„Közös munkánk az elejétől a végéig hasznos és izgalmas volt. Ennél hozzáértőbb csapatot nem is találhattam volna! A menedzseri munkától, a csapatmunkáig mindenben tudnak segíteni, és fogászatra szabottan egyénekhez igazítva tudnak technikákat ajánlani. Örülök, hogy mellettük döntöttem, mindenkinek csak ajánlani tudom!” – Dr. Balla László
A közös munka leírása
László azzal a problémával fordult hozzánk, amivel nagyon sokan azonosulhatnak: a rendelő menedzsmentjével kapcsolatos teendők fölemésztik az idejét és energiáját, amit sokkal szívesebben fordítana a páciensek ellátására, szakmai továbbképzésekre, vagy egyszerűen csak pihenésre.
A feladat tehát egy praxismenedzseri pozíció kialakítása volt, mely során kidolgoztuk a munkakörhöz tartozó feladatokat és azok mikéntjét, a riportálási rendszereket és az ideális rendelői meeting struktúrát. A csapat, és kiváltképpen a praxismenedzser kedvessége és rátermettsége miatt igen eredményes munkát végezhettünk, melyre azóta is szívesen emlékszünk vissza.
„Mindenkinek csak ajánlani tudom a csapatot, mert mi csak a fogászati szakmához értünk, ha értünk, a cégvezetés pedig egy másik szakma. A sikeres fogászat pedig csak 25%-ban függ a fogászati szakmaiságtól, a maradék 75% praxis menedzsment. Ebben tudnak nekünk nagyon profin segíteni, tanácsot adni!
Amióta velük dolgozom tudatosabb döntéseket tudok hozni a cégvezetés területen,személyi kérdésekben,marketing kérdésekben, a kommunikációnk is sokat fejlődött. Mindenkinek akinek nincs marketing,közgazdasági vagy kommunikációs előképzettsége, csak ajánlani tudom őket!” – Dr. Dombi Ábel
A közös munka leírása
A Dombi Dental a térség egyik legmodernebb és legszebb rendelője, kiváló szakmai gárdával. A közös munka során több pozícióra is kialakítottunk folyamatleírásokat, betanulást segítő oktató anyagokat készítettünk, felállítottuk a rendelő pénzügyi folyamatainak nyomonkövetési rendszerét és online marketinggel segítettük a stabil pácientúra kialakítását és megtartását.
„Tudtam jól, hogy ha egy jól, szinte klinika szinten működő rendelőt szeretnék, akkor szükségem van valakire, aki fogja a kezem, és megcsinál helyettem adott feladatokat. Egy 3 székes rendelő kialakítása volt a cél, kimagaslóan magas szolgáltatás szinvonallal.
A Dental Menedzser segített abban, hogy milyen irányba induljak el, milyen embereket vegyek fel, milyen kommunikációt alakítsak ki kifelé és hogyan nyerjek új páceinseket. Segítettek a páciens koordinátorom betanításában, az online kommunikációm beindításában, a rendelőm páciens kommunikációjának kialakításában és a rendelő pénzügyi és menedzsment struktúrájának meghatározásában.
Eljutottunk oda 1 év után, hogy én bejövök és csak dolgozom, a rendelőben minden rendben van. Ezért nagyon hálás vagyok!” – Dr. Csulak Fruzsina
A közös munka leírása
Fruzsina egy igen rátermett és ambíciózus doktornő, aki egy szakmailag és gazdaságilag is eredményes rendelőt szeretett volna létre hozni, és ebben jóformán az első lépésektől kezdve részt vehettünk rendszeres tanácsadással, munkakörök kialakításával, és marketing tevékenységgel is. A tudatos döntések és tervezés miatt a rendelőt a 2020-as kényszerbezárás sem rendítette meg, és népszerűségük a páciensek körében is töretlen maradt.