fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Dr. Notesz és Dr. Turbó esete az elvesztett pácienssel.

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 03. 23.
Végig olvasás kb. < 1 Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és a helyszínt persze megváltoztattam, de a lényeg maradt. Nem meglepő a következtetés, hogy a történetben szereplő két doktor nem az orvosszakmai képességei, vagy a technikai tudás miatt veszítette el örökre a pácienst, hanem valami egészen más állt a háttérben: a kommunikáció. Tanuld meg az Etikus Értékesítés lépéseit, építsd fel tudatosan a kommunikációdat és ne járj úgy, mint ahogy főhőseink.
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra