Rólunk
Képzéseink
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Fogászati recepciós képzés
Fogászati menedzser képzés
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Kommunikácós tréning fogorvosoknak
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Írásaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Fogászati recepciós képzés
Fogászati menedzser képzés
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Kommunikácós tréning fogorvosoknak
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Írásaink
Kapcsolat
Címke: PraxisMenedzsment
Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
“Jóvanazúgy”
Végig olvasás kb.
< 1
-Most rendeltünk lenyomatanyagot 120 ezer forintért, közben a hátsó szekrényben van 3 bontatlan doboz.-Nem kellene valamilyen készletkezelési rendszert bevezetni?-Jóvanazúgy.***-A recepciósom […]
Képzéseink újratöltve! – 2022-es tavaszi programunk
Végig olvasás kb.
3
perc
Ahogy az idei év eddig legolvasottabb cikkében is írtuk (merthogy eddig ez az egy cikkünk volt idén 🙂 ), a […]
A bevétel erősíti a szabályt?
Végig olvasás kb.
2
perc
“Rendben, ha ilyen sürgős… akkor bent maradok még egy órát.““Jövő hét elején már utazik is vissza? Oké, akkor megoldjuk valahogy.”“Nem […]
Kinyisson-e a rendelő a két ünnep között?
Végig olvasás kb.
3
perc
A praxismenedzsment és a karácsonyA fogászati praxismenedzsment karácsonykor sem mentes a kihívásoktól. A teljesség igénye nélkül idéznék néhány mondatot, melyeket […]
Lucifer, a praxismenedzser
Végig olvasás kb.
3
perc
A nevem Lucifer. Hosszú évek tapasztalata van a hátam mögött, mely során segítettem ügyfeleimnek helyes döntéseket hozni, hogy így biztosítsam […]
Mit tesz ilyenkor a közgazdász?
Végig olvasás kb.
2
perc
A fogászati praxismenedzsment egyik eleme, hogy önműködő, hatékony és jól átlátható rendszereket építsünk ki a rendelőnkben, melynek fontos célja, hogy […]
Pozitív COVID-19 teszt a rendelőmben? Mi a teendőm?
Végig olvasás kb.
2
perc
Sajnos ezt már ismerjük… A praxismenedzsment nehézségei. Tavasszal az élet belekényszerített minket egy egészen extrém szituációba, egy olyan válsághelyzetbe, amikor […]
Jó pihenést és sok készpénzt!
Végig olvasás kb.
2
perc
Amikor Angliában üzletvezetőként dolgoztam (Business Manager) a Premier Orthodontics-nál, időm elenyésző százaléka ment el különböző adójogszabályok, bérszámfejtéshez, számlázáshoz köthető feladatok […]
Fogászati pénzügyi tudatosság – Hogy még egy Covid ne ingathasson meg
Végig olvasás kb.
2
perc
Néhány napot kivettem. Balatonon vagyok és próbálom összegezni az elmúlt 3-4 hónap tapasztalatait. Mondanom sem kell a 2020-as évre elkészített […]
Mit tegyek most? – Válságkezelési stratégiák (Covid-19)
Végig olvasás kb.
4
perc
A közelmúltig a tömegmédiában csak számunkra megfoghatatlan, távoli események, a világ túloldalán történő, ránk közvetlen hatást nem gyakorló történésekről hallottunk. […]
Maradj éhes, maradj alázatos!
Végig olvasás kb.
2
perc
“Stay hungry, stay humbled” – mindig is szerettem az ilyen és ehhez hasonló mondatokat.Legutóbb ezt a szószerkezetet Dr. Kisznyér Sándor […]
13 szó, ami elvisz téged a tökéletes jövőbe!
Végig olvasás kb.
< 1
Három éves vízió Éves célkitűzés Negyedéves terv Havi teljesítménymutatók Heti időbeosztás Napi feladatok
Az Akronimisztikus Szörnyek támadása – EESZT; GDPR; ANTSZ; NAV; KATA!!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ivan Petrovics Pavlov 1904-ben orvostudományi Nobel-díjban részesült a feltételes reflex jelenségének felfedezéséért. A kísérletet mindenki ismeri: kutyák emésztési funkcióit vizsgálta […]
Amit ma letehetsz, ne cipeld holnapig! – gondolatok a praxisfejlesztésről
Végig olvasás kb.
2
perc
Mindnyájunkban van egy rossz beidegződés… MINDENKIBEN, bennem is, benned is. Egy rossz szokás, amit minél előbb leteszünk, annál hamarabb szabadulunk […]
Hányféle kezelési tervet készítsek?
Végig olvasás kb.
2
perc
Mit válaszolnál, ha a páciensed feltenné neked a következő kérdések valamelyikét? Van Önöknél fehérítés?Ha koronát szeretnék csináltatni, akkor az mennyibe […]
Az elégedetlen páciens III. – “Addig jó, amíg csönd van”
Végig olvasás kb.
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Két szó, ami többszörösére növeli vezetői hatékonyságod!
Végig olvasás kb.
< 1
Kérlek. Köszönöm.
Hogyan tudod megtartani az asszisztenseidet?
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem, nem Te vagy az egyetlen, akinek a rendelőjében jönnek, mennek az asszisztensek…. Igen, egyet értek, nagyon nehéz a munkaerő […]
Tipp: vegyük át ezt is “okosba”!
Végig olvasás kb.
4
perc
Mindenki a saját szerencséjének a kovácsa, és mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. Mielőtt tovább olvasnál, hadd szögezzem le, hogy tudom, […]
Kedvezményvadászok vs. Potenciális páciensek
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran megkérdeztek a rendelőtökkel kapcsolatos egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? […]
Amire büszkék lehetünk – mi a páciensekért, a páciensek értünk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Októberben a Dental World Hungary kiállításon megkérdeztem néhány látogatót (fogorvosokat), hogy az alábbi kategóriák közül, ők mit tartanának a […]
Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!
Végig olvasás kb.
< 1
Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked […]
Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?
Végig olvasás kb.
< 1
Tények: Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, […]
Hiányos a naptár? Hol a páciens? Arra vár, hogy jöhessen hozzád….
Végig olvasás kb.
< 1
Szinte biztos vagyok benne, hogy előfordult már veled, hogy nem volt tele a naptárad. Talán volt már veled olyan is, […]
Nem is gondolnád, hogy ilyen egyszerű…
Végig olvasás kb.
< 1
Tökéletes kiszolgálás Maximális páciens elégedettség Hatékony működés Egységes és motivált csapat Jó hangulatú, stresszmentes munkakörnyezet Kevesebb munkaidő Több pénz Kétszer […]
Amit csinálsz, az megváltoztatja az emberek életét
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem a megszokott hétfő reggellel kezdődik a hét. A repülőterén várom épp a beszállítást, hogy egy intenzív és nagyon inspiratív […]
Hogyan vezessünk egy rendelőt? – Iránytű fogászatoknak
Végig olvasás kb.
2
perc
Mit csinál egy Praxis Menedzser? Egyáltalán mi az? És miért lenne nekem szükségem erre? Nem csak fontos, de logikus kérdések […]
Két szám, ami mindent elárul – Pénzügyi tervezés alapjai
Végig olvasás kb.
< 1
[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”] A számoknak nincs nehéz napjuk, a számok nem mennek szabadságra, a számok nem betegednek le. […]
Mi a termék a fogászatban? – gondolatok az üzletről.
Végig olvasás kb.
< 1
Product, Price, Place, Promotion – a 4P, amely minden üzlet hosszú távú marketing stratégiájának alapja. Meghatározza, hogy mit adsz el, […]
Lehet valakit motiválni? – NEM
Végig olvasás kb.
2
perc
Szinte minden üzletágban – kivéve, ha egyedül, szabadúszóként dolgozol – a siker kulcsa a körülötted dolgozó emberekben, az ő munkájukban […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld