Ha szükséged van egy külső szemre, vagy kell egy kis löket a weboldaladhoz, vagy a közösségi média kommunikációdhoz, keress bátran egy online konzultációra!
Mikor lehet hasznos számodra az online konzultáció?
Az online konzultációt 2 esetben ajánlom igazán. Első eset, hogy ha nem igazán van elképzelésed, hogy milyen irányba indulj el, kivel dolgozz, esetleg neked, vagy a csapatod egy tagjának van affinitása a folyamatos marketing tevékenység végzésére, de a vitorlákat irányba kell állítani.
Második eset, ha már van marketing tevékenységed, amit akár Te magad, vagy egy külsős szakember végez, de elbizonytalanodtál, hogy jó-e az irány, megfelelően szolgálja-e azokat a célokat, amiket kitűztél magad elé.
Hogyan készülj a konzultációra?
Polgári Edit vagyok, a Dental Menedzser Marketing projekt vezetője.
Kifejezetten fogászati rendelőkkel foglalkozunk, a csapaton belül az én szakterületem a fogászati marketing. Mit jelent ez?
Segítek Neked, mint fogorvosnak, rendelő tulajdonosnak abban, hogy a pácienseidben pont olyan kép alakuljon ki a rendelődről az online térben, amit te a rendelőn belül is képviselsz. Ezt megteheted a weboldaladon és a különböző közösségi média oldalakon keresztül.
Emellett a csapattal segítünk fejleszteni a rendelőn belüli marketingedet, az általunk kifejlesztett ún. “páciens recall” rendszerrel, melynek segítségével meg tudsz ragadni minden lehetőséget, amikor a pácienseiddel kommunikálhatsz, tájékoztathatod őket, egyszóval maximális páciensélményt nyújtasz nekik a fogászati kezelés előtt és után is.
Ma már szinte teljesen mindegy, hogy szállást, éttermet, fodrászt, vagy fogorvost keresünk, mielőtt bárhová elmegyünk, megnézzük, hogy mit találunk az adott szolgáltatóról a Google-ön, Facebookon, Instagramon, stb. Mi abban segítünk, hogy az, amit a páciens lát Rólad, a rendelődről, az maximálisan meggyőzze őt arról, hogy ez pont az a rendelő és pont az az orvos, akire neki szüksége van.
Állhatsz éppen indulás előtt, vagy lehet a rendelőd már egy több éve működő, viszonylag stabil pácientúrával bíró vállalkozás, a megfelelő fogászati marketing tevékenységekkel rengeteget tudsz lendíteni a rendelő bevételein és a kiszámítható működésén.