fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #1

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 07. 23.
Végig olvasás kb. < 1 [et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”] Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja ismerőseinek, családtagjainak, munkatársainak az élményét a rendelőnkben. Nem tudom, hány fogászat építi ezt be tudatosan a marketing stratégiájába (ha van)? Hány tudatosan alkalmazott “szájhagyomány erősítő” marketing tevékenységet ismersz? Pedig előnyei megkérdőjelezhetetlenek:
  • Költség: 0 forint
  • Befektetés igény: odafigyelés és tudatos tervezés
  • Megtérülés: beláthatatlan
Íme egy trükk. [/et_pb_text][et_pb_video _builder_version=”3.0.106″ src=”https://youtu.be/NbhuzFeV6lw” /][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”] Mi a termék a fogászatban?  Nem az implantátum, nem a fogszabályozó készülék, nem a korona, vagy a tömés, hanem a bizalom és a jövőbe vetett hit.  Hogyan növelheted ezt a „terméket” napi pár perc munkával? A trükk, amit korábbi praxismenedzseri karrierem során használtunk a mindennapokba, nem más, mint hogy tudatosan különíts el 45-60 mp-et minden egyes páciensnél arra, hogy megtudj többet a páciensről, majd ezeket ÍRD IS LE! Mik lehetnek ezek?
  • a kutyájának a nevét
  • hogy hívják az apósát
  • mi a kedvenc sorozata éppen
  • milyen könyvet olvas.
Fontos, hogy olyan helyre írd le, amit minden munkatárs lát és amikor legközelebb jön a páciens, elő tudtok venni és rá tudtok kérdezni. Higgyétek el, ez egy iszonyatosan erős marketing eszköz és erős élmény a páciensnél. Csodálkozni fog, hogy ebben a rendelőben annyira figyelmesek és annyira figyelnek rám, hogy még ezt is megjegyezték. Miért fontos ez azon felül, hogy a szájhagyományt erősíted és hűséges pácienseid lesznek?  Ha egy ilyen pozitív élménnyel távozik a páciens, a sikeres kezelést követően, bátran kérheted, hogy adjon neked egy rövid írásos referenciát, értékelést facebookon, esetleg egy rövid videós ajánlást. Ne feledd, a marketing csatornák száma lassan végtelen, de a szájhagyománynál, a valós páciens ajánlásnál erősebb semmi sem lesz. [/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra