Mi a marketing célja?
Hogy segítségével kitűnjünk a tömegből és minél szélesebb réteghez eljusson a termékünk/szolgáltatásunk.
Miként tud hatékonyan működni a marketing?
Úgy, ha megtaláljuk a saját hangunkat, amivel meg tudnak különböztetni az ügyfeleink/pácienseink a többi piaci szereplőtől.
Mi a Dental Menedzsernél hisszük, hogy minden rendelőnek van egy saját hangja, amire rá kell találnia és amin közvetíteni tudja, folyamatos történeteken keresztül a rendelő marketingjét.
Neked ajánlott ez a mentoring szolgáltatás, ha szeretnéd Te vinni a rendelői marketinget, csak nem tudod, hogy hogyan vágj bele, vagy milyen, hosszútávon is fenntartható keretek között építsd.
Tartalma:
Polgári Edit vagyok, a Dental Menedzser Marketing projekt vezetője.
Kifejezetten fogászati rendelőkkel foglalkozunk, a csapaton belül az én szakterületem a fogászati marketing. Mit jelent ez?
Segítek Neked, mint fogorvosnak, rendelő tulajdonosnak abban, hogy a pácienseidben pont olyan kép alakuljon ki a rendelődről az online térben, amit te a rendelőn belül is képviselsz. Ezt megteheted a weboldaladon és a különböző közösségi média oldalakon keresztül.
Emellett a csapattal segítünk fejleszteni a rendelőn belüli marketingedet, az általunk kifejlesztett ún. “páciens recall” rendszerrel, melynek segítségével meg tudsz ragadni minden lehetőséget, amikor a pácienseiddel kommunikálhatsz, tájékoztathatod őket, egyszóval maximális páciensélményt nyújtasz nekik a fogászati kezelés előtt és után is.
Ma már szinte teljesen mindegy, hogy szállást, éttermet, fodrászt, vagy fogorvost keresünk, mielőtt bárhová elmegyünk, megnézzük, hogy mit találunk az adott szolgáltatóról a Google-ön, Facebookon, Instagramon, stb. Mi abban segítünk, hogy az, amit a páciens lát Rólad, a rendelődről, az maximálisan meggyőzze őt arról, hogy ez pont az a rendelő és pont az az orvos, akire neki szüksége van.
Állhatsz éppen indulás előtt, vagy lehet a rendelőd már egy több éve működő, viszonylag stabil pácientúrával bíró vállalkozás, a megfelelő fogászati marketing tevékenységekkel rengeteget tudsz lendíteni a rendelő bevételein és a kiszámítható működésén.