Főoldal
Rólunk
Képzéseink
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Praxis menedzsment
Szervezetfejlesztés
Írásaink
Kapcsolat
Sziklási Bea írásai
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogasom.*
Please leave this field empty.
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
Hogyan tovább, EESZT?
Végig olvasás kb.
3
perc
Fesztiválok híján sem kellett unatkoznom tavaly nyáron, a munkám tálcán kínálta a lehetőséget a „szórakozásra”. A júniusi adatszolgáltatási határidő miatt […]
Mi fán terem az alacsonyan csüngő gyümölcs?
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban az egyik partner rendelőnk ügyvezetőjével beszélgettünk a páciens elégedettség fontosságáról. Elmesélte, hogy az egyik orvosuk hosszan kezelt egy […]
Mutatkozz be úgy, mint senki más!
Végig olvasás kb.
3
perc
A fogászati marketing további csapdái, különösen fogászati honlap témában…„A Pécsi Tudományegyetemen szereztem fogorvosi diplomámat 2001-ben. Kezdettől érdekelt a fogszabályozás, ezért […]
Az árajánlatok helye a pácienséletútban
Végig olvasás kb.
4
perc
1. TörténetElmesélek két rövid, és igaz történetet a közelmúltból. Az első esetben titkos vásárlói felmérést végeztünk egy rendelőnél, ahol a […]
Kinyisson-e a rendelő a két ünnep között?
Végig olvasás kb.
3
perc
A praxismenedzsment és a karácsonyA fogászati praxismenedzsment karácsonykor sem mentes a kihívásoktól. A teljesség igénye nélkül idéznék néhány mondatot, melyeket […]
Tájékoztatás a tájékoztatásról
Végig olvasás kb.
3
perc
Tudtátok, hogy az egészségügyi szolgáltatókat, orvosokat érintő perek többsége részben vagy egészében a páciensek tájékoztatási kötelezettség nem teljesítésére épül? (Javaslom […]
Adminisztráció a rendelőben II. Mit, mikor, és miért írjon alá a páciens?
Végig olvasás kb.
5
perc
Fogászati beleegyező nyilatkozat, hozzájárulás visszavonása, adatkezeléshez hozzájárulás… HOGY MI!?Pár héttel ezelőtt írtam egy bejegyzést, melynek témája a fogászati beleegyező nyilatkozat. […]
Pácienskommunikáció járvány idején
Végig olvasás kb.
3
perc
Pácienskommunikáció a második hullámbanA második hullámról tudtuk, hogy el fog jönni, de egy kicsit reméltük, hogy minket valami csoda folytán […]
Adminisztráció a rendelőben I. A beleegyező nyilatkozatok
Végig olvasás kb.
5
perc
Hatósági megfelelés, betegdokumentáció, adminisztráció – a legnagyobb teher a fogorvosok vállán?Rengeteg hozzászólás érkezett a napokban a Fogorvosok facebook csoport egy […]
A metakommunikáció szerepe a pácienséletútban II. – A test helye és helyzete
Végig olvasás kb.
3
perc
Non-verbális eszközök a páciensélmény szolgálatában Cikksorozatunk előző részében kritikus szemeinket az ügyfélvárók adottságaira és berendezéseire vetettük és megnéztük, milyen hatást válthat […]
A metakommunikáció szerepe a páciens-életútban I. – A beszélő váró
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban ledöntött a lábamról egy kellemetlen, lázas-köhögős nyavalya, amelyet persze egy évvel ezelőtt vállrándítással és citromos teával kezeltem volna, […]
Az egyik legdrágább rossz szokásod…
Végig olvasás kb.
2
perc
-Doktornő, a Szabó úrnak milyen híd készül? -Fémkerámia. -Nem akarta a cirkont? -Ááá, nem is mutattam neki. Iskolában tanító, a […]
Hogyan veszítsünk el egy pácienst 10 másodperc alatt?
Végig olvasás kb.
2
perc
Gondolkodtál már azon, hová lesznek azok a pácienseid, akik kezelési tervet kaptak Tőled, aztán soha többé nem hallottál felőlük? Beleadtad […]
Közérdekű információ: mi a teendő, ha koronavírus-gyanús esettel találkozunk?
Végig olvasás kb.
2
perc
Cikkünk 2020. szeptemberi frissített változata elérhető a Dental Menedzser Üzleti Fogászati Klubban! Hetek óta követhetjük figyelemmel a 2019-nCoV névre keresztelt wuhani […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végig olvasás kb.
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
10 kérdés – 10 válasz az EESZT-ről
Végig olvasás kb.
4
perc
Hamarosan itt az év vége. Itt az ideje elkezdeni megvenni az ajándékokat, a hozzávalókat a bejglihez, eldönteni, hová megyünk szilveszterkor… […]
Az Akronimisztikus Szörnyek támadása – EESZT; GDPR; ANTSZ; NAV; KATA!!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ivan Petrovics Pavlov 1904-ben orvostudományi Nobel-díjban részesült a feltételes reflex jelenségének felfedezéséért. A kísérletet mindenki ismeri: kutyák emésztési funkcióit vizsgálta […]
Az elégedetlen páciens IV. – Amikor elszabadulnak az indulatok
Végig olvasás kb.
5
perc
Korábbi cikkeinkben körbejártuk a panaszmegelőzés, a felismerés és a korai beavatkozás fontos szempontjait, amelyek egy fogorvosi rendelőben felmerülhetnek. A cikksorozatunk […]
Az elégedetlen páciens III. – “Addig jó, amíg csönd van”
Végig olvasás kb.
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Az elégedetlen páciens II. Az elégedetlenség 5 lépcsője
Végig olvasás kb.
2
perc
Miután a cikksorozatunk első részében körbejártuk a panaszmegelőzés témakörét, most foglalkozzunk azokkal a -sajnos- jól ismert szituációkkal, amelyek egy hatékonyan […]
Az elégedetlen páciens I.: A profilaktikus panaszkezelés
Végig olvasás kb.
3
perc
Végeztem az utóbbi időben egy nem reprezentatív felmérést néhány fogászaton dolgozó ismerősöm bevonásával. Arra voltam kíváncsi, mik azok a pillanatok, […]
Mit tudsz, amit mások nem? – 6 lépés, hogy megtaláld a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Miért lehet az, hogy a közeledben lévő, kifejezetten drága rendelőbe sokkal több páciens megy, mint Hozzád, aki megfizethető árakon dolgozol? […]
A fogászati marketing csapdái III.: Kipukkad a mosolylufi
Végig olvasás kb.
3
perc
Érdemes elvégezni egy kísérletet. Igényel némi energiabefektetést, de mindenképpen tanulságos. Futtass le egy keresést az összes olyan szöveges tartalomban, amely […]
A fogászati marketing csapdái V.: A stockfotók tündöklése és bukása
Végig olvasás kb.
3
perc
“Az gyümölcsnek képmását, melybe asszony mélyeszté hófehér fogát, ne posztoljátok, azt meg se illessétek, szemetek világát reá ne vessétek.” -Praxismanagerek […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a Dental Menedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Please leave this field empty.