fogorvos képzés, fogászati menedzsment, fogászati marketing

Ha még nincs recepciósod, de szeretnél

• Ha eddig Te, vagy az asszisztenseid vettétek fel a telefont
  • Ha új recepciós kollégát vettél fel és szeretnél fehér lappal indulni, profi folyamatokat kialakítani és eszerint betanítani az új embert
  • Ha szeretnéd egy megbízható kollégára bízni az adminisztráció oroszlánrészét
  • Ha úgy érzed, a pácienseid megérdemlik a prémium minőségű ügyfélkezelést
Fogászati marketing
Mit tartalmaz?
  1. Felmérjük a rendelőd sajátosságait és kialakítjuk a recepciós pozíciót: munkaköri leírásokat, részletes protokollokat készítünk.
  2. Segítünk megtalálni a megfelelő személyt, akit a pácienseid, és a csapatod is imádni fog!
  3. Segítünk a betanulás heteiben, hogy a munkája a lehető leghasznosabb legyen a rendelődnek.
  4. Fejlesztjük a kommunikációs készségét, ellátjuk őt az írott és szóbeli kommunikációt segítő “scriptekkel”.
  5. Kialakítjuk az ideális “páciens-életutat” és utánkövetési és riportálási rendszereket.
Árajánlatot kérek!

Sziklási Beáta vagyok, a Dental Menedzser hatósági megfelelés szakértője

12 éve dolgozom fogorvosi rendelőknek, ennek második felében már szinte vegytisztán a praxismenedzsment jogi/hatósági vonatkozásaival. Pontosan tisztában vagyok azzal, mekkora terhet ró egy rendelőre az, hogy megfeleljen az előírásoknak, kezdve azzal, hogy már az is rengeteg utánajárást igényel, hogy egyáltalán megértsük a vonatkozó jogszabályokat.

Törekszem arra, hogy fölösleges megfélemlítésektől mentesen, a rendelő sajátosságait figyelembe véve, az életetekbe minél kisebb mértékben beavatkozva, és életszerű módon segítsek alkalmazkodni a régi és új szabályozásokhoz.

Máté Zoltán vagyok, a Dentál Menedzser vezető tanácsadója.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Nézd meg mit gondolnak mások képzéseinkről!
facebook csoport banner
Akikkel együtt dolgozunk

Üzenetküldés!

Hiba: Kapcsolatfelvételi űrlap nem található.

fogorvos képzés, fogászati menedzsment

Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra