fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Fogászati apróhirdetés – 3 tipp, hogy még sikeresebb legyen a hirdetésed!

Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Szemes Orsi
2022. 12. 07.
fogászati apróhirdetés_4 Végig olvasás kb. < 1

Megtalálni a tökéletes munkatársat egy üres pozícióra mostanában nehezebb, mint megtölteni a rendelőt új páciensekkel. Mi is rendszeresen adunk fel fogászati apróhirdetést fogorvos, asszisztens vagy praxismenedzser munkakörre az ügyfeleinknek, így lehetőségünk van egyre sikeresebbé tenni a felhívásokat. Megosztunk 3 tippet, ami nagyban növel(het)i jelentkezők számát!

Legyen minél pontosabb a megfogalmazás!

Ezt a hirdetést egy Facebook csoportban találtam. Kérlek, először olvasd végig:

fogászati apróhirdetés

Megfogalmazódtak benned kérdések a munka kapcsán? Mert bennem csak azok merültek fel! Hol van ez a rendelő? Milyen munkakörre keresnek embert? Egyáltalán orvos-e az, akit keresnek? Milyen napokat lehet vállalni? Új rendelő vagy nagymúltú? Illusztrációnak két székfotót mellékeltek. 

Tapasztalatom szerint a “ki, mit, mikor, hol” négyese csodákat tesz! 

  • Azaz kit keresünk? A pozíció pontosan megnevezve: min. 3 év tapasztalattal rendelkező fogorvos vagy szakvizsgázott fogorvos konzerváló területre stb. 
  • Milyen feladatokat szeretnénk, ha ellátna? Pl. mikroszkópos gyökérkezelések vagy kisebb szájsebészeti munkák, mint bölcsességfog-eltávolítás stb. 
  • Mikor? Hetente hány műszakban szeretnénk, ha velünk dolgozni? Akár azt is meg tudod mondani, hogy melyek ezek a napok és időszakok? Még profibb! 
  • Hol? Ez rengeteg helyen lemarad, pedig az egyik legfontosabb információ! Belvárosi, nagy forgalmú, bejáratott rendelő? Vagy egy új gyöngyszem egy vidéki nagyvárosban? Mindenképp pontosítani kell, akár már a címben vagy az első sorokban. 

Válassz egy jó illusztrációs fotót hozzá! 

A fentiek alapján már el tudod készíteni az alap információkat a hirdetéshez. Most jön a finomhangolás! Akár apróhirdetési oldalt választasz, akár Facebook csoportokban teszed közzé, a jól megválasztott képek aranyat érnek. Sokan székfotóval vagy a rendelő külső homlokzati fényképével illusztrálják a munkalehetőségét. Ám tapasztalatom szerint azok a fotók, amik arcot is tartalmaznak, sokkal jobban magára vonják az olvasók figyelmét.

Én a legtöbbször a csapatunkról teszek ki képet vagy a vezető orvos(ok) fotóját csatolom. Így a mondandómat vizuálisan is meg tudom erősíteni. Egy bizalmat keltő mosoly vagy jó hangulatú csapatfotó aranyat ér!

fogászati apróhirdetés_3

Arról mesélj, neki miért lesz jó, ha hozzátok megy! 

Az már köztudott tény, hogy nem csak megfelelő bérezéssel lehet munkatársat találni. Egy jó vezető vagy egy jó csapat olyan előnyt jelent, amiért évekig hajlandóak vagyunk elköteleződni. Minden rendelő különböző előnyöket tudhat magáénak: van, ahol ultramodern környezetben lehet dolgozni, máshol pont a kevés székes, családi hely jelenti a biztonságot. Akadnak, akik a piaci ár felett fizetnek, de olyanokkal is találkoztam, ahol a humor volt a kötőanyag. 

Találd meg a rendelőd szupererejét és kommunikáld ezt a hirdetésekben is! Igyekezz az elvárások helyett az előnyökre helyezni a hangsúlyt. Gondolkozz munkavállalói szemlélettel (is)!

Az elmúlt időszakban ez volt a legjobb hirdetés, amivel találkoztam:

fogászati apróhirdetés_2

 

Sikerrel jártál a keresés során és érkeznek a jelentkezések? A kiválasztási folyamat a megfelelő kérdések megfogalmazásával és megválaszolásával folytatódik. Ebben Zoli adott segítséget az “Ezt kérdezd és ezt ne kérdezd az első interjún” cikkében! 

https://dentalmenedzser.hu/ezt-kerdezd-es-ezt-ne-kerdezd-az-elso-interjun/

Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*

fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra