Valaki pénzt akar adni? Bánj vele rendesen!

fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogasom.*

    Zoltan Mate
    2018. 09. 20.
    Végig olvasás kb. < 1 Gondolkodjunk egy kicsit másképp! Azt tudjuk, hogy a páciens, aki először felkeresi a rendelődet abban a reményben teszi, hogy egy egészségügyi szolgáltatást igénybe vegyen. Ő ezért hajlandó fizetni. Sok esetben elég magas összeget. Megérdemli a rendes bánásmódot, ebben biztosan egyetértünk. A Te szemszögedből nézve pedig, ha azt akarod, hogy a rendelőd gépezete haladjon előre, szükséged van üzemanyagra, amit a motorba öntesz. Ezek az érdeklődők maguk az üzemanyag, a friss muníció, akit beépítve a pácientúrádba biztosítják a havi jövedelmedet, a rendelő növekedését és az előrehaladást. Klikk a videóra, és nézd meg miért is rendkívül fontos ez! Ha nem jelenik meg a video, klikk ide Tudod hány beteget veszíthetsz el anélkül, hogy valaha is találkoznál velük? Valljuk be őszintén, hogy amikor egy új páciens először felhív (vagy küld egy e-mailt), nem az orvosszakmai képességeden múlik, hogy páciens lesz-e belőle, vagy sem. Bárki is veszi fel a telefont a rendelődben, bizonyosodj meg róla, hogy:
    • Használja a páciens keresztnevét
    • Feltesz három nyitott kérdést
    • Megtanulta a hallgatás művészetét
    fogorvos képzés, fogászati menedzsment

    Visszahívást kérek!

      Elfogadom, hogy a Dental Menedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra