fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 09. 05.
Végig olvasás kb. < 1 Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő elégedett páciensnél nincs hitelesebb reklám. Hogyan érheted el, hogy a páciensed a rendelőd önkéntes, utazó marketing nagykövetévé váljon? Számos trükk van erre… Íme egy újabb újabb: Amit tenned kell:
  1. Szervezd úgy az időd (a recepciósod, asszisztensed, rendelővezetőd idejét), hogy heti 1 alkalommal legyen 20 perce telefonhívásokat intézni
  2. Állíts be magadnak emlékeztetőt vagy egy jegyzetet a traumatikusabb, kellemetlenebb beavatkozások után (húzás, sebészet, fogszabályzó ragasztás stb.).
  3. Hívd fel a betegeket pár nappal az ilyen kezelések után és kérdezd meg: “HOGY VAGY?”
Egyszerű és költségmentes módja annak, hogy kifejezd a pácienseid felé, hogy őszintén törődsz velük. Hidd el, hogy borzasztó boldoggá teszed őket ezzel, nem mellesleg elkötelezed őket a rendelő mellett, és  legalább 4-5 embernek elmondják a környezetükben, hogy bármilyen fogászati probléma esetén nyugodt szívvel megkereshetnek.
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra