fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing
Praxismenedzsment tehermentesîtő csomag

Praxismenedzsment tehermentesítő csomag

Csinálja meg helyettem valaki!!!

  • Nem tudod, mi a kötelező adminisztráció, ha csatlakozik hozzád egy új asszisztens?
  • Segítségre szorulsz a személyes közreműködők bejelentésében?
  • Nem érted, mi dolgod a HENYIR-rel és miért?
  • Fogalmad sincs, hogy fog tudni receptet feltölteni az EESZT-be az új orvosod?

…és igazán nem is akarod ezeket tudni?

Jó lenne, ha mindezeket valaki elvégezné helyetted, de nem szeretnél ezért egy új munkatársat felvenni?

Jó hírünk van:  A Praxismenedzsment tehermentesítő csomagunkat Neked találtuk ki!

Az orvos-rendelőtulajdonos feladata és hivatása elsősorban a gyógyítás, másodsorban a jó munkahelyi körülmények megteremtése, végül pedig a profitábilis működés.

Szabályok azonban sajnos vannak, és ezeknek meg kell felelned, hogy ne kapj bírságot és ne függesszék fel a működésedet. A szabályok bonyolultak, sok van belőlük, a megfelelés pedig sokszor nem egyszerű – és rengeteg idődet emésztik fel. MOSTANÁIG.  

Hisszük, hogy ahogy nem kellett megtanulnod adóbevallást készíteni (hiszen van könyvelőd), nem kell megtanulnod az ESZENY rendszert vagy az EESZT bonyolult műszaki hátterét sem, hiszen ez szinte egy külön szakma. 

Praxismenedzsment tehermentesîtő csomag

Hogyan működik?

  • A szolgáltatásunk működése egyszerű. Képzeld el úgy, mintha lenne egy alacsony óraszámban dolgozó részmunkaidős kollégád, aki kizárólag a hatósági megfeleléseid naprakészen tartásával foglalkozik.  Az együttműködés elején megismerem a rendelődet, a jelenlegi állapotokat, létrehozzuk a szükséges hozzáféréseket (ESZENY, EESZT ágazati portál, stb).

  • Ezt követően a folyamatok egy részét automatikusan kézben tartom és előre mozdítom majd (pl. időszakos felülvizsgálatok, HENYIR adatszolgáltatás, autokláv spórateszt), másik részét pedig eseti jelleggel veheted igénybe (pl. új orvos bejelentése, rendelési idő módosítása).

  • Minden hónap végén írásos összefoglalót kapsz az elvégzett feladatokról.

FIGYELEM! ÖSSZESEN 20 RENDELŐ MENEDZSMENTJÉT TUDJUK VÁLLALNI EGYIDŐBEN.

Oktatásszervező adminisztrátort keresünk!
Hogyan tudunk mindebben segíteni?
Mit kapsz a csomag részeként?
  • Új egészségügyi dolgozó munkavállaló bejelentése ESZENY rendszerben
  • Új személyes közreműködő bejelentése ESZENY rendszerben
  • Rendelési idő módosítás ESZENY rendszerben
  • Régi dolgozók kijelentése
  • EESZT mátrix kezelése, naprakészen tartása
  • Berendezések kötelező felülvizsgálatának követése, megszervezése
  • Teljeskörű HENYIR rendszeres adatszolgáltatás elvégzése
  • A fentiekhez szükséges iratminták
  • Hatósági kapcsolattartás (népegészségügy, OKFŐ)
  • Korlátlan szakértői tanácsadás telefonon/e-mailben
  • Megbízható külsős szakértői kapcsolatok (pl.: sugárvédelem, munkavédelem)

Hogyan működik?

Egy első megbeszélésen tisztázzuk a teendőinket, megkapjuk a hozzáféréseket és onnantól kezdve nincs dolgod. Mi a hó végén riportálunk Neked, hogy mi mindent végeztünk el helyetted a céged számára. A szolgáltatás havidíjas rendszerben működik. 12 hónap egyösszegű befizetése esetén 1 hónapot elengedünk! (minimum előfizetés: 6 hónap)

65 000 Ft + ÁFA / hónap
Ezt kérem!

Sziklási Beáta vagyok, a Dental Menedzser hatósági megfelelés szakértője.

Az elmúlt 17 évemet fogászati pályán töltöttem, így bőven volt alkalmam megtapasztalni, milyen erőforrásigényes bizonyos hivatali ügyeket véghez vinni, értelmezni a hatályos szabályozásokat, vagy egyáltalán csak kapcsolatot tartani a megfelelő hatóságokkal. Talán az egyik legösszetettebb feladat a működési engedély igénylése és bővítése, melyben boldogan állok rendelkezésedre, hogy a valóban fontos dolgokkal foglalkozhass! Ebben tudok Neked segíteni.
facebook csoport banner
Akik már minket választottak és nem csalódtak

Üzenetküldés!

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra