Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2024 ősz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Generációk harca – mi kell ma a sikeres csapatvezetéshez! – 2024. ősz
Árazás Workshop a Dental World-ön
Mennyi egy páciens „bekerülési értéke” 2025-ben? – Dental World
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2024 ősz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Generációk harca – mi kell ma a sikeres csapatvezetéshez! – 2024. ősz
Árazás Workshop a Dental World-ön
Mennyi egy páciens „bekerülési értéke” 2025-ben? – Dental World
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Jurácsik Tímea írásai
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
5+1 lépés a hatékony panaszkezeléshez
Végig olvasás kb.
2
perc
A hatékony panaszkezelés 5+1 lépéseA panaszkezelés elengedhetetlen az egészségügyi szolgáltatóknál is a páciensek bizalmának megtartásához és a rendelő jó hírnevének […]
Hogyan zárjuk ki magánjellegű nehézségeinket munkahelyünkről?
Végig olvasás kb.
2
perc
Hogyan zárjuk ki magánjellegű nehézségeinket munkahelyünkről?A munkahelyi környezet egy olyan hely, ahol professzionális szerepünkben kell napi szinten helyt állnunk.Vajon a […]
3+1 vezetői eszköz, mely segítheti a mindennapjaidat a rendelődben
Végig olvasás kb.
2
perc
1.Vedd észre a jót!Vezetőként azt szeretjük, ha minden megy a maga útján. A rendelőben mindenki ismeri, átlátja a folyamatokat és […]
„Ha én mondtam volna ilyet annak idején a főnökömnek…”
Végig olvasás kb.
3
perc
Te tudod mit jelent, ha valami cringe? Vagy tudod mit rövidítenek az IRL kifejezéssel?Ha nem, akkor valószínűleg nem a Z, […]
Miért nehéz megtartani a jó munkaerőt?
Végig olvasás kb.
2
perc
Egy csapat élén állni akár tulajdonosként, akár praxisvezetőként magányos szerepkör. Sokszor érezheted úgy, hogy ellenszélben kell kormányoznod a rendelő hajóját, […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld