Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #2

fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogasom.*

    Zoltan Mate
    2018. 08. 07.
    Végig olvasás kb. < 1 Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja ismerőseinek, családtagjainak, munkatársainak az élményét a rendelőnkben. Ha az alapok megfelelőek – azaz a kezelés minőségi és megfelelően kiszolgáljuk a pácienst a rendelőben – akkor készen állunk az apró trükkökre is! Íme a következő!   (Ha a beágyazott videó nem jelenik meg, klikk ide)
    1. Válassz egy olyan tárgyat, ami
      • Apró
      • Napi szinten használod
      • Nem kerül sokba
    2. Kérj egy ajánlatot egy nyomdától, és gyártass le a logóddal díszített, egyedi csomagolásút! Legyen szép, és ízléses.
    3. Helyezd ki a recepcióra, jól látható (elkerülhetetlen) helyre, szépen prezentálva.
    4. Használd!
      • Hagyd, hogy a páciens rákérdezzen
      • Magyarázd el, hogy mire jó (mosolyogj!!) ?
      • Buzdítsd a pácienst, hogy nyugodtan vegyen egyet és használja egészséggel.
    Ez az apró dolog bármi lehet, akár egy összecsukható fogkefe, egy névjegykártya tartó, egy szájfény, egy kulcstartó. A páciens napi szinten elő fogja kapni és használja, a barátai, ismerősei, családtagjai pedig hallani fognak rólad. Látni fognak egy embert aki, elégedett a rendelőddel, mosolygós és bizalomkeltően beszél rólad. Ha egyszer fogorvosra lesz szükségük, hidd el, beugrik majd nekik ez az élmény. Ahhoz, hogy ez a beszélgetés kialakuljon, egy ilyen apróság elengedhetetlen segítség lehet.
    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

      Elfogadom, hogy a Dental Menedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra