Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3

fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogasom.*

    Zoltan Mate
    2018. 09. 05.
    Végig olvasás kb. < 1 Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő elégedett páciensnél nincs hitelesebb reklám. Hogyan érheted el, hogy a páciensed a rendelőd önkéntes, utazó marketing nagykövetévé váljon? Számos trükk van erre… Íme egy újabb újabb: Amit tenned kell:
    1. Szervezd úgy az időd (a recepciósod, asszisztensed, rendelővezetőd idejét), hogy heti 1 alkalommal legyen 20 perce telefonhívásokat intézni
    2. Állíts be magadnak emlékeztetőt vagy egy jegyzetet a traumatikusabb, kellemetlenebb beavatkozások után (húzás, sebészet, fogszabályzó ragasztás stb.).
    3. Hívd fel a betegeket pár nappal az ilyen kezelések után és kérdezd meg: “HOGY VAGY?”
    Egyszerű és költségmentes módja annak, hogy kifejezd a pácienseid felé, hogy őszintén törődsz velük. Hidd el, hogy borzasztó boldoggá teszed őket ezzel, nem mellesleg elkötelezed őket a rendelő mellett, és  legalább 4-5 embernek elmondják a környezetükben, hogy bármilyen fogászati probléma esetén nyugodt szívvel megkereshetnek.
    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

      Elfogadom, hogy a Dental Menedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra