Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2024 ősz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Generációk harca – mi kell ma a sikeres csapatvezetéshez! – 2024. ősz
Árazás Workshop a Dental World-ön
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Fogorvosi Rendelővezetői Mesterkurzus 2024 ősz
Fogászati recepciós képzés
Értékesítési- és etikus meggyőzéstechnikák az első konzultációra
Generációk harca – mi kell ma a sikeres csapatvezetéshez! – 2024. ősz
Árazás Workshop a Dental World-ön
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Tudástár
Írásaink
Podcastjeink
Webinárjaink
Kapcsolat
Sziklási Bea írásai
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
A Honosítás-Saga – S01E01
Végig olvasás kb.
2
perc
A Fogorvosi Diploma Honosítás-Saga – S01E01Szeretem a komfortzónámat.Akkor érzem jól magam, ha azt csinálhatom, amihez értek, olyanokat segíthetek a tanácsaimmal […]
A pseudomonas az új legionella?
Végig olvasás kb.
2
perc
A pseudomonas az új legionella?Ha alpha- vagy Z generációs lennék, úgy kezdeném ezt az írást, hogy „A legionella már aaaaanyira […]
Dolgozhat-e önállóan a dentálhigiénikus? Te mit gondolsz az új állásfoglalásról?
Végig olvasás kb.
< 1
Szokásommal ellentétben most nem egy hosszú írást tervezek készíteni Nektek. Sokkal inkább gondolatébresztés, vitaindítás jelleggel szeretném a témát felvetni.A témánk […]
HENYIR adatszolgáltatás május 17-ig!
Végig olvasás kb.
3
perc
Sosem gondoltam volna, hogy valaha bejegyzést fogok írni a HENYIR rendszerről. Nem titok, hogy élek-halok a hatósági megfelelésekért, különös örömömet […]
UPDATE – Fogorvosi székek kötelező felülvizsgálata – Hogy állunk most?
Végig olvasás kb.
2
perc
Fogorvosi székek felülvizsgálata – ha eddig még nem hallottál rólaNagyjából egy évvel ezelőtt írtunk róla, hogy 2023. májusától a fogászati […]
Működési engedély röntgen nélkül – búcsút inthetünk neki?
Végig olvasás kb.
2
perc
Működési engedély röntgen nélkül – Tragédia egy felvonásbanTavaly júniusban történt velem egy érdekes eset. Működési engedélyt intéztem egy kedves ügyfelünknek […]
Bírság, visszavont működési engedély – amikor a Népegészségügy bekeményít
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran írok bejegyzéseket mindenféle hatósági követelményekről, szabályozásokról, és a lehetséges következményekről. Úgy gondolom, fontos, hogy ezekről ne csak jogszabályok böngészgetéséből […]
Mit írassak alá a pácienssel?
Végig olvasás kb.
< 1
Fogorvosként nagyon könnyű elveszni a kötelező papírozások között, márpedig a fogorvosi rendelő kialakításának feltételei közt ez is meghatározó. Pontosan mire […]
5 dolog, amit még meg kell tenned karácsony előtt
Végig olvasás kb.
3
perc
Még december sincs, de már most a könyökünkön jön ki az All I want for christmas, túl vagyunk az első […]
ESZENY-ISZONY II. – Kis segítség, ha elakadtál…
Végig olvasás kb.
4
perc
Néhány héttel ezelőtt már írtunk egy bejegyzést az ESZENY rendszerrel kapcsolatban, mely idén június óta a Fővárosi/Járási Kormányhivatalok Népegészségügyi osztályainak […]
Messengerezni a páciensekkel – menő vagy ciki?
Végig olvasás kb.
3
perc
Páciensekkel messengerezni…Utólag is elnézést kérek a címadásért, de mivel kamaszkoromat a 90-es években éltem, a BRAVO és POPCORN magazinok címadási […]
ESZENY-ISZONY, azaz első benyomások a népegészségügy új bejelentőrendszeréről
Végig olvasás kb.
3
perc
Praxismenedzsereknek, rendelőtulajdonosoknak és személyes közreműködő fogorvosoknak is minden bizonnyal ismerősek az „ÁNTSZ” adatlapjai. Ezeken nem feltétlenül volt mindig könnyű kiigazodni, […]
3 tévhit a fogorvosi konzultációkról, ami talán Benned is ott van
Végig olvasás kb.
3
perc
Az első konzultáció kulcsfontosságú pillanat a pácienséletútban, ez gyakorlatilag már közhely – mi is számtalanszor beszéltünk, írtunk már róla.Megosztó kérdések […]
Podcast fogorvosoknak? Avagy: mit hallgass mosogatás közben?
Végig olvasás kb.
< 1
Szoktál podcasteket hallgatni?Bevallom, én amióta 4-5 évvel ezelőtt felfedeztem magamnak ezt a platformot, valóságos függővé váltam. Hihetetlen, milyen könnyedén és […]
Segítség, lejárt a működési engedélyem!
Végig olvasás kb.
2
perc
Fogászati asszisztens működési engedély – vagy működési nyilvántartás?„-Halló, szia Bea, lenne egy kérdésünk, tudsz segíteni?-Persze, mondd csak!-Lejárt a működési engedélyem, […]
Ezért dobja vissza az ÁNTSZ a kérelmedet
Végig olvasás kb.
2
perc
Megkötötted a felelősségbiztosításokat, mindenkit elküldtél orvosi alkalmassági vizsgálatra, irgalmatlan mennyiségű nyilatkozatot írtál alá, adatlapokat töltöttél ki, párnába hímezted Marcel Proust: […]
Ettől olvadoznak majd a pácienseid…
Végig olvasás kb.
2
perc
Utólag is elnézést kérek a clickbait címadásért, de mentségemül megemlítem, hogy előtte kitöröltem néhány „ezért utálni fognak a konkurenseid”, vagy […]
Asszisztensek VS recepciósok – élőben közvetítjük a mérkőzést!
Végig olvasás kb.
2
perc
A most iskolába járó, vagy éppen frissen végzett fogászati asszisztenseknek már valószínűleg ismeretlen az a világ, amikor az orvosi rendelőkben […]
Fogorvosi szék kötelező műszaki felülvizsgálata
Végig olvasás kb.
< 1
2022 is számtalan kihívás elé állította és állítja a vállalkozásokat, és amikor azt mondom, hogy kihívás, nyugodtan helyettesítsétek be valamilyen […]
Kötelező kanyaró szűrés egészségügyi dolgozóknak – Neked már megvan?
Végig olvasás kb.
2
perc
Szoktam néha méltatlankodni azon, hogy a rendelők életét szabályozó előírásokkal, jogszabályokkal kapcsolatban milyen nehéz naprakésznek maradni, folyamatosan követni a változásokat, […]
Nélkülözhetetlen jogszabályok rendelőtulajdonosoknak, praxisvezetőknek, és lelkes érdeklődőknek
Végig olvasás kb.
< 1
Sokszor sopánkodtam már azon, hogy míg a laptoptartó állványomhoz is kapok használati útmutató könyvecskét 500 nyelven, addig egy fogorvosi rendelő […]
Segítség, saját rendelőt nyitok!
Végig olvasás kb.
3
perc
Közhelyes lenne azzal indítani ezt a blogbejegyzést, hogy nagy fába vágtad a fejszédet, minden bizonnyal tudtad, hogy mire vállalkozol, amikor […]
Mi az az OJOTE és mi dolga vele egy magánrendelőnek?
Végig olvasás kb.
3
perc
Az utóbbi hónapok során tapasztalhattátok, hogy megjelent az általatok használt fogorvosi medikai szoftverben (Cloudent, FlexiDent, DentalPocket, stb.) egy új funkció, […]
Mit adott nekünk 2021?
Végig olvasás kb.
3
perc
Hogy hogyan fogunk visszatekinteni a 2021-es évre 10, 20, vagy 30 év távlatából, az még a jövő zenéje. Egy biztos: […]
Találkozzunk a DentalWorld-ön!
Végig olvasás kb.
2
perc
A DentalWorld a fogászati szakma megkerülhetetlen fóruma. Kicsit olyan, mint a muszlim hitűeknek Mekka -egy karrieréletút alatt legalább egyszer kötelező […]
A fogászati turizmus buktatói – így NE csináld!
Végig olvasás kb.
6
perc
Még emlékszem, amikor tízen-jónéhány éve először állásinterjúztattak egy fogászati céghez. A leendő főnököm mesélt arról, mivel foglalkozik a cégük, és […]
Fogászat egyszer használatos műanyag nélkül?
Végig olvasás kb.
2
perc
Szóval, van ez a dolog az egyszer használatos műanyag termékek forgalmazásának betiltásával. Már nagyon meg sem lepődünk, olyan rég volt […]
Saját magad számlázol a páciensek felé? Erre vigyázz… NAGYON!
Végig olvasás kb.
4
perc
A praxismenedzsment egyes területei elválaszthatatlanok egymástól. Ahogy (többnyire) nem lehet csak az egyik állcsonton fogszabályozni, vagy paradicsom nélkül lecsót főzni, […]
Hatósági megfelelés a rendelőkben – a nulladik lépés!
Végig olvasás kb.
5
perc
Ismeritek az alábbi diagramot?Ha mást nem is, egy-egy lehetetlen igényeket támasztó páciens emlékét biztos felidézi benned ez a szellemes és […]
Hogyan tovább, EESZT?
Végig olvasás kb.
3
perc
Fesztiválok híján sem kellett unatkoznom tavaly nyáron, a munkám tálcán kínálta a lehetőséget a „szórakozásra”. A júniusi adatszolgáltatási határidő miatt […]
Mi fán terem az alacsonyan csüngő gyümölcs?
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban az egyik partner rendelőnk ügyvezetőjével beszélgettünk a páciens elégedettség fontosságáról. Elmesélte, hogy az egyik orvosuk hosszan kezelt egy […]
Mutatkozz be úgy, mint senki más!
Végig olvasás kb.
3
perc
A fogászati marketing további csapdái, különösen fogászati honlap témában…„A Pécsi Tudományegyetemen szereztem fogorvosi diplomámat 2001-ben. Kezdettől érdekelt a fogszabályozás, ezért […]
Az árajánlatok helye a pácienséletútban
Végig olvasás kb.
4
perc
1. TörténetElmesélek két rövid, és igaz történetet a közelmúltból. Az első esetben titkos vásárlói felmérést végeztünk egy rendelőnél, ahol a […]
Kinyisson-e a rendelő a két ünnep között?
Végig olvasás kb.
3
perc
A praxismenedzsment és a karácsonyA fogászati praxismenedzsment karácsonykor sem mentes a kihívásoktól. A teljesség igénye nélkül idéznék néhány mondatot, melyeket […]
Tájékoztatás a tájékoztatásról
Végig olvasás kb.
3
perc
Tudtátok, hogy az egészségügyi szolgáltatókat, orvosokat érintő perek többsége részben vagy egészében a páciensek tájékoztatási kötelezettség nem teljesítésére épül? (Javaslom […]
Adminisztráció a rendelőben II. Mit, mikor, és miért írjon alá a páciens?
Végig olvasás kb.
5
perc
Fogászati beleegyező nyilatkozat, hozzájárulás visszavonása, adatkezeléshez hozzájárulás… HOGY MI!?Pár héttel ezelőtt írtam egy bejegyzést, melynek témája a fogászati beleegyező nyilatkozat. […]
Pácienskommunikáció járvány idején
Végig olvasás kb.
3
perc
Pácienskommunikáció a második hullámbanA második hullámról tudtuk, hogy el fog jönni, de egy kicsit reméltük, hogy minket valami csoda folytán […]
Adminisztráció a rendelőben I. A beleegyező nyilatkozatok
Végig olvasás kb.
5
perc
Hatósági megfelelés, betegdokumentáció, adminisztráció – a legnagyobb teher a fogorvosok vállán?Rengeteg hozzászólás érkezett a napokban a Fogorvosok facebook csoport egy […]
A metakommunikáció szerepe a pácienséletútban II. – A test helye és helyzete
Végig olvasás kb.
3
perc
Non-verbális eszközök a páciensélmény szolgálatában Cikksorozatunk előző részében kritikus szemeinket az ügyfélvárók adottságaira és berendezéseire vetettük és megnéztük, milyen hatást válthat […]
A metakommunikáció szerepe a páciens-életútban I. – A beszélő váró
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban ledöntött a lábamról egy kellemetlen, lázas-köhögős nyavalya, amelyet persze egy évvel ezelőtt vállrándítással és citromos teával kezeltem volna, […]
Az egyik legdrágább rossz szokásod…
Végig olvasás kb.
2
perc
-Doktornő, a Szabó úrnak milyen híd készül? -Fémkerámia. -Nem akarta a cirkont? -Ááá, nem is mutattam neki. Iskolában tanító, a […]
Hogyan veszítsünk el egy pácienst 10 másodperc alatt?
Végig olvasás kb.
2
perc
Gondolkodtál már azon, hová lesznek azok a pácienseid, akik kezelési tervet kaptak Tőled, aztán soha többé nem hallottál felőlük? Beleadtad […]
Közérdekű információ: mi a teendő, ha koronavírus-gyanús esettel találkozunk?
Végig olvasás kb.
2
perc
Cikkünk 2020. szeptemberi frissített változata elérhető a Dental Menedzser Üzleti Fogászati Klubban! Hetek óta követhetjük figyelemmel a 2019-nCoV névre keresztelt wuhani […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végig olvasás kb.
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
10 kérdés – 10 válasz az EESZT-ről
Végig olvasás kb.
4
perc
Hamarosan itt az év vége. Itt az ideje elkezdeni megvenni az ajándékokat, a hozzávalókat a bejglihez, eldönteni, hová megyünk szilveszterkor… […]
Az Akronimisztikus Szörnyek támadása – EESZT; GDPR; ANTSZ; NAV; KATA!!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ivan Petrovics Pavlov 1904-ben orvostudományi Nobel-díjban részesült a feltételes reflex jelenségének felfedezéséért. A kísérletet mindenki ismeri: kutyák emésztési funkcióit vizsgálta […]
Az elégedetlen páciens IV. – Amikor elszabadulnak az indulatok
Végig olvasás kb.
5
perc
Korábbi cikkeinkben körbejártuk a panaszmegelőzés, a felismerés és a korai beavatkozás fontos szempontjait, amelyek egy fogorvosi rendelőben felmerülhetnek. A cikksorozatunk […]
Az elégedetlen páciens III. – „Addig jó, amíg csönd van”
Végig olvasás kb.
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Az elégedetlen páciens II. Az elégedetlenség 5 lépcsője
Végig olvasás kb.
2
perc
Miután a cikksorozatunk első részében körbejártuk a panaszmegelőzés témakörét, most foglalkozzunk azokkal a -sajnos- jól ismert szituációkkal, amelyek egy hatékonyan […]
Az elégedetlen páciens I.: A profilaktikus panaszkezelés
Végig olvasás kb.
3
perc
Végeztem az utóbbi időben egy nem reprezentatív felmérést néhány fogászaton dolgozó ismerősöm bevonásával. Arra voltam kíváncsi, mik azok a pillanatok, […]
Mit tudsz, amit mások nem? – 6 lépés, hogy megtaláld a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Miért lehet az, hogy a közeledben lévő, kifejezetten drága rendelőbe sokkal több páciens megy, mint Hozzád, aki megfizethető árakon dolgozol? […]
A fogászati marketing csapdái III.: Kipukkad a mosolylufi
Végig olvasás kb.
3
perc
Érdemes elvégezni egy kísérletet. Igényel némi energiabefektetést, de mindenképpen tanulságos. Futtass le egy keresést az összes olyan szöveges tartalomban, amely […]
A fogászati marketing csapdái V.: A stockfotók tündöklése és bukása
Végig olvasás kb.
3
perc
„Az gyümölcsnek képmását, melybe asszony mélyeszté hófehér fogát, ne posztoljátok, azt meg se illessétek, szemetek világát reá ne vessétek.” -Praxismanagerek […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld