Végig olvasás kb. < 1 [et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”]
Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a
leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja ismerőseinek, családtagjainak, munkatársainak az élményét a rendelőnkben. Nem tudom, hány fogászat építi ezt be tudatosan a marketing stratégiájába (ha van)? Hány tudatosan alkalmazott “szájhagyomány erősítő” marketing tevékenységet ismersz?
Pedig előnyei megkérdőjelezhetetlenek:
- Költség: 0 forint
- Befektetés igény: odafigyelés és tudatos tervezés
- Megtérülés: beláthatatlan
Íme egy trükk.
[/et_pb_text][et_pb_video _builder_version=”3.0.106″ src=”https://youtu.be/NbhuzFeV6lw” /][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”]
Mi a termék a fogászatban?
Nem az implantátum, nem a fogszabályozó készülék, nem a korona, vagy a tömés, hanem a
bizalom és a jövőbe vetett hit.
Hogyan növelheted ezt a „terméket” napi pár perc munkával?
A trükk, amit korábbi praxismenedzseri karrierem során használtunk a mindennapokba, nem más, mint hogy tudatosan különíts el 45-60 mp-et minden egyes páciensnél arra, hogy megtudj többet a páciensről, majd ezeket ÍRD IS LE!
Mik lehetnek ezek?
- a kutyájának a nevét
- hogy hívják az apósát
- mi a kedvenc sorozata éppen
- milyen könyvet olvas.
Fontos, hogy olyan helyre írd le, amit minden munkatárs lát és amikor legközelebb jön a páciens, elő tudtok venni és rá tudtok kérdezni.
Higgyétek el, ez egy iszonyatosan erős marketing eszköz és erős élmény a páciensnél. Csodálkozni fog, hogy ebben a rendelőben annyira figyelmesek és annyira figyelnek rám, hogy még ezt is megjegyezték.
Miért fontos ez azon felül, hogy a szájhagyományt erősíted és hűséges pácienseid lesznek?
Ha egy ilyen pozitív élménnyel távozik a páciens, a sikeres kezelést követően, bátran kérheted, hogy adjon neked egy rövid írásos referenciát, értékelést facebookon, esetleg egy rövid videós ajánlást.
Ne feledd, a marketing csatornák száma lassan végtelen, de a szájhagyománynál, a valós páciens ajánlásnál erősebb semmi sem lesz.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]