fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Hiányos a naptár? Hol a páciens? Arra vár, hogy jöhessen hozzád….

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 09. 20.
Végig olvasás kb. < 1 Szinte biztos vagyok benne, hogy előfordult már veled, hogy nem volt tele a naptárad. Talán volt már veled olyan is, hogy nem a “megfelelő” kezelések követték egymást az adott napon. Még az is lehet, hogy szerettél volna befejezni egy pácienst, akinek több lépcsőben, több apró dolgot kellett volna megcsinálni, de soha nem járt vissza rendesen. Közben meg lehet, hogy a város másik végén ott a páciens, jönne hozzád vissza, de nem találja az időt és nem tudja pontosan, hogyan fogjon hozzá a szervezéshez. Miért történhet ez? Íme, egy egyszerű trükk hogyan lehet ezt orvosolni: Ha nem jelenik meg a videó, klikk ide! Mire jó ez a rendszer?
  • Emeled a betegeid elégedettségi szintjét
  • Eléred, hogy mindig visszajöjjenek hozzád
  • Kézben tartod a saját rendelőd naptárját!
Egy egyszerű rendszeren múlik csak, amelynek lépései:
  1. Beállítasz magadnak emlékeztetőket az első konzultáció (vagy utolsó kezelési időpont után)
  2. Írj magadnak egy szöveg vázlatot, hogy jól megfogalmazott és hatásos legyen a kommunikációd
  3. Hívd fel a páciensed az utolsó időpont után (1 héttel, 1 hónappal, 3 hónappal)
  4. Érd el, hogy mindig tele legyen a naptár és minden páciensed örömmel jöjjön vissza hozzád!
Próbáld ki, és mondd el milyen eredményt értél el vele!
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra