fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

A Digitális Szájhagyomány

Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 09. 20.
Végig olvasás kb. < 1 Ha olvasod ezt a bejegyzést, biztos, hogy van Facebook profilod. Biztos, hogy “like-oltál”, “kommenteltél”  és valószínűleg már posztoltál is. Biztos, hogy mondtad már magadnak meglátva egy posztot “Óóó te jó ég, hogy néz ki ez a gyerek!!” Talán még Instagram, LinkedIn és még Twitter fiókod is van? Ha igen, akkor nem  vonod kétségbe azt a kijelentésemet, hogy az emberek nagy százaléka jelentős időt tölt a virtuális térben, ahol kérdez, válaszol, informálódik, kommunikál… Kialakulnak első benyomások és megszilárdulnak vélemények. Jó ez? Nem tudjuk… De egy biztos: létezik. Ahogy igyekszel jó benyomást kialakítani a pácienseidben a “való világban”, miért ne próbálnál jó benyomást kelteni a virtuális térben? A fogászatban a legfontosabb marketing csatorna a pácienseid ajánlása, a szájhagyomány (word of mouth). Ne felejts el a virtuális térben lévő kommunikációt az emberek között, légy mestere a digitális szájhagyomány (digital word of mouth) erősítésének! Klikk a videóra, és tudj meg többet!
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra