Végig olvasás kb. < 1Ha olvasod ezt a bejegyzést, biztos, hogy van Facebook profilod. Biztos, hogy “like-oltál”, “kommenteltél” és valószínűleg már posztoltál is. Biztos, hogy mondtad már magadnak meglátva egy posztot “Óóó te jó ég, hogy néz ki ez a gyerek!!”
Talán még Instagram, LinkedIn és még Twitter fiókod is van? Ha igen, akkor nem vonod kétségbe azt a kijelentésemet, hogy az emberek nagy százaléka jelentős időt tölt a virtuális térben, ahol kérdez, válaszol, informálódik, kommunikál…
Kialakulnak első benyomások és megszilárdulnak vélemények. Jó ez? Nem tudjuk… De egy biztos: létezik.
Ahogy igyekszel jó benyomást kialakítani a pácienseidben a “való világban”, miért ne próbálnál jó benyomást kelteni a virtuális térben? A fogászatban a legfontosabb marketing csatorna a pácienseid ajánlása, a szájhagyomány (word of mouth).
Ne felejts el a virtuális térben lévő kommunikációt az emberek között, légy mestere a digitális szájhagyomány (digital word of mouth) erősítésének!
Klikk a videóra, és tudj meg többet!