Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2024 ősz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Generációk harca – mi kell ma a sikeres csapatvezetéshez! – 2024. ősz
Árazás Workshop a Dental World-ön
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2024 ősz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Generációk harca – mi kell ma a sikeres csapatvezetéshez! – 2024. ősz
Árazás Workshop a Dental World-ön
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Címke: Páciensszerzés
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
A metakommunikáció szerepe a pácienséletútban II. – A test helye és helyzete
Végig olvasás kb.
3
perc
Non-verbális eszközök a páciensélmény szolgálatában Cikksorozatunk előző részében kritikus szemeinket az ügyfélvárók adottságaira és berendezéseire vetettük és megnéztük, milyen hatást válthat […]
A metakommunikáció szerepe a páciens-életútban I. – A beszélő váró
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban ledöntött a lábamról egy kellemetlen, lázas-köhögős nyavalya, amelyet persze egy évvel ezelőtt vállrándítással és citromos teával kezeltem volna, […]
Az egyik legdrágább rossz szokásod…
Végig olvasás kb.
2
perc
-Doktornő, a Szabó úrnak milyen híd készül? -Fémkerámia. -Nem akarta a cirkont? -Ááá, nem is mutattam neki. Iskolában tanító, a […]
Honlapkészítési útmutató – Tervezés szakasza
Végig olvasás kb.
4
perc
Honlapja ma már egy egyszemélyes vállalkozásnak is van, ez a honlapkészítési útmutató a saját tapasztalatainkat summázza, kifejezetten fogorvosok számára. Akár […]
Hogyan veszítsünk el egy pácienst 10 másodperc alatt?
Végig olvasás kb.
2
perc
Gondolkodtál már azon, hová lesznek azok a pácienseid, akik kezelési tervet kaptak Tőled, aztán soha többé nem hallottál felőlük? Beleadtad […]
Találd meg a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Szerettem volna adatot gyűjteni (Edit) fogászati marketing témában a magyarok internetezési szokásairól, hogy alátámasszam az online kommunikációs tér mindent átütő […]
Etikus értékesítés és kommunikáció továbbképzés fogorvosoknak – 2020. március 21.
Végig olvasás kb.
< 1
Tanulj meg úgy kommunikálni, hogy nyomulás és erőltetés nélkül el tudd kötelezni a páciensed. Öszintén, természetesen… Hiszen egy első konzultáció […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végig olvasás kb.
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
Hány csillagos a rendelőd?
Végig olvasás kb.
3
perc
Ideje megbarátkozni a gondolattal, hogy pácienseid a döntéseik meghozatalakor egyre gyakrabban támaszkodnak az online felületek értékelési platformjaira. Minél nagyobb értékű […]
Mit tudsz, amit mások nem? – 6 lépés, hogy megtaláld a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Miért lehet az, hogy a közeledben lévő, kifejezetten drága rendelőbe sokkal több páciens megy, mint Hozzád, aki megfizethető árakon dolgozol? […]
Miért vagyok rajongója a protokolloknak? – A 3 éves unokahúgom megmagyarázta nekem:)
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran érzem azt ösztönből (jól vagy rosszul) kommunikáló és szervező fogorvos partnereimmel beszélgetve, hogy nehezen tudom elmagyarázni nekik a folyamat és […]
Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?
Végig olvasás kb.
< 1
Tények: Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, […]
Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3
Végig olvasás kb.
< 1
Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #1
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszem, hogy a szájhagyomány a legerősebb fegyver a fogászatban. Pár apró trükk elsajátításával a mindennapokban, hihetetlen módon tudod erősíteni az elégedett páciensek számát, akik ajánlani fognak téged újabb páciensek számára.
Dr. Notesz és Dr. Turbó esete az elvesztett pácienssel.
Végig olvasás kb.
< 1
Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld