Ahogy az idei év eddig legolvasottabb cikkében is írtuk (merthogy eddig ez az egy cikkünk volt idén 🙂 ), a tavalyi év egyik legfelemelőbb élménye az volt, hogy elindítottuk képzéssorozatainkat, 4 különböző témában. Az ehhez kapcsolódó másik nagy öröm az volt, hogy rendkívül hamar megteltek a képzések, ami azt mutatja, hogy egyre nagyobb az igény a valódi tudást adó, a jövő kihívásaira felkészítő tréningek iránt. A mi tudás átadási vágyunk töretlen, bízunk benne, hogy a Ti tanulási vágyatok is. Ezennel megnyitjuk a jelentkezést a 2022. tavaszi szemeszterünk képzéseire.
Gazdasági és üzleti alapismereteket sajátíthatsz el ezen a képzésen. Nem megyünk bele a hatósági megfelelés, vagy a marketing mélyebb bugyraiba, sokkal inkább egy szemléletet kapsz, ami alapján Te, mint rendelőtulajdonos el tudod dönteni, hogy adott feladatot mely csapattagod tud ellátni a legjobban, és kapsz egy rálátást, melynek segítségével képbe kerülsz és tudod, hogy mik azok a sarokpontok, amikre figyelned kell.
A képzés 3 modulra épül:
A trénerek közt van Máté Zoltán, a Dental Menedzser alapítója, és az őszi tréningsorozat egyik legkedveltebb előadója, Dr. Jurácsik Tímea fogszakorvos, HR szakértő, rendelőtulajdonos és nemzetközi minősítésű coach.
További részletek és jelentkezés ide kattintva érhető el.
A képzés, amire minden leendő és aktív praxismenedzsernek érdemes eljönnie. Rendkívül komplex, 6 modulra épülő tréningsorozat, mely egyértelműen a legkedveltebb és ezáltal a leghamarabb teltházas tréningünk. A praxismenedzser, vagy fogászati üzletvezető fogalmak csak a közelmúltban lettek közismertek itthon. Ez egy külön szakmává nőtte ki mára magát, ami számos területből áll össze, és így, egyben még sehol nem tanították. Holott, számtalan buktató és nehézség elkerülhető, ha a tréningen szerzett tudással felvértezve áll neki a praxismenedzser a rendelő ügyes-bajos dolgainak.
A képzés 6 modulra épül:
Mindegyik modult az adott terület szakértője tart, köztük Máté Zoltán, Sziklási Beáta, Korpai Erika és Dr. Hegedűs Orsolya.
További részletek és jelentkezés ide kattintva érhető el.
Kétségkívül a Fogászati menedzser képzés mellett a másik pikk-pakk teltházzal kecsegtető tréning. Ez egy 3 modulos tréning, mely segíti a recepciósokat abban, hogy átlássák a pozíció komplex feladatait és valóban a „jobb kezévé” válhassanak a rendelőtulajdonosnak. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a recepciósnak kulcsszerepe van egy rendelő életében. Ő az első és utolsó élménye a páciensnek, az első és utolsó arc, akit lát a rendelőben. Az, hogy ez az élmény mennyire pozitív, nemcsak a recepciós személyiségétől függ, hanem a tanult viselkedésétől is.
A trénerek Máté Zoltán és Sziklási Beáta, a saját, több éves praxismenedzsment, rendelővezetés és recepciós tapasztalataikat adják át.
A képzés 3 modulra épül:
További részletek és jelentkezés ide kattintva érhető el.
Őszinték leszünk, szerintünk ez az a tréning, amin minden fogorvosnak részt kellene vennie, mert az eredménye konkrét, anyagiakban rögtön mérhető. Hogy miért mondjuk ezt? Mert olyan kommunikációs technikákat sajátíthatsz el ezen a tréningen, amiket ha alkalmazol a „szék mellett”, konkrét gazdasági eredményeket érsz el napról napra. Íme egy élő bizonyíték erre.
Egy rendelő életében meghatározó a marketing, de ennél fontosabb, hogy az orvos, akiben a páciens megbízik, miként kommunikál. Mennyire tudja hitelesen és meggyőzően elmagyarázni a páciensnek az adott kezelést és milyen hatékonysággal tudja a konzultációkat kezelésre konvertálni. Csúnya szó, de nagyon fontos. Ha 10 konzultációból 10 kezeléssel végződik nálad, akkor mindent jól csinálsz, nem biztos, hogy tudunk Neked újat mondani, de ha nem ilyenek az eredményeid, akkor mindenképp gyere el, segítünk!
Egy alkalmas képzés, amit személyre szabott mentoring kísér.
További részletek és jelentkezés ide kattintva érhető el.
A szélesebb rálátás érdekében, szétnéztem a Google felületén, hogy a többi piaci szereplő milyen tréningekkel segíti a fogászati szektorban dolgozók fejlődését. A képzés tematikáját és az átadott tudást tekintve sok információt nem találtam. Ezzel szemben, mi szeretünk teljesen transzparensek lenni, így már az érdeklődés pillanatában megmutatjuk, hogy mely területekkel foglalkozunk adott képzés keretein belül, így pontosan tudod, hogy mire számíthatsz.
Emellett, az itthon megszokott módszer az, hogy a lehető legnagyobb célközönségnek szeretnék eladni ugyanazt a tudást. Hogy egy konkrét példával éljek, praxis menedszer képzésre invitálnak recepciósokat, praxis menedzsereket, rendelő tulajdonosokat és fogorvosokat egyaránt. Természetesen nem zárja ki egyik szerepkör sem a másikat, de mi azt tapasztaltuk, hogy a rendelő különböző pozícióban és szerepkörben lévő csapattagjainak más tudásra és kompetenciára van szüksége és mi szeretnénk az általánosságokon túllépni és specifikus tudást átadni. Olyan tudást adunk, amit valóban tud mindenki a saját területén tud kamatoztatni a jövőben.
Képzéseink továbbra is fizikai jelenlétet követelnek, a maximum létszám pedig 15 fő. Ennek oka pedig az, hogy rendkívül gyakorlatias tudást adunk át, amit személyesen sokkal jobban be lehet mutatni, meg tudjuk vitatni, konkrét rendelői élethelyzetekbe tudjuk illeszteni azokat. A fizikai jelenlét segíti a résztvevőket is abban, hogy aktívan legyenek jelen az alkalmakon, kicseréljék tapasztalataikat, kapcsolatot építsenek és a „házi feladatokon” keresztül rögtön bevessék a gyakorlatban a hallott információkat és tudást.
Szemezgess, tájékozódj és ha kérdésed van bármelyik képzéssel kapcsolatban, keress minket bizalommal. A leggyorsabbak Early bird kedvezményre is lecsaphatnak február 10-ig.
Menj biztosra és nézd meg mit gondolnak azok, akik már részt vettek a képzéseinken! Várunk szeretettel Téged is!