Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 tavasz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2025 tavasz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Panaszkezelés – erőszakmentesen, eredményesen
A MATEK – Dental Thriller fogorvosoknak (élő workshop)
ESZENY-ISZONY – Életmentő workshop Xanax helyett
Belsős kompetencia feljlesztő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Címke: DigitálisSzájhagyomány
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
„Mosni kellett volna”
Végig olvasás kb.
2
perc
„Mosni kellett volna”Az utóbbi időben több platformon is foglalkoztunk a rendelői munkakörnyezetben előforduló mikroagresszió fogalmával (pl. itt és itt), mert […]
Hosszú távú károk 400 forintért
Végig olvasás kb.
3
perc
Hosszú távú károk 400 forintértAz emberek nem arra emlékeznek, hogy mit mondtál, nem arra emlékeznek, hogy hogyan mondtad, hanem arra […]
Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!
Végig olvasás kb.
2
perc
Így kérj véleményt a rendelőben – fizikai ötlettel!A szájhagyomány erejéről nem tudunk eleget beszélni! Ha olvastál már tőlünk szakmai anyagot […]
Mi fán terem a fogászati SEO? Az organikus páciens szerzés
Végig olvasás kb.
4
perc
Hallottál már a SEO-ról? Tudod, hogy mi az a keresőoptimalizálás? Vagy már a kérdést sem érted, hogy miért kellene ezeket […]
Top3 online kommunikációs csatorna, amit használnod KELL!
Végig olvasás kb.
4
perc
Hihetetlen korát éli a kommunikáció és a digitális szájhagyomány! Túlzás nélkül mondom, hogy napi szinten döbbenek le, hogy milyen insta […]
Honlapkészítési útmutató – Tervezés szakasza
Végig olvasás kb.
4
perc
Honlapja ma már egy egyszemélyes vállalkozásnak is van, ez a honlapkészítési útmutató a saját tapasztalatainkat summázza, kifejezetten fogorvosok számára. Akár […]
Találd meg a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Szerettem volna adatot gyűjteni (Edit) fogászati marketing témában a magyarok internetezési szokásairól, hogy alátámasszam az online kommunikációs tér mindent átütő […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végig olvasás kb.
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
Hány csillagos a rendelőd?
Végig olvasás kb.
3
perc
Ideje megbarátkozni a gondolattal, hogy pácienseid a döntéseik meghozatalakor egyre gyakrabban támaszkodnak az online felületek értékelési platformjaira. Minél nagyobb értékű […]
Az elégedetlen páciens IV. – Amikor elszabadulnak az indulatok
Végig olvasás kb.
5
perc
Korábbi cikkeinkben körbejártuk a panaszmegelőzés, a felismerés és a korai beavatkozás fontos szempontjait, amelyek egy fogorvosi rendelőben felmerülhetnek. A cikksorozatunk […]
Az elégedetlen páciens I.: A profilaktikus panaszkezelés
Végig olvasás kb.
3
perc
Végeztem az utóbbi időben egy nem reprezentatív felmérést néhány fogászaton dolgozó ismerősöm bevonásával. Arra voltam kíváncsi, mik azok a pillanatok, […]
Mit tudsz, amit mások nem? – 6 lépés, hogy megtaláld a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Miért lehet az, hogy a közeledben lévő, kifejezetten drága rendelőbe sokkal több páciens megy, mint Hozzád, aki megfizethető árakon dolgozol? […]
A fogászati marketing csapdái III.: Kipukkad a mosolylufi
Végig olvasás kb.
3
perc
Érdemes elvégezni egy kísérletet. Igényel némi energiabefektetést, de mindenképpen tanulságos. Futtass le egy keresést az összes olyan szöveges tartalomban, amely […]
A fogászati marketing csapdái V.: A stockfotók tündöklése és bukása
Végig olvasás kb.
3
perc
„Az gyümölcsnek képmását, melybe asszony mélyeszté hófehér fogát, ne posztoljátok, azt meg se illessétek, szemetek világát reá ne vessétek.” -Praxismanagerek […]
A fogászati marketing csapdái II.: „A legkorszerűbb eszközökkel felszerelt rendelő”
Végig olvasás kb.
3
perc
A honlapod és marketing akcióterved összeállítása közben valóban van néhány olyan kifejezés és kulcsmondat, mely mágnesként vonz, és remek ötletnek […]
Kedvezményvadászok vs. Potenciális páciensek
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran megkérdeztek a rendelőtökkel kapcsolatos egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? […]
Amire büszkék lehetünk – mi a páciensekért, a páciensek értünk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Októberben a Dental World Hungary kiállításon megkérdeztem néhány látogatót (fogorvosokat), hogy az alábbi kategóriák közül, ők mit tartanának a […]
A Digitális Szájhagyomány
Végig olvasás kb.
< 1
Ha olvasod ezt a bejegyzést, biztos, hogy van Facebook profilod. Biztos, hogy “like-oltál”, “kommenteltél” és valószínűleg már posztoltál is. Biztos, hogy […]
Amit csinálsz, az megváltoztatja az emberek életét
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem a megszokott hétfő reggellel kezdődik a hét. A repülőterén várom épp a beszállítást, hogy egy intenzív és nagyon inspiratív […]
Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3
Végig olvasás kb.
< 1
Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #2
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #1
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszem, hogy a szájhagyomány a legerősebb fegyver a fogászatban. Pár apró trükk elsajátításával a mindennapokban, hihetetlen módon tudod erősíteni az elégedett páciensek számát, akik ajánlani fognak téged újabb páciensek számára.
Mi a termék a fogászatban? – gondolatok az üzletről.
Végig olvasás kb.
< 1
Product, Price, Place, Promotion – a 4P, amely minden üzlet hosszú távú marketing stratégiájának alapja. Meghatározza, hogy mit adsz el, […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld