Megtalálni a tökéletes munkatársat egy üres pozícióra mostanában nehezebb, mint megtölteni a rendelőt új páciensekkel. Mi is rendszeresen adunk fel fogászati apróhirdetést fogorvos, asszisztens vagy praxismenedzser munkakörre az ügyfeleinknek, így lehetőségünk van egyre sikeresebbé tenni a felhívásokat. Megosztunk 3 tippet, ami nagyban növel(het)i jelentkezők számát!
Ezt a hirdetést egy Facebook csoportban találtam. Kérlek, először olvasd végig:
Megfogalmazódtak benned kérdések a munka kapcsán? Mert bennem csak azok merültek fel! Hol van ez a rendelő? Milyen munkakörre keresnek embert? Egyáltalán orvos-e az, akit keresnek? Milyen napokat lehet vállalni? Új rendelő vagy nagymúltú? Illusztrációnak két székfotót mellékeltek.
Tapasztalatom szerint a “ki, mit, mikor, hol” négyese csodákat tesz!
A fentiek alapján már el tudod készíteni az alap információkat a hirdetéshez. Most jön a finomhangolás! Akár apróhirdetési oldalt választasz, akár Facebook csoportokban teszed közzé, a jól megválasztott képek aranyat érnek. Sokan székfotóval vagy a rendelő külső homlokzati fényképével illusztrálják a munkalehetőségét. Ám tapasztalatom szerint azok a fotók, amik arcot is tartalmaznak, sokkal jobban magára vonják az olvasók figyelmét.
Én a legtöbbször a csapatunkról teszek ki képet vagy a vezető orvos(ok) fotóját csatolom. Így a mondandómat vizuálisan is meg tudom erősíteni. Egy bizalmat keltő mosoly vagy jó hangulatú csapatfotó aranyat ér!
Az már köztudott tény, hogy nem csak megfelelő bérezéssel lehet munkatársat találni. Egy jó vezető vagy egy jó csapat olyan előnyt jelent, amiért évekig hajlandóak vagyunk elköteleződni. Minden rendelő különböző előnyöket tudhat magáénak: van, ahol ultramodern környezetben lehet dolgozni, máshol pont a kevés székes, családi hely jelenti a biztonságot. Akadnak, akik a piaci ár felett fizetnek, de olyanokkal is találkoztam, ahol a humor volt a kötőanyag.
Találd meg a rendelőd szupererejét és kommunikáld ezt a hirdetésekben is! Igyekezz az elvárások helyett az előnyökre helyezni a hangsúlyt. Gondolkozz munkavállalói szemlélettel (is)!
Az elmúlt időszakban ez volt a legjobb hirdetés, amivel találkoztam:
Sikerrel jártál a keresés során és érkeznek a jelentkezések? A kiválasztási folyamat a megfelelő kérdések megfogalmazásával és megválaszolásával folytatódik. Ebben Zoli adott segítséget az “Ezt kérdezd és ezt ne kérdezd az első interjún” cikkében!
https://dentalmenedzser.hu/ezt-kerdezd-es-ezt-ne-kerdezd-az-elso-interjun/