fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Online konzultáció

Ha szükséged van egy külső szemre, vagy kell egy kis löket a weboldaladhoz, vagy a közösségi média kommunikációdhoz, keress bátran egy online konzultációra!

Mikor lehet hasznos számodra az online konzultáció?
Az online konzultációt 2 esetben ajánlom igazán. Első eset, hogy ha nem igazán van elképzelésed, hogy milyen irányba indulj el, kivel dolgozz, esetleg neked, vagy a csapatod egy tagjának van affinitása a folyamatos marketing tevékenység végzésére, de a vitorlákat irányba kell állítani.

Második eset, ha már van marketing tevékenységed, amit akár Te magad, vagy egy külsős szakember végez, de elbizonytalanodtál, hogy jó-e az irány, megfelelően szolgálja-e azokat a célokat, amiket kitűztél magad elé. 

fogászati marketing - canva-fokep
Az alábbiakban tudunk neked segíteni:
Mi történik a 60 perces konzultáción?
  1. Egy külső szem véleményét kapod az online megjelenésedről, vagy ha még most van kialakulóban, akkor iránymutatást, hogy merre indulj el.
  2. Ötleteket adok, hogy miként tudsz rendszert kialakítani az online kommunikációdban.
  3. A beszélgetésünk videófelvételét elküldöm rögtön az egyeztetés után.
  4. Írásos összefoglalót is küldök az elhangzottakról, hogy bármikor visszakereshesd.

Hogyan készülj a konzultációra?

  1. Előzetesen küldd el nekem a weboldalad és a közösségi felületeid linkjeit.
  2. Gondold végig, hogy mi a célod a marketing tevékenységeiddel (meglévő páciensekkel kapcsolattartás, teljesen új páciensek megszólítása, benne légy a köztudatban, konkurenciával szemben szeretnél erősödni, stb.).
  3. A konzultáción aktív figyelemmel légy jelen, legyenek nyugodt körülmények és stabil internetkapcsolat, hogy biztosan hatékonyak legyünk.
19 900 Ft
Ezt kérem!

Üdvözöllek,

Polgári Edit vagyok, a Dental Menedzser Marketing projekt vezetője.

Kifejezetten fogászati rendelőkkel foglalkozunk, a csapaton belül az én szakterületem a fogászati marketing. Mit jelent ez?

Segítek Neked, mint fogorvosnak, rendelő tulajdonosnak abban, hogy a pácienseidben pont olyan kép alakuljon ki a rendelődről az online térben, amit te a rendelőn belül is képviselsz. Ezt megteheted a weboldaladon és a különböző közösségi média oldalakon keresztül.

Emellett a csapattal segítünk fejleszteni a rendelőn belüli marketingedet, az általunk kifejlesztett ún. “páciens recall” rendszerrel, melynek segítségével meg tudsz ragadni minden lehetőséget, amikor a pácienseiddel kommunikálhatsz, tájékoztathatod őket, egyszóval maximális páciensélményt nyújtasz nekik a fogászati kezelés előtt és után is.

Miért fontos ez?

Ma már szinte teljesen mindegy, hogy szállást, éttermet, fodrászt, vagy fogorvost keresünk, mielőtt bárhová elmegyünk, megnézzük, hogy mit találunk az adott szolgáltatóról a Google-ön, Facebookon, Instagramon, stb. Mi abban segítünk, hogy az, amit a páciens lát Rólad, a rendelődről, az maximálisan meggyőzze őt arról, hogy ez pont az a rendelő és pont az az orvos, akire neki szüksége van.

Állhatsz éppen indulás előtt, vagy lehet a rendelőd már egy több éve működő, viszonylag stabil pácientúrával bíró vállalkozás, a megfelelő fogászati marketing tevékenységekkel rengeteget tudsz lendíteni a rendelő bevételein és a kiszámítható működésén.

Nézd meg, mit gondolnak mások marketing szolgáltatásainkról!
facebook csoport banner
Akik már minket választottak és nem csalódtak

Üzenetküldés!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra