fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
Képzéseink

Rendelőn belüli kompetencia fejlesztő képzések és csapatépítők

Dr.Kiss-Dent (Kecskemét) - Csapatépítő és kommunikációs tréning
Vélemény:

“Kedves Zoli! Fantasztikus napnak voltunk a részesei!!! 😀Nagyon köszönjük a remek feladatokat, amelyeket osszeállítottal nekünk. Nehéz feladatod volt mert sok mindet kértem, hogy érintsünk 1 nap alatt, de ezt Te profin megoldottad!!!👌 Nagyon hálás vagyok, hogy a végén a csapatépíto feladatoddal igy összekovácsoltad a csapatot!!! Olyan mondatok hangzottak itt el, amelyek egyébként soha!!! Az érzelmek es a könnyek is megjelentek a kollégak arcán.. 😊🥲 Mégegyszer nagyon köszonjük a szuper napot es bízom benne, hogy jövőre folytathatjuk… Küldom a képeket is. Szép hétvégét Nektek!☀️” – Dr. Kissné Fehér Andrea – ügyvezető, praxismenedzser.

A Dr.Kiss-Dent csapatával
Projekt leírása:

Andrea, a cég ügyvezetője és praxismenedzsere azzal a kéréssel fordult hozzám, hogy szeretné, hogy a csapata hatékonyabban és rutinosabban tudjon kommunikálni a páciensekkel. Akár a mindennapi pácienskoordinációról, akár a magasabb árak magabiztosabb kommunikálásáról, akár a hosszabb várólista okainak elmagyarázásáról legyen szó, a csapattagok szívesen vennének tanácsokat ötleteket, hisz ezek a területek mind kihívást jelentenek a rendelőben. Andrea szerette volna továbbá, ha a konkrét kommunikációs technikákon túl a csapat új lendületet kap a tréninget követően, összekovácsolódik a közösség és a mindennapokban gördülékenyebben kommunikálnának egymással.

Egy összesen hat órás (egy óra ebédszünettel együtt 7 órás) személyre szabott tréninget állítottam össze, melyben 4 konkrét kommunikációs technikát tanultunk meg, megismertük a betegéletút első szakaszának legfontosabb momentumait és egy mókás játék keretén belül zárásként összekovácsoltuk a csapatot. Remek tapasztalat és kellemes péntek volt a számomra egy kifejezetten MINŐSÉGI rendelő MINŐSÉGI munkatársaival.

Ezen a projekten dolgoztak:


Budai Fogászati És Implantológiai Centrum - BMC, Buda
Vélemény:

“Koszonjuk Nektek a mai napot! Nagyon szuper trening volt, biztos vagyok benne, hogy sokat fog segiteni. A visszajelzések alapján, nagyon élvezték es hasznosnak tartották.” – Dr. Veszprémi Soma, BMC Fogászat vezető orvosa és tulajdonosa.

Másfél hónappal későbbi e-mail tartalma:

“Nagyon jók a visszajelzések a kollégák részéről. Mindenki használja vmilyen mélységben és csupa pozitív eredménnyel. Nem merek tendenciáról beszélni, de januárrol februárra 60%kal nőtt a bevételünk, amivel minden idők legjobb bevételét produkáltuk. Külön öröm, hogy az orvosok egyenként is rekordot döntöttek. Remélem nem törik meg a lendületet a bejelentések, de majd látjuk. Bízom benne, hogy előbb utóbb túl leszünk ezen az időszakon és akkor visszajön a sok beletett munka.” – Dr. Veszprémi Soma

A BMC fogászat csapatával 2021 januárjában
Projekt leírása:

Veszprémi Soma Doktor Úr a közelmúltban vette át a Budai Fogászati és Implantológiai Centrum vezetését. Tudja, hogy a sikeres működéshez nem csak a szakmai felkészültség kell, ezért az egyre stabilabban formálódó csapatát egy kis “kommunikációs kiképzésre” is elhozta hozzám. 

Négy órát töltöttünk együtt egy pénteki délelőttön, ahol sok-sok gyakorlat kíséretében megismertük a:

  • kapcsolat- és bizalomépítés technikáját
  • a páciens minősítés és igényfelmérés technikáját
  • a javasolt kezelés prezentálásának és magabiztos árkommunikáció technikáját
  • a kifogáskezelés technikáját
  • lezárástechnikákat.
Ezen a projekten dolgoztak:


Dr. Kocsis András Fogszabályozó Centrum (Szeged) - Kommunikációs tréning sorozat
Vélemény:

Hiszek abban, hogy igenis lehet nagyon jól és korrektül együtt működni a “konkurenciával” az ügyfél érdekében, ezért javasoltam Zoltan Mate -t Dr. Kocsis András Fogszabályzó Centrum számára ahol én is tanultam valamit:-). Várjuk a folytatást!” – Horváth Krisztina, az Első Egészségügyi Marketing alapítója, a szegedi Dr. Kocsis András Fogszabályzó Centrum tanácsadój

Selfie a tréning után
Projekt leírása:

Horvát Kriszta segítségével azt a felkérést kaptam Dr. Kocsis András Doktor Úrtól, hogy állítsunk össze egy rendelőre képzési programot, mely fókuszál a csapat kommunikációs képességeinek fejlesztésére, segít gördülékenyen kezelni különböző páciensügyeket, lendít a csapat belső hatékonyságán és kommunikációján, valamit össze is kovácsolja a munkatársakat.

A megfogalmazott igényeket közösen kibontottuk egy egyórás Zoom egyeztetés alkalmával, amikor Doktor Úr, Kriszta és Balázs (a rendelő menedzsere) megosztotta velem a részletes elvárásokat a programmal kapcsolatban, megfogalmazta az igényeket és a tréning célját. Ezt követően dolgoztuk ki a konkrét tréning blokkokat, melyben Kriszta és Balázs is nagy segítségemre volt, rengeteg hasznos inputot kaptam.

Két alkalommal jártam a Centrumban, első ízben megismertünk 6 konkrét, azonnal használható és a mindennapi munkába rögtön beilleszthető kommunikációs technikát. Másodszor egy hónappal később gyűltünk össze, amikor is rövid ismétlést követően átnéztük a “házi feladatokat”, majd a csapattagok által összegyűjtött és megtörtént konkrét szituációkat dolgoztuk fel, írtunk és szerkesztettünk kulcsmondatokat a jövőbeli hasonló helyzetek sikeres megoldására.

Ezen a projekten dolgoztak:


Toldi Dental (Dunaharaszti, Szigethalom) - Hatékonyság növelő képzés sorozat
Vélemény:

“Tudom, hogy a teljes programot ránk szabtátok és ilyen “kész terméketek” nincs. De nyugodtan meghirdethetnétek, mert nagyon hasznos volt és nagyon sokat segített” – Váczi Orsolya, Toldi Dental ügyvezető, tulajdonos

A Toldi Dental csapatával
Projekt leírása:

Váczi Orsi egy 5 körzetből és egy magánrendelőből (plusz egy labor) álló céges egységet vezet számos közreműködő orvossal és munkavállalóval. Nagy gyógyzserészeti cégnél szerzett tapasztalatából adódik, hogy tudja, egy ekkora cég irányítása nem működhet egységes céges filozófia, értékrend és a közös célokkal való azonosulás nélkül. Orsival már évekkel ezelőtt csináltunk egy kommunikációs tréning sorozatot, amelyet 2021 január-márciusában egy egészen egyedi, személyre szabott tréning/workshop sorozat követett.

Orsival megbeszéltük az igényeket és a vágyakat és közösen dolgoztuk ki a tematikát, melynek része volt:

  • a csapattal azonosítani és kimondani a 2020-as év tanulságait
  • elindítani és facilitálni egy nyílt és őszinte beszélgetést a további fejlődési lehetőségekről
  • közösen kidolgozni a csapattal a fejlődéshez szükséges akciótervet
  • azonosítani a céges értékeket és felmérni a munkavállalói érdekeket
  • egy egységes visszajelző rendszert kialakítani

Sziklási Bea kolléganőmmel 2 telephelyen egyenként 2 alkalmat dolgoztunk együtt workshop jelleggel a csapattal. Összesen négy alkalommal jártunk Orsiéknál.

Ezen a projekten dolgoztak:


Ügyfeleink rólunk
  • positive review  Köszönjük a gyors és profi segítséget a Dental Menedzser csapatának! Csak ajánlani tudom őket, ha szükséged van bármilyen tanácsra vagy segítségre a Rendelőd menedzselése kapcsán. Mi maximálisan elégedettek vagyunk 😊

    Kristof Boegi Avatar Kristof Boegi
    2022-04-26
  • positive review  Kedves Dental Menedzser csapat! A Covid alatt "találtam" meg gyakorlati tanácsokban, ismeretekben bővelkedő, a félelmeimet, bizonytalanságomat csökkentő online jelentkezéseiteket. Már akkor elhatároztam, hogy amint lehetséges szeretnék részt venni a képzéseiteken is. Most végre sikerült az Árazás workshop-ra eljutnom. :) És nem csalódtam!!! :) :) Nagyon közérthetően, gyakorlati alapokra helyezve kaptam betekintést a fogászat működéséhez elengedhetetlen közgazdaságtani ismeretekből. Ezzel az ismerettel és a már régóta keresett metodikával, számolási rendszerrel felvértezve már sokkal magabiztosabb vagyok az ár képzés és a rendelővel kapcsolatos gazdasági döntések terén. Hálásan köszönöm! Én úgy gondolom, méh biztosan találkozunk!!!! Szilvia Reider Győr

    Szilvia Reider Avatar Szilvia Reider
    2021-11-22
  • positive review  A recepciós képzésen vettem/vettünk részt. Gyakorlatias volt, jó tippeket kaptunk és jó hangulatban telt a 3 alkalom.

    Anna Halász Avatar Anna Halász
    2021-10-05
  • positive review  Nagyon jó szívvel ajánlom Zoliék képzéseit minden fogorvos kollégának. A tudásanyagot és megoldásokat olyan valaki adja át, aki régóta ebben dolgozik, tehát ténylegesen a gyakorló fogorvos mindennapi problémáira reagál, életszagú és hiteles módon; több olyan dologra is kaptam egyszerű, jól használható megoldást, amit eddig a fogorvoslás kötelező velejáró problémájának gondoltam, “amivel együtt kell élni”. Ez viszont hol láthatóan nincs így: Zoli egy jól felépített rendszert ad át, ami szorongásmentes, tudatos és magabiztos pácienskommunikációt eredményez. Én nagyon-nagyon hasznosnak találtam, minőségi változást hozott a munkámba, örülök, hogy részt vettem a képzésen!

    Orsolya Fügedi-Hegedűs Avatar Orsolya Fügedi-Hegedűs
    2021-03-26
  • positive review  Nagyon jó szívvel ajánlom Zoliék képzéseit minden fogorvos kollégának. A tudásanyagot és megoldásokat olyan valaki adja át, aki régóta ebben dolgozik, tehát ténylegesen a gyakorló fogorvos mindennapi problémáira reagál, életszagú és hiteles módon; több olyan dologra is kaptam egyszerű, jól használható megoldást, amit eddig a fogorvoslás kötelező velejáró problémájának gondoltam, “amivel együtt kell élni”. Ez viszont hol láthatóan nincs így: Zoli egy jól felépített rendszert ad át, ami szorongásmentes, tudatos és magabiztos pácienskommunikációt eredményez. Én nagyon-nagyon hasznosnak találtam, minőségi változást hozott a munkámba, örülök, hogy részt vettem a képzésen!

    Orsolya Hegedűs Avatar Orsolya Hegedűs
    2021-03-26
  • positive review  Legkönnyebben jókedvűen lehet tanulni és fejlődni. Zoltán ezt szenzációsan ötvözi 😀🤘

    Szekely Zsolt Avatar Szekely Zsolt
    2021-01-31
  • positive review  Legkönnyebben jókedvűen lehet tanulni és fejlődni. Zoltán ezt szenzációsan ötvözi 😀🤘

    Szekely Zsolt Avatar Szekely Zsolt
    2021-01-31
  • positive review  A Székelydental csapata nagyon sokat fejlődött amióta járunk Zoltán kurzusaira, érthető, érdekes, az egész napos időtartam ellenére is maximálisan fenntartotta az érdeklődésünk, a figyelmünk, úgy gondolom, hogy minden a mai világban beilleszkedni akaró fogászati csapatnak szüksége lenne erre a képzésre. Köszönjük!

    Simon Ildus Avatar Simon Ildus
    2020-10-24
  • positive review  A Székelydental csapata nagyon sokat fejlődött amióta járunk Zoltán kurzusaira, érthető, érdekes, az egész napos időtartam ellenére is maximálisan fenntartotta az érdeklődésünk, a figyelmünk, úgy gondolom, hogy minden a mai világban beilleszkedni akaró fogászati csapatnak szüksége lenne erre a képzésre. Köszönjük!

    Csibi Ildus Avatar Csibi Ildus
    2020-10-24
  • positive review  Jó ideje keresgéltünk olyan szakembert/szakembereket, akik kiegészítik fogászati rendelőnket a marketing területen. Több cég kipróbálása után találtunk Rátok, ez már kb. 8 hónapja... azóta is maximálisan meg vagyunk elégedve mindennel!! Itt valóban személyre szabott szolgáltatást kapunk, ami nagyon hamar hozott, "kézzel fogható" eredményt! Röviden összefoglalva, amit kapunk... KIMAGASLÓ SZAKMAI HOZZÁÉRTÉS!!! 🙏😁🦷

    Harman Róbert Harmanné Anita Avatar Harman Róbert Harmanné Anita
    2020-07-20
Akik már minket választottak és nem csalódtak
fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Visszahívást kérek!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra

    PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com