Végig olvasás kb. < 1Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja ismerőseinek, családtagjainak, munkatársainak az élményét a rendelőnkben. Ha az alapok megfelelőek – azaz a kezelés minőségi és megfelelően kiszolgáljuk a pácienst a rendelőben – akkor készen állunk az apró trükkökre is! Íme a következő!
(Ha a beágyazott videó nem jelenik meg, klikk ide)
Válassz egy olyan tárgyat, ami
Apró
Napi szinten használod
Nem kerül sokba
Kérj egy ajánlatot egy nyomdától, és gyártass le a logóddal díszített, egyedi csomagolásút! Legyen szép, és ízléses.
Helyezd ki a recepcióra, jól látható (elkerülhetetlen) helyre, szépen prezentálva.
Használd!
Hagyd, hogy a páciens rákérdezzen
Magyarázd el, hogy mire jó (mosolyogj!!)
Buzdítsd a pácienst, hogy nyugodtan vegyen egyet és használja egészséggel.
Ez az apró dolog bármi lehet, akár egy összecsukható fogkefe, egy névjegykártya tartó, egy szájfény, egy kulcstartó. A páciens napi szinten elő fogja kapni és használja, a barátai, ismerősei, családtagjai pedig hallani fognak rólad. Látni fognak egy embert aki, elégedett a rendelőddel, mosolygós és bizalomkeltően beszél rólad. Ha egyszer fogorvosra lesz szükségük, hidd el, beugrik majd nekik ez az élmény.
Ahhoz, hogy ez a beszélgetés kialakuljon, egy ilyen apróság elengedhetetlen segítség lehet.