fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #2

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 08. 07.
Végig olvasás kb. < 1 Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja ismerőseinek, családtagjainak, munkatársainak az élményét a rendelőnkben. Ha az alapok megfelelőek – azaz a kezelés minőségi és megfelelően kiszolgáljuk a pácienst a rendelőben – akkor készen állunk az apró trükkökre is! Íme a következő!   (Ha a beágyazott videó nem jelenik meg, klikk ide)
  1. Válassz egy olyan tárgyat, ami
    • Apró
    • Napi szinten használod
    • Nem kerül sokba
  2. Kérj egy ajánlatot egy nyomdától, és gyártass le a logóddal díszített, egyedi csomagolásút! Legyen szép, és ízléses.
  3. Helyezd ki a recepcióra, jól látható (elkerülhetetlen) helyre, szépen prezentálva.
  4. Használd!
    • Hagyd, hogy a páciens rákérdezzen
    • Magyarázd el, hogy mire jó (mosolyogj!!) ?
    • Buzdítsd a pácienst, hogy nyugodtan vegyen egyet és használja egészséggel.
Ez az apró dolog bármi lehet, akár egy összecsukható fogkefe, egy névjegykártya tartó, egy szájfény, egy kulcstartó. A páciens napi szinten elő fogja kapni és használja, a barátai, ismerősei, családtagjai pedig hallani fognak rólad. Látni fognak egy embert aki, elégedett a rendelőddel, mosolygós és bizalomkeltően beszél rólad. Ha egyszer fogorvosra lesz szükségük, hidd el, beugrik majd nekik ez az élmény. Ahhoz, hogy ez a beszélgetés kialakuljon, egy ilyen apróság elengedhetetlen segítség lehet.
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra