Rólunk
Képzéseink
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Fogászati Recepciós Képzés
Fogászati menedzser képzés
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Kommunikácós tréning fogorvosoknak
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Írásaink
Kapcsolat
Rólunk
Képzéseink
Csapatépítő tréningek fogászatok számára
Fogászati Recepciós Képzés
Fogászati menedzser képzés
Hogyan legyél fogorvosból cégvezető?
Kommunikácós tréning fogorvosoknak
Szolgáltatásaink
Fogászati marketing
Recepció fejlesztés
Hatósági megfelelés
Fogászati pénzügyek
Szervezet- és vezetőfejlesztés
Referenciáink
Írásaink
Kapcsolat
Írásaink
Kövesd blogunkat!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
[
Fogászati képzések
]
[
Fogászati marketing és páciensszerzés
]
[
Fogászati pénzügyek
]
[
Hatósági megfelelés és operatív irányítás
]
[
Páciens-életút és páciens-élmény
]
[
Vezetői képesség és humán menedzsment
]
Kötelező kanyaró szűrés egészségügyi dolgozóknak – Neked már megvan?
Végig olvasás kb.
2
perc
Szoktam néha méltatlankodni azon, hogy a rendelők életét szabályozó előírásokkal, jogszabályokkal kapcsolatban milyen nehéz naprakésznek maradni, folyamatosan követni a változásokat, […]
Cégér, reklámtábla – 5 tipp a működőképes rendelői táblához
Végig olvasás kb.
3
perc
2010 előtt azzal is rengeteg embert tudtunk a rendelőbe varázsolni, ha kitettünk egy világító cégtáblát a rendelő falára. Manapság egy […]
Így dobsz ki jó sok pénzt az ablakon a fogászati weboldal készítése során
Végig olvasás kb.
6
perc
József 8 éve diplomázott a Sote-n, tanult, dolgozott, félrerakott és megnyitotta vadonatúj rendelőjét. Már csak a fogászati weboldal hiányzik a […]
5 környezettudatos rendelői tipp, ami gazdaságilag is megéri
Végig olvasás kb.
4
perc
A környezetbarát rendelő fogalma sokak számára szimpatikus, éppen ezért megkértük Mester Emesét, a környezettudatos fogászat szakértőjét, akivel korábban webinárt is […]
Nélkülözhetetlen jogszabályok rendelőtulajdonosoknak, praxisvezetőknek, és lelkes érdeklődőknek
Végig olvasás kb.
< 1
Sokszor sopánkodtam már azon, hogy míg a laptoptartó állványomhoz is kapok használati útmutató könyvecskét 500 nyelven, addig egy fogorvosi rendelő […]
Rendelő nyitás extrákkal
Végig olvasás kb.
3
perc
A saját rendelő megnyitása hatalmas lépés minden orvos életében. Jó pár év szakmai tapasztalat, nagy anyagi ráfordítás és rengeteg munka […]
Egy út van: a pénzügyi tudatosság!
Végig olvasás kb.
2
perc
A világtörténelemben talán még soha nem volt akkora jelentősége a tudatos tervezésnek – akár a pénzügyi, akár az értékesítési oldalon […]
Mennyit ér a rendelőd? – A cégértékelés alapjai
Végig olvasás kb.
4
perc
Milyen jó is lenne, ha az évek hosszú során kemény munkával “összerakott” cégünknek nem rabjai lennénk, hanem a nyugdíj közeledtével […]
Segítség, saját rendelőt nyitok!
Végig olvasás kb.
3
perc
Közhelyes lenne azzal indítani ezt a blogbejegyzést, hogy nagy fába vágtad a fejszédet, minden bizonnyal tudtad, hogy mire vállalkozol, amikor […]
Miről készíts fogászati videós tartalmat? 3 tipp példával
Végig olvasás kb.
2
perc
A videós tartalmak, így a fogászati videós tartalmak fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni! Dolgozunk olyan rendelővel, akinek ez az egy […]
Egyedi, arculatba illő grafikák egyszerűen – Fogászati marketing a gyakorlatban
Végig olvasás kb.
3
perc
Fogászati marketing a gyakorlatban a cikk címe, így kezdjük is egy gyakorlattal! Nyisd meg a Facebookodat, vagy az Instádat a […]
Kiégés tünetei – Így ne égj ki a fogászati szférában
Végig olvasás kb.
5
perc
„Gyakran előfordult, hogy már a műszakomat megelőző este erős szorongás töltött el. Nem akartam a következő napot, nem volt kedvem […]
Mi az az OJOTE és mi dolga vele egy magánrendelőnek?
Végig olvasás kb.
2
perc
Az utóbbi hónapok során tapasztalhattátok, hogy megjelent az általatok használt fogorvosi medikai szoftverben (Cloudent, FlexiDent, DentalPocket, stb.) egy új funkció, […]
Miért nehéz megtartani a jó munkaerőt?
Végig olvasás kb.
2
perc
Egy csapat élén állni akár tulajdonosként, akár praxisvezetőként magányos szerepkör. Sokszor érezheted úgy, hogy ellenszélben kell kormányoznod a rendelő hajóját, […]
“Jóvanazúgy”
Végig olvasás kb.
< 1
-Most rendeltünk lenyomatanyagot 120 ezer forintért, közben a hátsó szekrényben van 3 bontatlan doboz.-Nem kellene valamilyen készletkezelési rendszert bevezetni?-Jóvanazúgy.***-A recepciósom […]
Képzéseink újratöltve! – 2022-es tavaszi programunk
Végig olvasás kb.
3
perc
Ahogy az idei év eddig legolvasottabb cikkében is írtuk (merthogy eddig ez az egy cikkünk volt idén 🙂 ), a […]
Újabb pályázati lehetőség – GINOP PLUSZ január 19-től!
Végig olvasás kb.
< 1
A tavalyi évben a június hónapunk egy jó részét ajánlatok készítésével töltöttük. A nagy reményekkel kecsegtető GINOP pályázatra számos rendelő […]
Mit adott nekünk 2021?
Végig olvasás kb.
3
perc
Hogy hogyan fogunk visszatekinteni a 2021-es évre 10, 20, vagy 30 év távlatából, az még a jövő zenéje. Egy biztos: […]
Emeljek az áraimon? De mennyit? – visszanézhető élő webinár
Végig olvasás kb.
< 1
Fogászati pénzügyi alapok II.A megfelelő árak meghatározása az egyik legfontosabb feladat egy vállalkozás, így egy fogászat életében is, hiszen ez […]
Olyan sokat vágok fát, hogy nincs időm megélezni a fejszét! – VIDEO!
Végig olvasás kb.
< 1
Időgazdálkodás Élezd meg a fejszédet! Nagyon nehéz megtalálni azt az időt, amikor a cégedet tudod fejleszteni és azon […]
Napi cashflow kontroll – mond valamit? – VIDEO
Végig olvasás kb.
< 1
Fogászati pénzügyek alapok II. Napi cashflow kontroll A napi fizetési kontroll alapja, hogy párosítsd a termelésedet (elvégzett kezelések) […]
Te mennyit költesz WC-papírra? – VIDEO
Végig olvasás kb.
< 1
Fogászati pénzügyek alapok I. Te mennyit költesz wc papírra? Ezt a bagatellnek tűnő kérdést szokta feltenni Korpai Erika […]
Találkozzunk a DentalWorld-ön!
Végig olvasás kb.
2
perc
A DentalWorld a fogászati szakma megkerülhetetlen fóruma. Kicsit olyan, mint a muszlim hitűeknek Mekka -egy karrieréletút alatt legalább egyszer kötelező […]
Futnak hirdetéseid? Ezeket állítsd be, mielőtt szabadságra mész
Végig olvasás kb.
2
perc
A fogászati marketing különböző csapdáiról és csatornáiról már többször írtunk korábban. Ebben a cikkben kifejezetten a Google Ads hirdetésekre koncentrálunk, […]
A fogászati turizmus buktatói – így NE csináld!
Végig olvasás kb.
6
perc
Még emlékszem, amikor tízen-jónéhány éve először állásinterjúztattak egy fogászati céghez. A leendő főnököm mesélt arról, mivel foglalkozik a cégük, és […]
Varázslat: a tréningből születő Gin-tonik
Végig olvasás kb.
2
perc
Nem voltam ott. Csak az elején. Fogászati képzés címszó alatt indult, ám ettől sokkal több lett. Közösség épült, amely önszerveződő iparági […]
Fogászat egyszer használatos műanyag nélkül?
Végig olvasás kb.
2
perc
Szóval, van ez a dolog az egyszer használatos műanyag termékek forgalmazásának betiltásával. Már nagyon meg sem lepődünk, olyan rég volt […]
Végre! Pályázati lehetőség fogászatok számára (is)!
Végig olvasás kb.
2
perc
Az elmúlt 1 év, a koronavírus okozta nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel több pályázati lehetőséget biztosított számos szektor, köztük a […]
Saját magad számlázol a páciensek felé? Erre vigyázz… NAGYON!
Végig olvasás kb.
4
perc
A praxismenedzsment egyes területei elválaszthatatlanok egymástól. Ahogy (többnyire) nem lehet csak az egyik állcsonton fogszabályozni, vagy paradicsom nélkül lecsót főzni, […]
A bevétel erősíti a szabályt?
Végig olvasás kb.
2
perc
“Rendben, ha ilyen sürgős… akkor bent maradok még egy órát.““Jövő hét elején már utazik is vissza? Oké, akkor megoldjuk valahogy.”“Nem […]
Hatósági megfelelés a rendelőkben – a nulladik lépés!
Végig olvasás kb.
5
perc
Ismeritek az alábbi diagramot?Ha mást nem is, egy-egy lehetetlen igényeket támasztó páciens emlékét biztos felidézi benned ez a szellemes és […]
Google vélemények – Kapcsoljuk ki!
Végig olvasás kb.
3
perc
Fogadjunk, hogy mindenki gondolt már a címben szereplő mondatra, egy-egy negatív komment beérkezése után. Ha gondoltál már rá, akkor gyorsan […]
Hogyan tovább, EESZT?
Végig olvasás kb.
3
perc
Fesztiválok híján sem kellett unatkoznom tavaly nyáron, a munkám tálcán kínálta a lehetőséget a „szórakozásra”. A júniusi adatszolgáltatási határidő miatt […]
Árajánlat, emailes levelezés, szerződések – számítanak a külsőségek?
Végig olvasás kb.
3
perc
Egy szolgáltatás esetén, legyen az fogorvos, ácsmester, vagy ügyvéd, ahol az a fontos számomra, hogy az adott szakember megfelelő szaktudással […]
Túléli a rendelőm a 2021-es évet?
Végig olvasás kb.
2
perc
(Korpai Erika több éve foglalkozik fogászati rendelővezetés témájával, fogászati rendelők pénzügyi kontrollingjával, a pénzügyi folyamatok racionalizálásával és tervezéssel. Vendégszerzőként osztja […]
Kiszabadulás az időprésből
Végig olvasás kb.
3
perc
Pontos gyerek voltam a családban, büszkén hordtam az apámtól kapott karórát. Mindig időben hazaértem. Az egyetemista éveimben már a “nagy […]
Mi fán terem az alacsonyan csüngő gyümölcs?
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban az egyik partner rendelőnk ügyvezetőjével beszélgettünk a páciens elégedettség fontosságáról. Elmesélte, hogy az egyik orvosuk hosszan kezelt egy […]
Te milyen típusú vezető vagy?
Végig olvasás kb.
2
perc
Te milyen típusú vezető vagy? – tette fel nekem a kérdést az első business coachom. Szerencsés esetben a rendelővezetés alapja […]
Mutatkozz be úgy, mint senki más!
Végig olvasás kb.
3
perc
A fogászati marketing további csapdái, különösen fogászati honlap témában…„A Pécsi Tudományegyetemen szereztem fogorvosi diplomámat 2001-ben. Kezdettől érdekelt a fogszabályozás, ezért […]
Így kezdted az évet?
Végig olvasás kb.
< 1
Ezt a videósorozatot decemberben készítettük, hogy segítsük a rendelőket felkészülni a 2021-es évre. 6 részen keresztül végigvezetünk az éves pénzügyi […]
Saját rendelő = Szabadság?
Végig olvasás kb.
2
perc
Cikkünk vendégszerzője Sugár Márton, az Időprésben a rendelőtulajdonos képzés trénere. Ha a saját rendelő = szabadság, akkor miért nem lett lényegesen […]
Az árajánlatok helye a pácienséletútban
Végig olvasás kb.
4
perc
1. TörténetElmesélek két rövid, és igaz történetet a közelmúltból. Az első esetben titkos vásárlói felmérést végeztünk egy rendelőnél, ahol a […]
Te halsz bele vagy a vállalkozásod?
Végig olvasás kb.
3
perc
Cikkünk írója Sugár Márton, vendégszerző, 2 fogászati rendelő tulajdonosa, az Időprésben a rendelőtulajdonos képzésünk egyik trénere, a fogászati rendelővezetés egyik […]
Miért akad meg a fejlődésben a fogászatok 80%-a?
Végig olvasás kb.
3
perc
Fogorvos vagy cégvezető?Sugár Marci kérdései jutnak eszembe…A jó péknek növekvő és jövedelmező péksége van?Egy nagy pékséget egy jó pék irányít?Egyáltalán […]
Kinyisson-e a rendelő a két ünnep között?
Végig olvasás kb.
3
perc
A praxismenedzsment és a karácsonyA fogászati praxismenedzsment karácsonykor sem mentes a kihívásoktól. A teljesség igénye nélkül idéznék néhány mondatot, melyeket […]
A rendelőd legerősebb fegyvere az odafigyelés!
Végig olvasás kb.
3
perc
Egy személyes történetet szeretnék megosztani. Ádámnál és Évánál kezdem, de a story végeztével, ha átgondoljuk ennek a fogászatra vetített aspektusát, […]
Tájékoztatás a tájékoztatásról
Végig olvasás kb.
3
perc
Tudtátok, hogy az egészségügyi szolgáltatókat, orvosokat érintő perek többsége részben vagy egészében a páciensek tájékoztatási kötelezettség nem teljesítésére épül? (Javaslom […]
Lucifer, a praxismenedzser
Végig olvasás kb.
3
perc
A nevem Lucifer. Hosszú évek tapasztalata van a hátam mögött, mely során segítettem ügyfeleimnek helyes döntéseket hozni, hogy így biztosítsam […]
Top3 online kommunikációs csatorna, amit használnod KELL!
Végig olvasás kb.
4
perc
Hihetetlen korát éli a kommunikáció és a digitális szájhagyomány! Túlzás nélkül mondom, hogy napi szinten döbbenek le, hogy milyen insta […]
Hoz-e áremelkedést a fogászatban koronavírus?
Végig olvasás kb.
3
perc
Az egészséges árazás kialakítása minden üzleti tevékenység alapja, így ez alól nem kivétel a fogászati rendelő vezetés sem. A fogászati […]
Adminisztráció a rendelőben II. Mit, mikor, és miért írjon alá a páciens?
Végig olvasás kb.
5
perc
Fogászati beleegyező nyilatkozat, hozzájárulás visszavonása, adatkezeléshez hozzájárulás… HOGY MI!?Pár héttel ezelőtt írtam egy bejegyzést, melynek témája a fogászati beleegyező nyilatkozat. […]
Honlapkészítési útmutató fogorvosoknak – Megvalósítás szakasza
Végig olvasás kb.
4
perc
A korábbi cikkünkben végigvettük, hogy milyen fontos mérföldköveken érdemes végigmenni, mielőtt honlapba vágod a fejszédet. Ebben a fogászati honlap készítés […]
Mit tesz ilyenkor a közgazdász?
Végig olvasás kb.
2
perc
A fogászati praxismenedzsment egyik eleme, hogy önműködő, hatékony és jól átlátható rendszereket építsünk ki a rendelőnkben, melynek fontos célja, hogy […]
Pácienskommunikáció járvány idején
Végig olvasás kb.
3
perc
Pácienskommunikáció a második hullámbanA második hullámról tudtuk, hogy el fog jönni, de egy kicsit reméltük, hogy minket valami csoda folytán […]
Adminisztráció a rendelőben I. A beleegyező nyilatkozatok
Végig olvasás kb.
5
perc
Hatósági megfelelés, betegdokumentáció, adminisztráció – a legnagyobb teher a fogorvosok vállán?Rengeteg hozzászólás érkezett a napokban a Fogorvosok facebook csoport egy […]
Pozitív COVID-19 teszt a rendelőmben? Mi a teendőm?
Végig olvasás kb.
2
perc
Sajnos ezt már ismerjük… A praxismenedzsment nehézségei. Tavasszal az élet belekényszerített minket egy egészen extrém szituációba, egy olyan válsághelyzetbe, amikor […]
A metakommunikáció szerepe a pácienséletútban II. – A test helye és helyzete
Végig olvasás kb.
3
perc
Non-verbális eszközök a páciensélmény szolgálatában Cikksorozatunk előző részében kritikus szemeinket az ügyfélvárók adottságaira és berendezéseire vetettük és megnéztük, milyen hatást válthat […]
Jó pihenést és sok készpénzt!
Végig olvasás kb.
2
perc
Amikor Angliában üzletvezetőként dolgoztam (Business Manager) a Premier Orthodontics-nál, időm elenyésző százaléka ment el különböző adójogszabályok, bérszámfejtéshez, számlázáshoz köthető feladatok […]
A metakommunikáció szerepe a páciens-életútban I. – A beszélő váró
Végig olvasás kb.
3
perc
A napokban ledöntött a lábamról egy kellemetlen, lázas-köhögős nyavalya, amelyet persze egy évvel ezelőtt vállrándítással és citromos teával kezeltem volna, […]
Az egyik legdrágább rossz szokásod…
Végig olvasás kb.
2
perc
-Doktornő, a Szabó úrnak milyen híd készül? -Fémkerámia. -Nem akarta a cirkont? -Ááá, nem is mutattam neki. Iskolában tanító, a […]
Honlapkészítési útmutató – Tervezés szakasza
Végig olvasás kb.
4
perc
Honlapja ma már egy egyszemélyes vállalkozásnak is van, ez a honlapkészítési útmutató a saját tapasztalatainkat summázza, kifejezetten fogorvosok számára. Akár […]
Hogyan veszítsünk el egy pácienst 10 másodperc alatt?
Végig olvasás kb.
2
perc
Gondolkodtál már azon, hová lesznek azok a pácienseid, akik kezelési tervet kaptak Tőled, aztán soha többé nem hallottál felőlük? Beleadtad […]
Fogászati pénzügyi tudatosság – Hogy még egy Covid ne ingathasson meg
Végig olvasás kb.
2
perc
Néhány napot kivettem. Balatonon vagyok és próbálom összegezni az elmúlt 3-4 hónap tapasztalatait. Mondanom sem kell a 2020-as évre elkészített […]
Találd meg a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Szerettem volna adatot gyűjteni (Edit) fogászati marketing témában a magyarok internetezési szokásairól, hogy alátámasszam az online kommunikációs tér mindent átütő […]
Mit tegyek most? – Válságkezelési stratégiák (Covid-19)
Végig olvasás kb.
4
perc
A közelmúltig a tömegmédiában csak számunkra megfoghatatlan, távoli események, a világ túloldalán történő, ránk közvetlen hatást nem gyakorló történésekről hallottunk. […]
Maradj éhes, maradj alázatos!
Végig olvasás kb.
2
perc
“Stay hungry, stay humbled” – mindig is szerettem az ilyen és ehhez hasonló mondatokat.Legutóbb ezt a szószerkezetet Dr. Kisznyér Sándor […]
Közérdekű információ: mi a teendő, ha koronavírus-gyanús esettel találkozunk?
Végig olvasás kb.
2
perc
Cikkünk 2020. szeptemberi frissített változata elérhető a Dental Menedzser Üzleti Fogászati Klubban! Hetek óta követhetjük figyelemmel a 2019-nCoV névre keresztelt wuhani […]
Etikus értékesítés és kommunikáció továbbképzés fogorvosoknak – 2020. március 21.
Végig olvasás kb.
< 1
Tanulj meg úgy kommunikálni, hogy nyomulás és erőltetés nélkül el tudd kötelezni a páciensed. Öszintén, természetesen… Hiszen egy első konzultáció […]
Amit már a kezelés előtt meg tud ítélni a páciensed
Végig olvasás kb.
3
perc
Gondoltad volna, hogy a páciensed elégedettsége javarészt már akkor eldől, amikor még be sem adtad az érzéstelenítőt? Ha a kezelés […]
13 szó, ami elvisz téged a tökéletes jövőbe!
Végig olvasás kb.
< 1
Három éves vízió Éves célkitűzés Negyedéves terv Havi teljesítménymutatók Heti időbeosztás Napi feladatok
10 kérdés – 10 válasz az EESZT-ről
Végig olvasás kb.
4
perc
Hamarosan itt az év vége. Itt az ideje elkezdeni megvenni az ajándékokat, a hozzávalókat a bejglihez, eldönteni, hová megyünk szilveszterkor… […]
Az Akronimisztikus Szörnyek támadása – EESZT; GDPR; ANTSZ; NAV; KATA!!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ivan Petrovics Pavlov 1904-ben orvostudományi Nobel-díjban részesült a feltételes reflex jelenségének felfedezéséért. A kísérletet mindenki ismeri: kutyák emésztési funkcióit vizsgálta […]
Amit ma letehetsz, ne cipeld holnapig! – gondolatok a praxisfejlesztésről
Végig olvasás kb.
2
perc
Mindnyájunkban van egy rossz beidegződés… MINDENKIBEN, bennem is, benned is. Egy rossz szokás, amit minél előbb leteszünk, annál hamarabb szabadulunk […]
Hány csillagos a rendelőd?
Végig olvasás kb.
3
perc
Ideje megbarátkozni a gondolattal, hogy pácienseid a döntéseik meghozatalakor egyre gyakrabban támaszkodnak az online felületek értékelési platformjaira. Minél nagyobb értékű […]
“Eddig is így csináltuk, és azzal is működtünk” – gondolatok a fejlődés gátjairól
Végig olvasás kb.
3
perc
“To improve is to change; to be perfect is to change often.” A mondat Winston Churchill szájából hangzott el, és […]
Hányféle kezelési tervet készítsek?
Végig olvasás kb.
2
perc
Mit válaszolnál, ha a páciensed feltenné neked a következő kérdések valamelyikét? Van Önöknél fehérítés?Ha koronát szeretnék csináltatni, akkor az mennyibe […]
Az elégedetlen páciens IV. – Amikor elszabadulnak az indulatok
Végig olvasás kb.
5
perc
Korábbi cikkeinkben körbejártuk a panaszmegelőzés, a felismerés és a korai beavatkozás fontos szempontjait, amelyek egy fogorvosi rendelőben felmerülhetnek. A cikksorozatunk […]
13 szó, ami jelentősen megnöveli a bevételeidet
Végig olvasás kb.
< 1
Léteznek olyan technikák, melyek azonnal elsajátíthatók, nem igényelnek anyagi vagy időbeli ráfordítást, a hatásuk azonban szinte azonnal megmutatkozik a rendelőd […]
Az elégedetlen páciens III. – “Addig jó, amíg csönd van”
Végig olvasás kb.
3
perc
A panaszesetek analíziséről szóló cikksorozatunk legutóbbi részében megvizsgáltuk az elégedetlenség öt lépcsőfokát, és azok tüneteit, kísérőjelenségeit. Most ejtsünk néhány szót […]
Két szó, ami többszörösére növeli vezetői hatékonyságod!
Végig olvasás kb.
< 1
Kérlek. Köszönöm.
Az elégedetlen páciens II. Az elégedetlenség 5 lépcsője
Végig olvasás kb.
2
perc
Miután a cikksorozatunk első részében körbejártuk a panaszmegelőzés témakörét, most foglalkozzunk azokkal a -sajnos- jól ismert szituációkkal, amelyek egy hatékonyan […]
Miért félünk az értékesítéstől?
Végig olvasás kb.
2
perc
Kezdjük egy kis játékkal! Hunyd be a szemed, és képzelj magad elé egy értékesítőt. Mit látsz? … Netán egy férfit, […]
Az elégedetlen páciens I.: A profilaktikus panaszkezelés
Végig olvasás kb.
3
perc
Végeztem az utóbbi időben egy nem reprezentatív felmérést néhány fogászaton dolgozó ismerősöm bevonásával. Arra voltam kíváncsi, mik azok a pillanatok, […]
Mit tudsz, amit mások nem? – 6 lépés, hogy megtaláld a saját hangod!
Végig olvasás kb.
3
perc
Miért lehet az, hogy a közeledben lévő, kifejezetten drága rendelőbe sokkal több páciens megy, mint Hozzád, aki megfizethető árakon dolgozol? […]
A fogászati marketing csapdái III.: Kipukkad a mosolylufi
Végig olvasás kb.
3
perc
Érdemes elvégezni egy kísérletet. Igényel némi energiabefektetést, de mindenképpen tanulságos. Futtass le egy keresést az összes olyan szöveges tartalomban, amely […]
A fogászati marketing csapdái V.: A stockfotók tündöklése és bukása
Végig olvasás kb.
3
perc
“Az gyümölcsnek képmását, melybe asszony mélyeszté hófehér fogát, ne posztoljátok, azt meg se illessétek, szemetek világát reá ne vessétek.” -Praxismanagerek […]
A fogászati marketing csapdái IV.: Családias hangulattal várunk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Ismeritek azokat a szellemes szövegeket, amelyekben leleplezik az ingatlanhirdetésekben található szépítő szándékú körülírásokat? Pl.: „napfényes lakás”= el fogsz pusztulni a […]
A fogászati marketing csapdái II.: “A legkorszerűbb eszközökkel felszerelt rendelő”
Végig olvasás kb.
3
perc
A honlapod és marketing akcióterved összeállítása közben valóban van néhány olyan kifejezés és kulcsmondat, mely mágnesként vonz, és remek ötletnek […]
Hogyan tudod megtartani az asszisztenseidet?
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem, nem Te vagy az egyetlen, akinek a rendelőjében jönnek, mennek az asszisztensek…. Igen, egyet értek, nagyon nehéz a munkaerő […]
Miért vagyok rajongója a protokolloknak? – A 3 éves unokahúgom megmagyarázta nekem:)
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran érzem azt ösztönből (jól vagy rosszul) kommunikáló és szervező fogorvos partnereimmel beszélgetve, hogy nehezen tudom elmagyarázni nekik a folyamat és […]
Az idő csapdájában – Hogyan férjen bele minden álmod a 2019-es évedbe?
Végig olvasás kb.
2
perc
Mi kell ahhoz, hogy minden régóta dédelgetett vágyad teljesüljön? Legtöbbször idő és pénz… Pénzt viszont időráfordítással tudsz keresni, így nem […]
Tipp: vegyük át ezt is “okosba”!
Végig olvasás kb.
4
perc
Mindenki a saját szerencséjének a kovácsa, és mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti. Mielőtt tovább olvasnál, hadd szögezzem le, hogy tudom, […]
Kedvezményvadászok vs. Potenciális páciensek
Végig olvasás kb.
2
perc
Gyakran megkérdeztek a rendelőtökkel kapcsolatos egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? […]
Amire büszkék lehetünk – mi a páciensekért, a páciensek értünk!
Végig olvasás kb.
2
perc
Októberben a Dental World Hungary kiállításon megkérdeztem néhány látogatót (fogorvosokat), hogy az alábbi kategóriák közül, ők mit tartanának a […]
Mit tegyél, ha késés van a rendelődben? – TIPP!
Végig olvasás kb.
< 1
Kiszámíthatatlan Neked, frusztráló a páciensnek. Megelőzni nem lehet, és nem tudod, mikor fog bekövetkezni. A pácienseid komoly összegeket fizetnek Neked […]
Te mit teszel, ha késés van a rendelőben?
Végig olvasás kb.
< 1
Tények: Minden fogászati rendelőben olykor előfordul, hogy lesz késés. Bármennyire jól tervezed az időpontjaid hosszát, bármikor beleszaladhatsz egy váratlan dologba, […]
A Digitális Szájhagyomány
Végig olvasás kb.
< 1
Ha olvasod ezt a bejegyzést, biztos, hogy van Facebook profilod. Biztos, hogy “like-oltál”, “kommenteltél” és valószínűleg már posztoltál is. Biztos, hogy […]
Valaki pénzt akar adni? Bánj vele rendesen!
Végig olvasás kb.
< 1
Gondolkodjunk egy kicsit másképp! Azt tudjuk, hogy a páciens, aki először felkeresi a rendelődet abban a reményben teszi, hogy egy […]
Ilyen egy több százezres árajánlat? – NEM! NEM! NEM!
Végig olvasás kb.
< 1
Van egy barátom, aki egy magas jövedelemmel rendelkező, önmagára és a megjelenésére igényes, tájékozott, harmincas évei elején járó férfi. […]
Hogyan veszítsük el a pácienseinket? – Elrettentő példa #1
Végig olvasás kb.
< 1
Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és […]
Hiányos a naptár? Hol a páciens? Arra vár, hogy jöhessen hozzád….
Végig olvasás kb.
< 1
Szinte biztos vagyok benne, hogy előfordult már veled, hogy nem volt tele a naptárad. Talán volt már veled olyan is, […]
Nem is gondolnád, hogy ilyen egyszerű…
Végig olvasás kb.
< 1
Tökéletes kiszolgálás Maximális páciens elégedettség Hatékony működés Egységes és motivált csapat Jó hangulatú, stresszmentes munkakörnyezet Kevesebb munkaidő Több pénz Kétszer […]
Amit csinálsz, az megváltoztatja az emberek életét
Végig olvasás kb.
3
perc
Nem a megszokott hétfő reggellel kezdődik a hét. A repülőterén várom épp a beszállítást, hogy egy intenzív és nagyon inspiratív […]
Legjobb reklám az elégedett páciens! – Trükk #3
Végig olvasás kb.
< 1
Sokat beszélgettünk már a szájhagyományról és annak erősítéséről. A fogászatban ez a legerősebb marketingfegyvered, a leghatékonyabb “hirdetési csatornád”. A meglévő […]
Miben különbözik a Kezelési terv és a Marketing terv?
Végig olvasás kb.
2
perc
Képzelj el egy komplex, bonyolult kezelést, melyben sebészeti, általános és fogszabályzós kezelésre is szükség van. A páciens szeretne szép és […]
Connect vs. Disconnect – A digitális világ kihívása
Végig olvasás kb.
2
perc
Emlékszem, a kilencvenes évek második felében jártunk, és serdülő fiatalként megőrültem Anna Kournikova orosz teniszezőnőért. Minden újságcikket begyűjtöttem, minden meccsét […]
Hogyan vezessünk egy rendelőt? – Iránytű fogászatoknak
Végig olvasás kb.
2
perc
Mit csinál egy Praxis Menedzser? Egyáltalán mi az? És miért lenne nekem szükségem erre? Nem csak fontos, de logikus kérdések […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #2
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszek abban, hogy a fogászatban a legerősebb marketing fegyver a szájhagyomány, a leghatékonyabb marketing csatorna a meglévő páciens, aki elmondja […]
Hogyan erősítsd a szájhagyományt? – Trükk #1
Végig olvasás kb.
< 1
Hiszem, hogy a szájhagyomány a legerősebb fegyver a fogászatban. Pár apró trükk elsajátításával a mindennapokban, hihetetlen módon tudod erősíteni az elégedett páciensek számát, akik ajánlani fognak téged újabb páciensek számára.
Figyelj a páciensedre és keress többet!
Végig olvasás kb.
2
perc
A marketing tevékenységeddel bevonzod a pácienseket a rendelőbe, de hogyan kíséred őket végig azon a hosszú úton, ami az első telefonhívástól a kezelés elvégzéséig és kifizetéséig tart? Melyik szakaszban ki van ott és miként kommunikál a pácienssel?
Két szám, ami mindent elárul – Pénzügyi tervezés alapjai
Végig olvasás kb.
< 1
[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”] A számoknak nincs nehéz napjuk, a számok nem mennek szabadságra, a számok nem betegednek le. […]
Mi a termék a fogászatban? – gondolatok az üzletről.
Végig olvasás kb.
< 1
Product, Price, Place, Promotion – a 4P, amely minden üzlet hosszú távú marketing stratégiájának alapja. Meghatározza, hogy mit adsz el, […]
Lehet valakit motiválni? – NEM
Végig olvasás kb.
2
perc
Szinte minden üzletágban – kivéve, ha egyedül, szabadúszóként dolgozol – a siker kulcsa a körülötted dolgozó emberekben, az ő munkájukban […]
Dr. Notesz és Dr. Turbó esete az elvesztett pácienssel.
Végig olvasás kb.
< 1
Ez a történet megtörtént eseményeken alapul, egy kedves ismerősöm a közelmúltban mesélte el gyermekkori traumáját a fogorvos(ok)nál. A neveket és […]
Visszahívást kérek!
Az adatkezelési szabályzatot elolvastam és elfogadom.*
Elfogadom, hogy a DentalMenedzser csapata időnként hírlevelet küldjön számomra
Δ
Elküld