Végig olvasás kb. < 1Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked olykor egy-egy kezelésért, és elvárják, hogy ez ne forduljon elő. Ne legyen késés a rendelőben! De lesz… Olykor-olykor előfordul, és ez normális.
Te mit teszel a késés van a rendelődben?A jó hírt mindenki szereti, a rossz hírt senki nem szereti, ha pedig nincsen hír, annál rosszabbat nem tudunk elképzelni! Tájékoztasd a pácienst időben! Egyszerűen hangzik igaz? Akkor miért nem csináljuk?
Mert a saját időnket nem tudjuk kontrollálni ilyenkor. Légy időtudatos, a saját házad táján legyen minden rendben, és onnan már csak néhány egyszerű mondaton múlik minden! Két dologra van szükséged:
Egy napi páciens listára az időpontkezdésekkel
Egy nagy kijelzős digitális órára a kezelőegység mellett
Feladat: amikor elkezdesz egy kezelést
nézd meg meddig kell befejezned az adott beteget (mikor kezdődik a következő időpont)
mondd fel hangosan “X óra Y percig van időm a következő páciensre”
néha-néha pillants fel az órára kezelés közben
És meglátod az idő engedelmeskedő bárányként fog a kezeid közt maradni. Te fogod kontrollálni és nem ő téged.
Ha pedig úgy döntesz, hogy több kell belőle a páciens minőségi kezeléséhez, és a következő beteget később kezded el, akkor már csak egy mondaton múlik a mindenki elégedettsége…