fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Miben különbözik a Kezelési terv és a Marketing terv?

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Zoltan Mate
2018. 08. 28.
Végig olvasás kb. 2 percKépzelj el egy komplex, bonyolult kezelést, melyben sebészeti, általános és fogszabályzós kezelésre is szükség van. A páciens szeretne szép és egészséges mosolyt, de Te tudod, hogy ezt egyedül nem tudod kivitelezni, csapatmunkára lesz szükség. Miért? Egyszerűen azért, mert a megoldáshoz elengedhetetlen, hogy különböző szakterületek mesterei, specialistái együtt dolgozzanak Veled.

Mit történik ilyenkor?

  1. Konzultálsz a pácienssel => megállapítod mi a jelenlegi helyzet, és hogy mi lehet a végeredmény
  2. Készítesz egy tervet => hogyan jutunk el a kezdeti állapotból a megálmodott végeredményhez
  3. Kikéred a specialisták véleményét, összehangolod velük a tervet és megbeszélitek az ütemezést
  4. Kivitelezed az általad kivitelezhető beavatkozásokat, a specialistákra hagyod, amiknek ők a szakértői
A rendelőd új páciens szerző tevékenysége (marketing), semmiben sem különbözik ettől. A jelenlegi állapotból szeretnék eljutni valahova, szeretnénk, hogy a rendelőnknek jó híre menne, és meggyőzne másokat arról, hogy érdemes hozzánk ellátogatni. Ehhez azonban csapatmunkára van szükség, specialistákra van szükség, akik szakértői az adott területnek, de nem szabad elfelejteni, hogy TE IS KELESSZ HOZZÁ! Számos tevékenység kiszervezhető, léteznek erre ügynökségek, szakértők, ilyen például:
  • Honlap megtervezése és üzemeltetése
  • Adwords és más fizetett kampányok megtervezése és lebonyolítása
  • Szórólap és plakát tervezése, szórása
  • Brossúra megtervezése
Ezekkel NE foglalkozz, szervezd ki! Számos olyan dolog van, amit azonban TE, ÉS CSAK TE végezhetsz el, hiszen a pácienseid személyesen TÉGED ajánlanak. Az ismerőseiknek, barátaiknak RÓLAD beszélnek majd. A szájhagyomány erősítésére, nincsenek ügynökségek, nincsenek specialisták. Hogy RÓLAD hogyan beszélnek a meglévő pácienseid, hogy kapsz-e AJÁNLÁST tőlük, az CSAKa te KOMMUNIKÁCIÓDON ÉS SZAKMAI TELJESÍTMÉNYEDEN múlik. A fogászati marketingben, amit lehet bízz a specialistákra, de sose feledd, hogy a legfontosabb és legértékesebb dolgot, az AJÁNLÁST, csak TE tudod megszerezni. Íme egy szemléletes ábra, és feladatlista, mely segít Neked, hogy mi az amiket érdemes másra bízni és mi az, amit Neked kell megtenni annak érdekében, hogy új pácienseket szerezz. Ne feledd, hogy 2017-ben már nem csak a “való világban”, de a virtuális térben egyaránt élünk. Ajánlásokat a virtuális térből is kapsz, légy aktív ott is!
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra