Főoldal
Rólunk
Képzéseink
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Praxis menedzsment
Szervezetfejlesztés
Írásaink
Kapcsolat
Írásaink Vezetői képesség és humán menedzsment témakörben
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogasom.*
Please leave this field empty.
Kiszabadulás az időprésből
Végig olvasás kb.
3
perc
Pontos gyerek voltam a családban, büszkén hordtam az apámtól kapott karórát. Mindig időben hazaértem. Az egyetemista éveimben már a “nagy […]
Te milyen típusú vezető vagy?
Végig olvasás kb.
2
perc
Te milyen típusú vezető vagy? – tette fel nekem a kérdést az első business coachom. Szerencsés esetben a rendelővezetés alapja […]
Saját rendelő = Szabadság?
Végig olvasás kb.
2
perc
Cikkünk vendégszerzője Sugár Márton, az Időprésben a rendelőtulajdonos képzés trénere. Ha a saját rendelő = szabadság, akkor miért nem lett lényegesen […]
Te halsz bele vagy a vállalkozásod?
Végig olvasás kb.
3
perc
Cikkünk írója Sugár Márton, vendégszerző, 2 fogászati rendelő tulajdonosa, az Időprésben a rendelőtulajdonos képzésünk egyik trénere, a fogászati rendelővezetés egyik […]
Miért akad meg a fejlődésben a fogászatok 80%-a?
Végig olvasás kb.
3
perc
Fogorvos vagy cégvezető?Sugár Marci kérdései jutnak eszembe…A jó péknek növekvő és jövedelmező péksége van?Egy nagy pékséget egy jó pék irányít?Egyáltalán […]
Kinyisson-e a rendelő a két ünnep között?
Végig olvasás kb.
3
perc
A praxismenedzsment és a karácsonyA fogászati praxismenedzsment karácsonykor sem mentes a kihívásoktól. A teljesség igénye nélkül idéznék néhány mondatot, melyeket […]
Mit tesz ilyenkor a közgazdász?
Végig olvasás kb.
2
perc
A fogászati praxismenedzsment egyik eleme, hogy önműködő, hatékony és jól átlátható rendszereket építsünk ki a rendelőnkben, melynek fontos célja, hogy […]
Pozitív COVID-19 teszt a rendelőmben? Mi a teendőm?
Végig olvasás kb.
2
perc
Sajnos ezt már ismerjük… A praxismenedzsment nehézségei. Tavasszal az élet belekényszerített minket egy egészen extrém szituációba, egy olyan válsághelyzetbe, amikor […]
Mit tegyek most? – Válságkezelési stratégiák (Covid-19)
Végig olvasás kb.
4
perc
A közelmúltig a tömegmédiában csak számunkra megfoghatatlan, távoli események, a világ túloldalán történő, ránk közvetlen hatást nem gyakorló történésekről hallottunk. […]
Amit ma letehetsz, ne cipeld holnapig! – gondolatok a praxisfejlesztésről
Végig olvasás kb.
2
perc
Mindnyájunkban van egy rossz beidegződés… MINDENKIBEN, bennem is, benned is. Egy rossz szokás, amit minél előbb leteszünk, annál hamarabb szabadulunk […]
“Eddig is így csináltuk, és azzal is működtünk” – gondolatok a fejlődés gátjairól
Végig olvasás kb.
3
perc
“To improve is to change; to be perfect is to change often.” A mondat Winston Churchill szájából hangzott el, és […]
Amire büszkék lehetünk – mi a páciensekért, a páciensek értünk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Októberben a Dental World Hungary kiállításon megkérdeztem néhány látogatót (fogorvosokat), hogy az alábbi kategóriák közül, ők mit tartanának a […]
Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!
Végig olvasás kb.
< 1
Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked […]
Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?
Végig olvasás kb.
< 1
Tények: Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, […]
Hogyan vezessünk egy rendelőt? – Iránytű fogászatoknak
Végig olvasás kb.
2
perc
Mit csinál egy Praxis Menedzser? Egyáltalán mi az? És miért lenne nekem szükségem erre? Nem csak fontos, de logikus kérdések […]
Lehet valakit motiválni? – NEM
Végig olvasás kb.
2
perc
Szinte minden üzletágban – kivéve, ha egyedül, szabadúszóként dolgozol – a siker kulcsa a körülötted dolgozó emberekben, az ő munkájukban […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a Dental Menedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Please leave this field empty.