Végig olvasás kb. < 1Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő elégedett páciensnél nincs hitelesebb reklám.
Hogyan érheted el, hogy a páciensed a rendelőd önkéntes, utazó marketing nagykövetévé váljon? Számos trükk van erre…
Íme egy újabb újabb:
Amit tenned kell:
Szervezd úgy az időd (a recepciósod, asszisztensed, rendelővezetőd idejét), hogy heti 1 alkalommal legyen 20 perce telefonhívásokat intézni
Állíts be magadnak emlékeztetőt vagy egy jegyzetet a traumatikusabb, kellemetlenebb beavatkozások után (húzás, sebészet, fogszabályzó ragasztás stb.).
Hívd fel a betegeket pár nappal az ilyen kezelések után és kérdezd meg: “HOGY VAGY?”
Egyszerű és költségmentes módja annak, hogy kifejezd a pácienseid felé, hogy őszintén törődsz velük. Hidd el, hogy borzasztó boldoggá teszed őket ezzel, nem mellesleg elkötelezed őket a rendelő mellett, és legalább 4-5 embernek elmondják a környezetükben, hogy bármilyen fogászati probléma esetén nyugodt szívvel megkereshetnek.