A szájhagyomány erejéről nem tudunk eleget beszélni! Ha olvastál már tőlünk szakmai anyagot vagy részt vettél valamelyik képzésünkön, akkor biztosan találkoztál a digitális szájhagyomány kifejezéssel. A partner rendelőinkben kiemelt hangsúlyt fektetünk a páciens visszajelzésekre, legyen az vendégkönyv, digitális űrlap vagy ügyfél-élmény videó. Most mutatunk neked egy konkrét eszközt, amivel még könnyebben szóra lehet bírni a betegeket!
Sajnos gyakran tapasztaljuk, hogy a véleménykérés az egyik utolsó a prioritási listában.
Az általunk leginkább kedvelt eszköz, az értékelésgyűjtő kártya akkor is hoz Google vagy Facebook értékeléseket, ha a recepció éppen úszik a temérdek feladatban.
A keményborítású okos matricát a recepciós pulton helyezzük el. Vizuálisan feltűnő, a szöveg pedig a szakszemélyzet helyett is felszólítja az olvasót: “Értékelj minket!”. Az értékeléshez csak hozzá kell érinteni a telefont a felülethez (mintha bankkártyával fizetnénk), és az rögtön kidobja az értékelés lehetőségét. Lehetséges csak csillagos, azaz szöveg nélküli értékelést is hagyni, így akár 3 másodperc alatt végigvihető a folyamat.
A rendelési folyamat egyszerű, gördülékeny. 2-3 napon belül kézhez kapjuk az egyedi, chippel ellátott kártyát. Amennyiben elakadnál a folyamatban, vagy segítségre lenne szükséged, keress minket bizalommal!
Ha ránk hallgatsz, akkor a kártya mellett beszerzed csomagban az értékelésre ösztönző asztali táblát is (A5 méretben), amellyel megnövelheted az értékelésgyűjtés esélyét. Az értékelésgyűjtőből létezik számos egyéb verzió, pl. névjegykártya, “Ne zavarj tábla”, nyakpánt, kulcstartó stb. Szerintünk ez kevésbé hatékony és elegáns megoldás, de bátran kísérletezz velük, ha úgy tartja kedved!
Ha szeretnéd, hogy a csapatod egy közös célért dolgozzon, és az értékelésgyűjtés ne csak nyűg legyen, várunk szeretettel titeket az őszi Recepciós képzésünkön, vagy egy rendelőre szabott Csapatépítő programon!