyetlen, akinek a rendelőjében jönnek, mennek az asszisztensek…. Igen, egyet értek, nagyon nehéz a munkaerő […]
Miért vagyok rajongója a protokolloknak? – A 3 éves unokahúgom megmagyarázta nekem:)
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran érzem azt ösztönből (jól vagy rosszul) kommunikáló és szervező fogorvos partnereimmel beszélgetve, hogy nehezen tudom elmagyarázni nekik a folyamat és […]
Az idő csapdájában – Hogyan férjen bele minden álmod a 2019-es évedbe?
Végig olvasás kb.
2
perc
Mi kell ahhoz, hogy minden régóta dédelgetett vágyad teljesüljön? Legtöbbször idő és pénz… Pénzt viszont időráfordítással tudsz keresni, így nem […]
Tipp: vegyük át ezt is „okosba”!
Végig olvasás kb.
4
perc
Mindenki a saját szerencséjének a kovácsa, és mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. Mielőtt tovább olvasnál, hadd szögezzem le, hogy tudom, […]
Kedvezményvadászok vs. Potenciális páciensek
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran megkérdeztek a rendelőtökkel kapcsolatos egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? […]
Amire büszkék lehetünk – mi a páciensekért, a páciensek értünk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Októberben a Dental World Hungary kiállításon megkérdeztem néhány látogatót (fogorvosokat), hogy az alábbi kategóriák közül, ők mit tartanának a […]
Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!
Végig olvasás kb.
< 1
Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked […]
Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?
Végig olvasás kb.
< 1
Tények: Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, […]
A Digitális Szájhagyomány
Végig olvasás kb.
< 1
Ha olvasod ezt a bejegyzést, biztos, hogy van Facebook profilod. Biztos, hogy “like-oltál”, “kommenteltél” és valószínűleg már posztoltál is. Biztos, hogy […]
Valaki pénzt akar adni? Bánj vele rendesen!
Végig olvasás kb.
< 1
Gondolkodjunk egy kicsit másképp! Azt tudjuk, hogy a páciens, aki először felkeresi a rendelődet abban a reményben teszi, hogy egy […]
Ilyen egy több százezres árajánlat? – NEM! NEM! NEM!
Végig olvasás kb.
< 1
Van egy barátom, aki egy magas jövedelemmel rendelkező, önmagára és a megjelenésére igényes, tájékozott, harmincas évei elején járó férfi. […]
Hogyan veszítsük el a pácienseinket? – Elrettentő példa #1
Végig olvasás kb.
< 1
Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és […]
Hiányos a naptár? Hol a páciens? Arra vár, hogy jöhessen hozzád….
Végig olvasás kb.
< 1
Szinte biztos vagyok benne, hogy előfordult már veled, hogy nem volt tele a naptárad. Talán volt már veled olyan is, […]
Nem is gondolnád, hogy ilyen egyszerű…
Végig olvasás kb.
< 1
Tökéletes kiszolgálás Maximális páciens elégedettség Hatékony működés Egységes és motivált csapat Jó hangulatú, stresszmentes munkakörnyezet Kevesebb munkaidő Több pénz Kétszer […]
Amit csinálsz, az megváltoztatja az emberek életét
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem a megszokott hétfő reggellel kezdődik a hét. A repülőterén várom épp a beszállítást, hogy egy intenzív és nagyon inspiratív […]
Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3
Végig olvasás kb.
< 1
Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő […]
Miben különbözik a Kezelési terv és a Marketing terv?
Végig olvasás kb.
2
perc
Képzelj el egy komplex, bonyolult kezelést, melyben sebészeti, általános és fogszabályzós kezelésre is szükség van. A páciens szeretne szép és […]
Connect vs. Disconnect – A digitális világ kihívása
Végig olvasás kb.
2
perc
Emlékszem, a kilencvenes évek második felében jártunk, és serdülő fiatalként megőrültem Anna Kournikova orosz teniszezőnőért. Minden újságcikket begyűjtöttem, minden meccsét […]
Hogyan vezessünk egy rendelőt? – Iránytű fogászatoknak
Végig olvasás kb.
2
perc
Mit csinál egy Praxis Menedzser? Egyáltalán mi az? És miért lenne nekem szükségem erre? Nem csak fontos, de logikus kérdések […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #2
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #1
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszem, hogy a szájhagyomány a legerősebb fegyver a fogászatban. Pár apró trükk elsajátításával a mindennapokban, hihetetlen módon tudod erősíteni az elégedett páciensek számát, akik ajánlani fognak téged újabb páciensek számára.
Figyelj a páciensedre és keress többet!
Végig olvasás kb.
2
perc
A marketing tevékenységeddel bevonzod a pácienseket a rendelőbe, de hogyan kíséred őket végig azon a hosszú úton, ami az első telefonhívástól a kezelés elvégzéséig és kifizetéséig tart? Melyik szakaszban ki van ott és miként kommunikál a pácienssel?
Két szám, ami mindent elárul – Pénzügyi tervezés alapjai
Végig olvasás kb.
< 1
[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”] A számoknak nincs nehéz napjuk, a számok nem mennek szabadságra, a számok nem betegednek le. […]
Mi a termék a fogászatban? – gondolatok az üzletről.
Végig olvasás kb.
< 1
Product, Price, Place, Promotion – a 4P, amely minden üzlet hosszú távú marketing stratégiájának alapja. Meghatározza, hogy mit adsz el, […]
Lehet valakit motiválni? – NEM
Végig olvasás kb.
2
perc
Szinte minden üzletágban – kivéve, ha egyedül, szabadúszóként dolgozol – a siker kulcsa a körülötted dolgozó emberekben, az ő munkájukban […]
Dr. Notesz és Dr. Turbó esete az elvesztett pácienssel.
Végig olvasás kb.
< 1
Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld