fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 09. 20.
Végig olvasás kb. < 1 Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked olykor egy-egy kezelésért, és elvárják, hogy ez ne forduljon elő. Ne legyen késés a rendelőben! De lesz… Olykor-olykor előfordul, és ez normális. Te mit teszel a késés van a rendelődben? A jó hírt mindenki szereti, a rossz hírt senki nem szereti, ha pedig nincsen hír, annál rosszabbat nem tudunk elképzelni! Tájékoztasd a pácienst időben! Egyszerűen hangzik igaz? Akkor miért nem csináljuk? Mert a saját időnket nem tudjuk kontrollálni ilyenkor. Légy időtudatos, a saját házad táján legyen minden rendben, és onnan már csak néhány egyszerű mondaton múlik minden! Két dologra van szükséged:
  • Egy napi páciens listára az időpontkezdésekkel
  • Egy nagy kijelzős digitális órára a kezelőegység mellett
Feladat: amikor elkezdesz egy kezelést
  • nézd meg meddig kell befejezned az adott beteget (mikor kezdődik a következő időpont)
  • mondd fel hangosan “X óra Y percig van időm a következő páciensre”
  • néha-néha pillants fel az órára kezelés közben
És meglátod az idő engedelmeskedő bárányként fog a kezeid közt maradni. Te fogod kontrollálni és nem ő téged. Ha pedig úgy döntesz, hogy több kell belőle a páciens minőségi kezeléséhez, és a következő beteget később kezded el, akkor már csak egy mondaton múlik a mindenki elégedettsége…
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra